eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego - etap I (...)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:
„Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów
na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250864066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd-ostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd-ostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_ostrow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:
„Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów
na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e656c1a-537a-4828-b88e-19f2f71a45cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00467242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055728/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.261.18.2025.10

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”.
Część 1 – Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 5285P (droga dla rowerów/droga dla pieszych
i rowerów) na odcinku Korytnica – Ligota w zakresie przebudowy drogi powiatowej 5285P (droga dla rowerów/ droga dla pieszych i rowerów) na odc. 3+363,00 do 4+488,00 o dł. 855,00 m.
Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 1 – obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 zarurowanie rowu drogowego poprzez wykonanie w nim kanału deszczowego,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie ścieków i wpustów deszczowych,
 wykonanie nawierzchni,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.

Miejsce realizacji: m. Korytnica – powiat ostrowski, Gmina i Miasto Raszków

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 19000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”.
Część 2 – Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 5305P (droga dla rowerów/droga dla pieszych
i rowerów) na odcinku Śliwniki – Skalmierzyce w zakresie przebudowy drogi powiatowej nr 5305P (droga dla pieszych i rowerów) na odcinku Śliwniki – Skalmierzyce o dł. ok.0,6 km
Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 2 – obejmuje m.in.:
 rozbiórka nawierzchni utwardzonych zlokalizowanych w pasie drogowym,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie drogi dla pieszych i rowerów,
 wykonanie chodników oraz urządzeń wspomagających ruch (dość do posesji),
 wykonanie zjazdów,
 wykonanie zatoki postojowej,
 wykonanie opaski,
 wykonanie ścieku przykrawężnikowego,
 przebudowę otwartych rowów przydrożnych na profil zamknięty,
 wykonanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami,
 wykonanie odwodnień liniowych wraz z przykanalikami,
 likwidacja rur przepustowych ułożonych pod zjazdami,
 ustawianie urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

Miejsce realizacji: m. Skalmierzyce, m. Śliwniki – powiat ostrowski, Gmina i Miasto Nowe Skalmierzyce

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”. Część 3 – Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 5311P (droga dla rowerów/droga dla pieszych
i rowerów) na odcinku Masanów – Wielowieś w zakresie przebudowy drogi powiatowej 5311P (droga dla rowerów/droga dla pieszych i rowerów) na odc. 17+848,00 do 19+123,50 i 19+169,50 do 19+339,00 o dł. 1 445,00 m.
Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 3 – obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 zarurowanie rowu drogowego poprzez wykonanie w nim kanału deszczowego,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie ścieków przykrawężnikowych i wpustów deszczowych,
 wykonanie nawierzchni,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.

Miejsce realizacji: m. Masanów, m. Wielowieś – powiat ostrowski, Gmina Sieroszewice

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”. Część 4 – Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 5330P (droga dla rowerów/droga dla pieszych
i rowerów) w m. Dębnica w zakresie przebudowy drogi powiatowej 5330P (droga dla rowerów/ droga dla pieszych i rowerów) w m. Dębnica na odcinku o dł. 1098 m. Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 4 – obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 zarurowanie rowu drogowego poprzez wykonanie w nim kanału deszczowego,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie ścieków i wpustów deszczowych,
 wykonanie nawierzchni,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.

Miejsce realizacji: m. Dębnica – powiat ostrowski, Gmina Przygodzice

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”. Część 5 – Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 5335P (droga dla rowerów/droga dla pieszych
i rowerów) na odcinku Garki – Granowiec w zakresie przebudowy drogi powiatowej 5335P (droga dla rowerów/droga dla pieszych i rowerów) na odc. 4+310,00 do 5+200,00 i 5+380,00 do 5+845,00 o dł.
1 355,00 m
Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 5 – obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 zarurowanie rowu drogowego poprzez wykonanie w nim kanału deszczowego,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie ścieków i wpustów deszczowych,
 wykonanie nawierzchni,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.

Miejsce realizacji: m. Boników, m. Garki – powiat ostrowski, Gmina i Miasto Odolanów

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”. Część 6 – Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 5335P (droga dla rowerów/droga dla pieszych
i rowerów) na odcinku od granicy gm. Odolanów do m. Granowiec w zakresie przebudowy drogi powiatowej 5335P (droga dla rowerów/droga dla pieszych i rowerów) na odc. 5+845,00 do 6+750,00 o dł. 905,0 m. Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 6 – obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie ścieków i wpustów deszczowych,
 wykonanie nawierzchni,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.

Miejsce realizacji: m. Granowiec – powiat ostrowski, Gmina Sośnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”. Część 7 – Przebudowa/rozbudowa dróg powiatowych nr 5325P i 5326P (droga dla rowerów/droga dla pieszych i rowerów) na odcinku Nabyszyce – Gliśnica w zakresie przebudowy dróg powiatowych 5325P, 5326P (droga dla rowerów/droga dla pieszych i rowerów) na odcinku Nabyszyce – Gliśnica o dł. ok. 2,649 km. Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 7 – obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 zarurowanie rowu drogowego poprzez wykonanie w nim kanału deszczowego,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie ścieków i wpustów deszczowych,
 wykonanie nawierzchni,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.

Miejsce realizacji: m. Nabyszyce, m. Gliśnica – powiat ostrowski, Gmina i Miasto Odolanów

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg rowerowych/dróg dla pieszych i rowerzystów na terenie Powiatu Ostrowskiego – etap I,
w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działania 3.2 Rozwój zrównoważonej mobilności miejskiej w ramach ZIT”. Część 8 – Przebudowa drogi powiatowej nr 5292P w miejscowości Szczury (budowa drogi dla rowerów/drogi dla pieszych i rowerów) w zakresie przebudowy ciągu dróg nr 5288P i 5292P Raszków – Szczury na odcinku długości około 1 558 m (odc. od km 5+729,00 do km 7+287,00). Zakres robót stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego objętych zamówieniem dla części 8 – obejmuje m.in.:
 roboty przygotowawcze i ziemne,
 zarurowanie rowu drogowego poprzez wykonanie w nim kanału deszczowego,
 ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie ścieków i wpustów deszczowych,
 wykonanie nawierzchni,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 roboty wykończeniowe,
 inwentaryzacja powykonawcza.

Miejsce realizacji: m. Szczury – powiat ostrowski, Gmina Ostrów Wielkopolski

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Karol Galant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181079272

7.3.3) Ulica: ul. Złota 112,

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9630,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Karol Galant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181079272

7.3.3) Ulica: ul. Złota 112,

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9630,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37299,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Karol Galant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181079272

7.3.3) Ulica: ul. Złota 112,

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kasałka Pracowania Projektowa Infrastruktury Drogowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222131421

7.3.3) Ulica: ul. Staroprzygodzka 25

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12054,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12054,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kasałka Pracowania Projektowa Infrastruktury Drogowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222131421

7.3.3) Ulica: ul. Staroprzygodzka 25

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12054,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5166,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kasałka Pracowania Projektowa Infrastruktury Drogowej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222131421

7.3.3) Ulica: ul. Staroprzygodzka 25

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22632,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46198,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22632,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Kasałka Pracowania Projektowa Infrastruktury Drogowej,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222131421

7.3.3) Ulica: ul. Staroprzygodzka 25

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22632,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Karol Galant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181079272

7.3.3) Ulica: ul. Złota 112

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.