Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00270873/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
- 2025/BZP 00282359/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzęt i wyposażenie medyczne I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Liszkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357102310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Jana Kantego 13
1.5.2.) Miejscowość: Liszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgzoz.przetargi@przychodnialiszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przychodnialiszki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b152b4cb-6d6f-4b42-a31d-6498128280a51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzęt i wyposażenie medyczne I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b152b4cb-6d6f-4b42-a31d-6498128280a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00188525/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzęt i wyposażenie medyczne I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” realizowanego w ramach działania FENX.06.01 System ochrony zdrowia priorytet FENX.06 Zdrowie Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.ZP.262.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wraz z zapewnieniem dostępności części zamiennych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Liszkach z podziałem na zadania:
Zadanie 1 Aparat EKG 1 szt.
Zadanie 2 Aparat USG mobilny przenośny 1 szt.
Zadanie 3 Bieżnia do prób wysiłkowych 1 szt.
Zadanie 4 Dermatoskop 3 szt.
Zadanie 5 Ergometr do prób wysiłkowych 1 szt.
Zadanie 6 Fantom do nauki samobadania piersi 1 szt.
Zadanie 7 Fotel ginekologiczny z regulacją wysokości 1 szt.
Zadanie 8 Holter ciśnieniowy 4 szt.
Zadanie 9 Holter ekg 3 szt.
Zadanie 10 Kozetka lekarska 5 szt.
Zadanie 11 Lampa diagnostyczno-bezcieniowa 5 szt.
Zadanie 12 Lampa UV bakterio- i wirusobójcza 2 szt.
Zadanie 13 Lodówka z monitoringiem temperatury 2 szt.
Zadanie 14 Manekin noworodka do edukacji przedporodowej 1 szt.
Zadanie 15 Nebulizator 4 szt.
Zadanie 16 Spirometr 1 szt.
Zadanie 17 Stół do badania niemowląt 4 szt.
Zadanie 18 System wysiłkowy do wykonywania elektrokardiograficznych badań wysiłkowych oraz badań spoczynkowych z możliwością generowania raportów, archiwizacją badań EKG, przeglądaniem oraz opisywaniem 1 szt.
Zadanie 19 Tablet medyczny 1 szt.
Zadanie 20 Tablice Ishihary 2 szt.
Zadanie 21 Waga dla osób niepełnosprawnych 2 szt.
Zadanie 22 Wózek inwalidzki dla dzieci 1 szt.
Zadanie 23 Wózek inwalidzki dla osoby dorosłej 1 szt.
Uwaga:
Zamówienie nie jest udzielane w częściach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ oraz załącznikach do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334282,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334282,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334282,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSCD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123475394
7.3.3) Ulica: ul. Bursaki 6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334282,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI LISZKI
więcej: przetargi LISZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzenia do monitorowania zawartości wodoru i metanu w wydychanym powietrzu
- Dostawa mebli i wyposażenia
- "Dostawa sprzętu medycznego, plecaków oraz wózków zabiegowych (zamówienie z podziałem na 2 części)"
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ
- Zakup sprzętu przeznaczonego na potrzeby ochrony ludności na terenie Gminy Czudec
- Wsparcie w zakupach pomocy dydaktycznych dla klas mundurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





