Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402734/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Żwirki w Radomsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 685 45 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42a3fc28-b5d9-4569-b3b4-b2570e172c941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Żwirki w Radomsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42a3fc28-b5d9-4569-b3b4-b2570e172c94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040664/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Przebudowa ul. Żwirki w Radomsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402734
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1302300,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa ul. Żwirki w Radomsku.”
2. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z umową, opisem przedmiotu zamówienia, planem sytuacyjnym z zakresem robót do wykonania, projektem stałej organizacji ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę jezdni, chodników i zjazdów w ulicy Żwirki, ulicy Zgoda oraz w ulicy Kopiec w Radomsku wraz z robotami towarzyszącymi w tym w szczególności:
1) Wykonanie robót geodezyjnych (wytyczenie, obsługę geodezyjną i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą).
2) Wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni mineralno-bitumicznych.
3) Wykonanie rozbiórki istniejących nawierzchni chodników i zjazdów wraz z podbudową.
4) Wykonanie rozbiórki istniejących krawężników, obrzeży i innych obramowań wraz z ławą fundamentową.
5) Wykonanie rozbiórki innych elementów koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia objętego niniejszą umową.
6) Wbudowanie nowych krawężników: wystających, najazdowych, przejściowych i obrzeży wraz z ławą fundamentową.
7) Wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej w zakresie:
-oczyszczenie i skropienie nawierzchni (pozostałej po rozbiórce) emulsją asfaltową,
-warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11S,
-oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- warstwa ścieralna: AC11S – 4,00cm.
8) Wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej w miejscach, gdzie należy wykonać nową podbudowę (w miejscach braku istniejącej nawierzchni mineralno bitumicznej) w zakresie:
- podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna (31,5-63) o grubości 15cm,
-podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 8cm,
-oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
-warstwa wiążąca: AC16W – 5,00cm,
-oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
-warstwa ścieralna: AC11S – 4,00cm.
9) Wykonanie zjazdów o nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych w zakresie:
-podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna (31,5-63) o grubości 15cm,
-podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 8cm,
-podsypka cementowo-piaskowa (1:4) o grubości 4cm,
-kostka betonowa koloru czerwonego o grubości 8,0cm (wzór kostki: behaton).
10) Wykonanie chodników, dojść, utwardzeń o nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych w zakresie:
-podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna (31,5-63) o grubości 15cm,
-podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna (0-31,5) o grubości 8cm,
-podsypka cementowo-piaskowa (1:4) o grubości 4cm,
-kostka betonowa koloru szarego o grubości 8,0cm – (wzór kostki: behaton).
11) Wykonanie nawierzchni z płytek informacyjnych/ostrzegawczych z kostki betonowej 30x30x8cm koloru żółtego z wypustkami na podbudowie zgodnej z w/w ppkt 10.
12) Wykonanie przełożenia, uzupełnienia i regulacji wysokościowej istniejących nawierzchni, krawężników, obrzeży; przyległych do nowych wbudowanych elementów.
13) Likwidacja/rozbiórka istniejących studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej z wpustami i przykanalikami oraz z odzyskiem złomu wraz z robotami ziemnymi oraz z odtworzeniem podbudów i nawierzchni jezdni, chodników i innych.
14) Wbudowanie nowych studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu z przykanalikami wraz z robotami rozbiórkowymi, ziemnymi oraz z odtworzeniem podbudów i nawierzchni jezdni, chodników i innych.
15) Regulację istniejącej infrastruktury technicznej zlokalizowanej na wykonywanych nawierzchniach oraz na powierzchni terenów planowanego obsiania trawą i humusowania.
16) Wykonanie stałej organizacji ruchu.
17) Wykonanie humusowania wraz z obsianiem.
18) Wykonanie pozostałych robót i prac zgodnie z umową i dokumentacją techniczną składającą się z opisu przedmiotu zamówienia, planu sytuacyjnego z zakresem robót do wykonania, projektu stałej organizacji ruchu i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawierają:
1) wzór umowy – stanowiący dodatek nr 9 do SWZ,
2) opis przedmiotu zamówienia – stanowiący dodatek nr 10 do SWZ,
3) plan sytuacyjny z zakresem robót do wykonania – stanowiący dodatek nr 11 do SWZ,
4) projekt stałej organizacji ruchu– stanowiący dodatek nr 12 do SWZ,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- stanowiąca dodatek nr 13 do SWZ.
5. Przedmiar robót stanowiący dodatek nr 14 do SWZ – ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) zostały załączony jedynie informacyjnie - Wykonawca zobowiązany jest przy wycenie oferty uwzględnić wszelkie różnice w ilościach, czy brak pozycji, jeżeli konieczność wykonania prac wynika z opisu przedmiotu zamówienia, planu sytuacyjnego z zakresem robót do wykonania, projektu stałej organizacji ruchu, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z przepisów prawnych, zasad wiedzy technicznej, obowiązków wskazanych we wzorze/projekcie umowy, w tym rękojmi, gwarancji.
6. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
7. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako jedynego kryterium oceny ofert, odnoszące się do elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone we wzorze/projekcie umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia, planie sytuacyjnym z zakresem robót do wykonania, projekcie stałej organizacji ruchu i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
9. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - szczegóły w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768974,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1270959,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768974,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAAG S.C. Maciej Mentek Tomasz Jamozik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101070318
7.3.3) Ulica: Blok Dobryszyce ul. Meblowa 6
7.3.4) Miejscowość: Dobryszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 97-505
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAAG S.C. MACIEJ MENTEK, TOMASZ JAMROZIK
jakie przetargi wygrała firma
MAAG S.C. MACIEJ MENTEK, TOMASZ JAMROZIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768974,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Świadczenie usług fizycznej ochrony mienia kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku w roku 2026
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Dostawa dwóch urządzeń do radiofrekwencji dla Szpitala Powiatowego w Radomsku
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w tym wyposażenie służące edukacji włączającej
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej Nr 1087R Jeżowe - Wola Raniżowska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu niżańskiego - Nowy Nart
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





