eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea15ecb1-ecf2-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033902/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie modernizacji budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z renowacją wagonu motorowego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/WIR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4539061,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przeprowadzeniu prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, polegających na modernizacji budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną, zgodnie z projektem, zasadami wiedzy technicznej i przepisami obowiązującego w tym zakresie prawa oraz zasadami sztuki budowlanej.
Zamówienie zostało opisane dokumentacją techniczną pracowni architektury STUDIUM Sp. z o.o.
Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną obejmowała będzie między innymi:
W zakresie budowlanym:
• Remont fundamentów obejmujący wzmocnienie i przemurowanie
• Osuszanie ścian fundamentowych wraz z uzupełnieniem zaprawy oraz izolacją przeciwwodną i ociepleniem
• Osuszanie ścian zewnętrznych wraz z naprawą uszkodzonych tynków
• Remont ścian zewnętrznych
• Remont ścian wewnętrznych wraz z wykonaniem nowych wypraw tynkarskich
• Wyburzenie kilku ścian wewnętrznych
• Wykonanie nowych ścian wewnętrznych
• Wymiana stropu drewnianego na żelbetowy, prefabrykowany w skrzydle północnym
• Nowe cegły i uzupełnienia zaprawy muszą posiadać właściwości fizyko-chemiczne dostosowane dla istniejącej substancji
• Remont elewacji, prace konserwatorskie, osuszanie, odgrzybianie, uzupełnienia ubytków remont tynków, przywrócenie pierwotnej kolorystyki
• Przemurowanie kominów
• Częściowa wymiana poszycia dachu, w tym obróbek blacharskich i orynnowania
• Naprawa, miejscowa wymiana, wzmocnienie drewnianej konstrukcji dachu
• Wymiana izolacji termicznej połaci dachu
• Wykonanie izolacji termicznej pod stropem piwnicy
• Odtworzeniowa wymiana stolarki okiennej z dodaniem wewnętrznej szyby zespolonej
• Wymiana odtworzeniowa posadzki w holu głównym oraz wymiana posadzek w pozostałej części budynku
• Wymiana nawierzchni na dziedzińcu na nawierzchnię z kostki granitowej
• Remont muru ogrodzenia, prace konserwatorskie, osuszanie, odgrzybianie, uzupełnienie ubytków, remont tynków, wymiana dachówek, przywrócenie pierwotnej kolorystyki, wykonanie izolacji przeciwwodnej fundamentów muru
• Malowanie
• Dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych przez montaż pochylni na dziedzińcu oraz utworzenie dwóch łazienek dostosowanych dla osób z niepełnosprawnościami: w skrzydle północnym i południowym
• Istniejące polichromie należy poddać pracom konserwatorskim ze szczególną dbałością, zgodnie z programem prac konserwatorskich
• Prace konserwatorskie sztukaterii wewnętrznych – czyszczenie, uzupełnienia ubytków, malowanie konserwacja – zgodnie z programem prac konserwatorskich
• Oczyszczenie, prace konserwatorskie desek stanowiących okładzinę belek stropowych – zgodnie z programem prac konserwatorskich
• Lady kasowe i boazeria - zgodnie z programem prac konserwatorskich.

Zakres prac w budynku gospodarczym:
• Więźba dachowa – zgodnie z programem prac konserwatorskich
• Pokrycie dachu i obróbki blacharskie – wykonanie nowych obróbek blacharskich, w tym dwóch rur spustowych z blachy tytanowo – cynkowej oraz wymiana odtworzeniowa zniszczonych dachówek
• Ściany zewnętrzne i wewnętrzne – uzupełnienie ubytków i wypraw tynkarskich, zgodnie z programem prac konserwatorskich
• Wymurowanie trzech ścian działowych wewnętrznych
• Ściany fundamentowe – należy wykonać izolację poziomą i pionową zarówno ścian fundamentowych pomieszczeń gospodarczych jak i muru otaczającego podwórze
• Stolarka okienna i drzwiowa – zgodnie z programem prac konserwatorskich
• Brama stalowa i furta stalowa – zalecana naprawa i zabezpieczenie antykorozyjne, zgodnie z programem prac konserwatorskich.
W zakresie instalacji:
• Wykonanie nowych przyłączy do budynku
• Wykonanie instalacji opartej o gruntowe pompy ciepła
• Wymiana i dostosowanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z klimakonwektorami
• Wymiana i dostosowanie instalacji wod-kan
• Wymiana i dostosowanie instalacji kanalizacji deszczowej
• Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji bez zmiany wyglądu elewacji
• Wymiana instalacji elektrycznej
• Wymiana instalacji teletechnicznej
• Wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej
• Wykonanie instalacji SWiN i SSP
Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, dokumentacji przedmiotu zamówienia, stanowiącej Załącznik nr 6_1 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6994395,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9211970,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6994395,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Projekt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512353775

7.3.3) Ulica: Sarmacka 5g

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6994395,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 435 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.