eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sochaczew¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU URZÊDU GMINY SOCHACZEW PRZY UL. WARSZAWSKA 115 W SOCHACZEWIE



Og³oszenie z dnia 2022-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU URZÊDU GMINY SOCHACZEW PRZY UL. WARSZAWSKA 115 W SOCHACZEWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SOCHACZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148526

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 0468642600

1.5.8.) Numer faksu: 0468642602

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminasochaczew@sochaczew.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sochaczew.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKU URZÊDU GMINY SOCHACZEW PRZY UL. WARSZAWSKA 115 W SOCHACZEWIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e635dd41-6fef-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00467246

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00032848/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej terenu i budynku Urzêdu Gminy Sochaczew w latach 2023-2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Sochaczew2)
Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres
obronacywilna@
sochaczew.org.pl 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia
2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - 4) w odniesieniu do danych osobowych osób
fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;5) osoba
fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;b) na
podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) na podstawie
art.18rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy
rozporz±dzenia 2016/679;6) osobie fizycznej nie przys³uguje:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia
2016/679;c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.271.22.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jeden posterunek ochrony w Urzêdzie Gminy w Sochaczewie, w którym s³u¿bê pe³ni jeden pracownik ochrony. Pracownicy ochrony musz± posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony. Do s³u¿by ochrony ma byæ przeznaczonych tylu pracowników, aby zapewniæ ci±g³o¶æ pracy, powinna to byæ sta³a grupa osób.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ca³kowita liczba punktów CLP jak± otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg wzoru:
CLP= C+P
gdzie:
CLP- ³±czna liczba punktów;
C - liczba punktów uzyskanych wg kryterium „cena";
P - liczba punktów uzyskanych wg kryterium „do¶wiadczenie zawodowe osoby koordynuj±cej pracê pracowników ochrony”
1) Ocena wg kryterium „C - cena” bêdzie dokonywana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza oferty. W kryterium tym oferta mo¿e uzyskaæ do 60 punktów. Cena okre¶la koszt brutto (tj. z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê, wynikaj±cy z uwzglêdnienia wszystkich kosztów, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Oferta z³o¿ona przez danego Wykonawcê otrzyma w kryterium „cena” zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z nastêpuj±cego dzia³ania:

C = Cmin/Ci x 60 pkt

gdzie:
C liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium "cena "
Cmin najni¿sza cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert
Ci cena brutto oferty badanej


2) Ocena wg kryterium
W kryterium tym mo¿na maksymalnie uzyskaæ 40 punktów. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczony nastêpuj±co:
a) za pracownika z do¶wiadczeniem minimum 3 letnim – 1 punkt
b) za pracownika z do¶wiadczeniem powy¿ej 3 lat do 5 lat w³±cznie – 3 punkty
c) za pracownika z do¶wiadczeniem powy¿ej 5 lat – 6 punktów

Aby zweryfikowaæ do¶wiadczenie osoby koordynuj±cej pracê pracowników ochrony wyznaczonej do realizacji zamówienia Wykonawcy „n” sk³ada o¶wiadczenie, ¿e dysponuje osob± podaj±c jej imiê i nazwisko oraz do¶wiadczenie. Osoba wskazana przez Wykonawcê „n”, w okresie realizacji zamówienia bêdzie oddelegowana do koordynacji pracy w Urzêdzie Gminy i sprawowaæ bêdzie nadzór nad prac± zespo³u pracowników ochrony.
Kryterium powy¿sze wyliczone zostanie wg nastêpuj±cej formu³y:
P= Wn/M x 100 pkt x 40 %
Gdzie: P= punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcê „n”
Wn – liczba punktów uzyskana za dane kryterium przez Wykonawcê „n”
M – maksymalna liczba punktów jak± Wykonawca „n” mo¿e otrzymaæ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe osoby koordynuj±cej pracê pracowników ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 PLN;
2) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 200.000 PLN;
2. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje:
Nie dotyczy
3. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) nale¿ycie wykona³ lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony fizycznej co najmniej jednego budynku wraz z terenem przyleg³ym. Us³uga powinna byæ ¶wiadczona w ramach jednej umowy przez okres co najmniej jednego roku, w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
2) dysponuje nastêpuj±cymi osobami:
pracownikami ochrony wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (min. 3).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b Pzp, dotycz±cej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu,
e) art. 109 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotycz±cej skazania za przestêpstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê aresztu
 sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
2. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy ¿±da:
1) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wpisanych na listê pracowników ochrony kwalifikowanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³enia, kwalifikacji zawodowych oraz do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 Pzp). Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a. stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zawiera za³±cznik do SWZ istotne postanowienia Umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminasochaczew.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.