Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WO-ZP.2310.15.2022.EBE - Usługa szkoleniowa nt. "Nieprawidłowości w zamówieniach publicznych na podstawie nowego taryfikatora"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691193682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Stanisława Naruszewicza 11
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup-rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuprzeszow.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/2287f662-62ad-454a-9e94-898366d069a41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WO-ZP.2310.15.2022.EBE - Usługa szkoleniowa nt. "Nieprawidłowości w zamówieniach publicznych na podstawie nowego taryfikatora"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c0e642f-5a92-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001263/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi szkoleniowe - szkolenia grupowe zamknięte
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny WP na lata 2014-2020 oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418950/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-ZP.2310.15.2022.EBE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 239780,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11117,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pt. „Nieprawidłowości w zamówieniach publicznych na podstawie nowego taryfikatora” polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie (Zamawiającego) na poniższych założeniach:
1.1 Liczba uczestników szkolenia: 21 osób (pracownicy Zamawiającego), tj. 1 grupa szkoleniowa;
1.2 Czas trwania dla jednej grupy szkoleniowej:
1) 2 dni szkolenia w formie wykładu w dwa następujące po sobie kolejno dni robocze (od poniedziałku do piątku),
2) Łącznie 16 godzin dydaktycznych po 45 minut.
1.3 Miejsce szkolenia (lokalizacja i standard): Rzeszów, hotel lub centrum konferencyjno-szkoleniowe o standardzie odpowiadającym co najmniej 3 gwiazdkom, posiadające salę szkoleniową i restaurację w jednym budynku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
Załącznik Nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9665,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9665,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia i Doradztwa "IKKU" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-18-45-625
7.3.3) Ulica: Elektronowa 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-219
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM KSZTAŁCENIA I DORADZTWA "IKKU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM KSZTAŁCENIA I DORADZTWA "IKKU" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9665 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-078.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa systemu do mechanicznego wsparcia lewej komory serca przy zabiegach wysokiego ryzyka
- Usługa organizacji i przeprowadzenia trzysemestralnych studiów podyplomowych pn. "Doradztwo zawodowe dla nauczycieli"
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Poprawa infrastruktury stadionu przy ul. Stadionowej
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 4
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.-szkol. cert. "Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)" wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń kursowych dla osadzonych przebywających w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Podwyższenie kompetencji cyfrowych"
- Usługa przeprowadzenia szkolenia pn.: "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach - kurs podstawowy".
- MODERNIZACJA OPROGRAMOWANIA KLASY HIS WAZ Z ROZBUDOWĄ O EDM
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.