Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416788/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 6 zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650945384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dominikański, 3
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpprzemysl@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg powiatowych poprzez budowę chodników ( 6 zadań)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b3051c-a406-4111-b54e-307891837ae5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019386/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Zad.1.Przebudowa drogi powiatowej nr 1783R poprzez budowę chodnika w miejscowości Maćkowice
1.1.17 Zad.2.Przebudowa drogi powiatowej nr 1778R Pruchnik- Skopów – Babice w miejscowości Skopów poprzez budowę chodnika
1.1.18 Zad.3. Przebudowa drogi powiatowej nr 2099R poprzez budowę chodnika w miejscowości Kosienice
1.1.19 Zad.4. Przebudowa drogi powiatowej nr 2080R Węgierka -Średnia-Krzywcza poprzez budowę chodnika
1.1.20 Zad.5. Przebudowa drogi powiatowej nr 2104R poprzez budowę chodnika w miejscowości Batycze
1.1.21 Zad.6. Przebudowa drogi powiatowej nr 2415R Stubienko - Barycz poprzez budowę chodnika w m-ści Stubienko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.IV.333-21/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.1.Przebudowa drogi powiatowej nr 1783R poprzez budowę chodnika wmiejscowości Maćkowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 199988,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.2.Przebudowa drogi powiatowej nr 1778R Pruchnik- Skopów – Babice wmiejscowości Skopów poprzez budowę chodnika
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 199933,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.3. Przebudowa drogi powiatowej nr 2099R poprzez budowę chodnika wmiejscowości Kosienice
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 199384,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.4. Przebudowa drogi powiatowej nr 2080R Węgierka -Średnia-Krzywczapoprzez budowę chodnika
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 199997,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.5. Przebudowa drogi powiatowej nr 2104R poprzez budowę chodnika wmiejscowości Batycze
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zad.6. Przebudowa drogi powiatowej nr 2415R Stubienko - Barycz poprzez budowę chodnika w m-ści Stubienko4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 119989,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169785,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199960,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169785,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Kostar Artur Kosteczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180483094
7.3.4) Miejscowość: Rokietnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "KOSTAR" Artur Kosteczko
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "KOSTAR" Artur Kosteczko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169785,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174637,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179429,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174637,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudex Kamil ŻMUDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520532770
7.3.4) Miejscowość: Rączyna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174637,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156977,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170137,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156977,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „KOSTAR” Artur Kosteczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180483094
7.3.4) Miejscowość: Rokietnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "KOSTAR" Artur Kosteczko
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "KOSTAR" Artur Kosteczko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156977,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245463,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247916,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245463,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „KOSTAR” Artur Kosteczko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180483094
7.3.4) Miejscowość: Rokietnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa "KOSTAR" Artur Kosteczko
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa "KOSTAR" Artur Kosteczko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245463,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158974,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158974,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „An-Stal” Anna Chrzan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 650960308
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowa "An-Stal" Anna Chrzan
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowa "An-Stal" Anna Chrzan
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158974,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108028,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122637,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108028,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE Robert CISEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180348924
7.3.4) Miejscowość: Nienowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108028,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawy produktów leczniczych - onkologia
- " Dostawa aparatu RTG pantomograficznego "
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Lubaczowie i Przeworsku
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa Informatycznego", w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Przystajni w formuje "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa skrzyżowania Alei Wolności z ul. Piłsudskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.