Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399479/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabica
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Grabicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grabica 66
1.5.2.) Miejscowość: Grabica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@grabica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac5c87e8-3857-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac5c87e8-3857-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038221/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty cząstkowe dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399479
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2113450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część I – Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni tłuczniowych i bitumicznychw miejscach wskazanych przez Zamawiającego, której zakres rzeczowy obejmuje m.in. :
a) mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna frakcji 0-31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 15 cm – w ilości 3 040 m2,
b) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową K1-70 w ilości1kg/m2 w ilości 1,00 kg/m2 i grysem kamiennym o frakcji 8-12 w ilości 11,0 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową K1-70 w ilości1kg/m2 w ilości 1,3 kg/m2 i grysem kamiennym o frakcji 5-8 w ilości 7,0 dm3/m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsja asfaltową K1-70 w ilości1kg/m2 w ilości 1,5 kg/m2 i grysem kamiennym o frakcji 2-5 w ilości 11,0 dm3/m2 – w ilości 11 530 m2,
c) Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm, wywóz ziemi samochodami samowyładowywczymi na odległośc 5 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm, w ilości 3040 m2.
Wartości podane powyżej są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m, m2, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wszelkie prace należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR, obowiązującymi normami oraz przepisami.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został powyżej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I – III
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 797050,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B. Część II – Wykonanie remontu drogi gminnej Szydłów – Zaborów, polegającego na wykonaniu pobocza bitumicznego o szerokości 1 m i długości 3450 m, której zakres rzeczowy obejmuje m.in. :a) wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem urobku,
b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm,
c) wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 20 cm dwuwarstwowo (warstwa dolna 15 cm kruszywa dolomitowego 31,5-63 mm, warstwa górna grubości 5 cm kruszywa dolomitowego 0-31,5 mm),
d) wykonanie dolnej warstwy nawierzchni bitumicznej o grub. 2,5 cm,
e) wykonanie nakładki z mieszanki mineralno - bitumicznej grub. 4 cm wraz ze skropieniem.
Wartości podane powyżej są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m, m2, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wszelkie prace przewidziane powyżej należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR, obowiązującymi normami oraz przepisami.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został powyżej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ,
W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I – III
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 731400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
C. Część III – Wykonanie remontów bieżących nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu PATCHER, której zakres rzeczowy obejmuje m.in.:a) wykonanie remontu bieżącego nawierzchni bitumicznych przy użyciu remontera typu PATCHER w ilości szacunkowej 100 Mg.
Wartości podane powyżekj są ilościami szacunkowymi, Zamawiający może zaspokoić swoje potrzeby wykonaniem mniejszej ilości m, m2, Mg niż tam określona, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu wykonania mniejszego zakresu robót. Ostateczna ilość wykonanych robót zostanie ustalona na podstawie obmiaru wykonanego przez Wykonawcę po wykonaniu robót i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wszelkie prace przewidziane powyżej należy wykonać w sposób zapewniający płynność przejazdu w miejscu styku nowej i starej nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR, obowiązującymi normami oraz przepisami.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został powyżej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ,
W RAMACH W/W ROBÓT, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO:
a) opracowania projektów organizacji ruchu na czas wykonania robot w uzgodnieniu z Zamawiającym uwzględniając jego wytyczne co do sposobu prowadzenia ruchu;
b) wykonania oznakowania tymczasowego robót, utrzymania go w czasie ich trwania oraz jego demontażu po wykonaniu robót,
c) zabezpieczenia terenu na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
d) wykonania niezbędnych badań dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów.
e) przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim.
f) pokrycia kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu budowy i zorganizowaniem zaplecza budowy oraz pokrycia kosztów za media,
g) wykonania wszelkich obowiązków wynikających z ustawy o odpadach,
h) udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres wskazany w ofercie i wydłużenia okresu rękojmi za wady fizyczne do okresu równego gwarancji od dnia odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każda z części została opisana w ppkt. 1, jako CZĘŚCI od I – III
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 921081,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921081,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 921081,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU Kołodziej Dawid Kołodziej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „REZ-DROGPOL” S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692226881
7.3.4) Miejscowość: Kobyłki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-403
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649255,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 649255,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649255,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "PEUK" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590003642
7.3.3) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 39
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85485,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85485,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85485,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: PPHU Kołodziej Dawid Kołodziej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „REZ-DROGPOL” S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692226881
7.3.4) Miejscowość: Kobyłki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-403
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie aktywności mieszkańców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 1549B Oliszki - Klepacze
- Remont ul. Spokojnej w Żurominie
- Budowa działu badawczo-doświadczalnego z laboratorium i nowoczesną infrastrukturą w ZDOO w Białogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2025 roku
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Gatka, gm. Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.