Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00440315/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i remonty obiektów mostowych na drogach powiatowych, gminnych i wewnętrznych w Koninie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363118861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakładowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i utrzymanie dróg publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i remonty obiektów mostowych na drogach powiatowych, gminnych i wewnętrznych w Koninie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9245876-683d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038956/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie i remonty bieżące obiektów mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 248216,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie czystości i wykonywanie robót remontowo konserwacyjnych na 21 drogowych obiektach inżynierskich zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych, gminnych i wewnętrznych w Koninie.
Lokalizacja i parametry obiektów objętych zadaniem wyszczególnione są
w wykazie obiektów stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
2. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarze robót (na podstawie którego wykonawca sporządza kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do umowy) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres ilościowy prac określony w kosztorysie ofertowym jest szacunkowy.
W trakcie realizacji zadań zakres prac może ulec zmianie lub przesunięciu pomiędzy poszczególnymi rodzajami prac, przy jednoczesnym zachowaniu ogólnej wartości umowy.
4. Zlecenia cząstkowe z zakresu umowy będą przekazywane przedstawicielowi, Wykonawcy osobiście, pocztą elektroniczną lub w nagłych przypadkach telefonicznie. Zgłoszenie obejmuje zakres prac, lokalizację oraz termin wykonania. Wykonawca na podstawie zgłoszenia, realizuje prace zgodnie z zleceniami Zamawiającego lub zajmuje stanowisko w sprawie.
5. Dokumentowanie wszystkich prac na obiektach przez robienie zdjęć po wykonaniu prac na poszczególnych obiektach. Dokumentację zdjęciową należy przekazać Zamawiającemu na nośniku trwałym.
6. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia wg zapisów umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
7. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 3 lata od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712310-9 - Usługi w zakresie eksploatacji mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120241,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120241,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120241,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KON-BRUK Juszczak Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651079715
7.3.3) Ulica: Nadbrzeżna 16
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120241,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Górniczo-Energetycznych im. Stanisława Staszica w Koninie
- Remont części placu na terenie bazy PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dylatacji blokowej mostu nad rz. Biała w ciągu ulicy Antoniukowskiej w Białymstoku
- Przebudowa - modernizacja drogi dojazdowej i mostu dojazdowego do leśniczówki w leśnictwie Prusów w oddziale 125i
- Przebudowa trzech przepustów na ul. Czereśniowej, ul. Rusinów i ul. Irysów w Mikołowie
- Remont filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi, w ciągu ul. 29 - go Listopada
- Poprawa stanu technicznego zadaszenia peronu tramwajowego Tarczyński Arena (ul. Lotnicza) we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.