Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00413019/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów ulegających biodegradacji z terenu ZM „Obra” (gm. Przemęt- część 1, gm. Siedlec- część 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "OBRA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411292527
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 12A
1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 539958307
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karolina.iks@zmobra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmobra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmobra.ezamawiajacy.pl/pn/zmobra/demand/230730/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów ulegających biodegradacji z terenu ZM „Obra” (gm. Przemęt- część 1, gm. Siedlec- część 2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbfadd37-ad7d-4e17-948b-4cf78faad6ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022197/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór bioodpadów oraz stłuczki szklanej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00413019
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZMO.GO.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214600 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166666,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór odpadów ulegających biodegradacji oraz opakowań ze szkła z terenu ZM „Obra” - gm. Przemęt4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 129600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór odpadów ulegających biodegradacji oraz opakowań ze szkła z terenu ZM „Obra” - gm. SiedlecOdbiór odpadów ulegających biodegradacji oraz opakowań ze szkła z terenu ZM „Obra” - gm. Siedlec
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 102060 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGO ZAJĄC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9231740210
7.3.3) Ulica: Starkowska
7.3.4) Miejscowość: Przemęt
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odbiór odpadów z terenu: Wieleń, Osłonin, Radomierz, Olejnica, Górsko, Solec, Solec Nowy, Mochy, Kaszczor.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-06 do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102060 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102060 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9231665135
7.3.3) Ulica: Zbąszyńska
7.3.4) Miejscowość: Siedlec
7.3.5) Kod pocztowy: 64-212
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102060 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-06 do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Kotlin
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK położonych na terenie gminy Tereszpol w terminie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nurzec-Stacja w 2026 roku.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości będących własnością MGW w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych z lokalizacji Zamawiającego na terenie Zabrza - 2 zadania
- Świadczenie usług odbioru, wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Zakup, transport, montaż, demontaż i utylizację elementów małej architektury.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.