Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00423989/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 73
1.5.2.) Miejscowość: Wierzbica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-680
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 48 618 36 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wierzbica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wierzbica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wierzbica.ezamawiajacy.pl/pn/WIERZBICA/demand/232706/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b46ab6e-3094-4392-a247-42f0715eb644
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105723/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu sieciowego i IT w ramach projektu pn.: "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423989
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025.RI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 473229,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica część 1Przedmiotem tej części jest Zakup serwera (do pracy w klastrze serwerów) – na który składa się:
a) serwer (do pracy w klastrze serwerów) – 2 szt.
b) macierz dyskowa do klastra serwerów – 2 szt.
c) UPS do klastra serwerów – 2 szt.
d) Serwer (GOPS) - szt. 1
e) Macierz dyskowa dla serwera (GOPS) – szt. 1,
f) Zasilacz awaryjny UPS do Serwera (GOPS) – szt. 1,
g) Sieciowa macierz plikowa typu NAS – szt. 3,
h) Dyski twarde klasy NAS – szt. 24
i) Dyski twarde klasy NAS (GOPS) – szt. 12,
j) Systemy klasy SIEM – 1 kpl.
k) Systemy klasy XDR – 1 kpl.,
Szczegółowy opis części 1 znajduje się w załączniku nr 1a
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 363319,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica część 2Przedmiotem tej części jest zakup zintegrowanej zapory sieciowej typu UTM szt. 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 40650,4 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica część 31. Przedmiotem tej części jest zakup sprzętu sieciowego, na który składa się:
a) Przełącznik dostępowy zarządzalny – 5 szt.
b) Przełącznik PoE+ 2.5GbE – 2 szt.
c) Kontroler centralny sprzętowy – 3 szt.
d) Router – 3 szt.
e) Punkt dostępowy Wi-Fi 6 – 7 szt.
Szczegółowy opis części 3 znajduje się w załączniku nr 1c
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica część 41. Przedmiotem tej części jest:
1.1. zakup oprogramowania antywirusowego na które składa się:
Oprogramowania z konsolą centralnego zarządzania dla:
a) 40 stanowisk GMINA licencja na 3 lata
b) 20 stanowisk GOPS licencja na 3 lata
c) 10 stanowisk ZWiK licencja na 3 lata
Szczegółowy opis części 5 znajduje się w załączniku nr 1e
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 107197 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI WIERZBICA
- Zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2026.
- Uzupełnienie zapasów magazynu OL i OC oraz zabezpieczenie dostaw usług podstawowych dla mieszkańców Gminy Wierzbica
- "Usługi zdrowotne na terenie gminy Wierzbica dla osób potrzebujących wsparcia" w ramach Projektu pn.: "Jesteśmy do usług - wsparcie zdrowotne dla osób potrzebujących wsparcia z Gminy Wierzbica"
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w gminie Wierzbica"
więcej: przetargi WIERZBICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Aktualizacja posiadanego oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym na okres aktualizacji
- Rozbudowa systemu AMMS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Kompleksowa dostawa nowych jednostek centralnych (PC) z zainstalowanym systemem operacyjnym wraz ze sprzętem komputerowym (monitor i pakiet oprogramowania)
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





