eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Remont łazienek w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont łazienek w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122492939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-415

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@czdsigb.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zakupy dla sądownictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont łazienek w ośrodku szkoleniowo-wypoczynkowym w Muszynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e0bfd7-680f-4b96-9de6-49a5bcbfd0da

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105913/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont łazienek w OSW w Muszynie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-2611-3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 319387,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) w budynku Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej z siedzibą w Muszynie, przy ul. Kity 18a, polegających na kompleksowym remoncie 12 łazienek w pokojach nr: 204, 205, 206, 209A, 209B, 301, 302, 303, 304, 306, 307 oraz 308 oraz 1 podwójnej łazienki przynależnej do sal konferencyjnych OSW Muszyna na 3 piętrze zgodnie z Dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się:
1) Projekt wystroju wnętrz łazienek i przedpokoi w zespołach pomieszczeń pokoi gościnnych nr 204, 205, 206, 209A, 209B, 301, 302, 303, 304, 306, 307 oraz 308 oraz 1 podwójnej łazienki przynależnej do sal konferencyjnych w budynku CZDSIGB przy ul. Kity 18a w Muszynie
2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4) Projekt wizualny

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430196,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579930,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430196,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.S.R.B. sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342933790

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 29

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-085

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430196,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia
1.Umowa obowiązuje od dnia jej zawarcia przez okres 15 miesięcy.
2.Zamówienie zostanie zrealizowane Etapami:
1)Etap I – wykonanie remontu 7 łazienek - w terminie 9 tygodni od dnia zawarcia Umowy, przy czym rozpoczęcie robót
nastąpi nie wcześniej niż od dnia 06.10.2025r.
2)Etap II – wykonanie remontu pozostałych maksymalnie 6 łazienek - w terminie 9 tygodni od dnia rozpoczęcia robót
wskazanego przez Zamawiającego w oświadczeniu woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w § 1 ust
8 Umowy (prawo opcji). Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy
wskazanym w pkt 1.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.