eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko › Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w K³odzku, ul. Zawiszy Czarnego 1 - 3.



Og³oszenie z dnia 2022-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w K³odzku, ul. Zawiszy Czarnego 1 - 3.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82

1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w K³odzku, ul. Zawiszy Czarnego 1 - 3.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-931ab031-16fd-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00467060

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030005/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 1 ul. Zawiszy Czarnego 1-3 w K³odzku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dot.projektu,w ramach RPOWD2014–2020 ProjektKOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW EDUKACYJNYCH W GMINACH OBSZARU ZIEMI K£ODZKIEJ Nr projektu: RPDS.12.02.00-02-0037/21 Nr naboru RPDS.12.02.00-IZ.00-02-414/20 Runda II dla Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Dzia³ania 3.3 Efektywno¶æ energetyczna w budynkach u¿yteczno¶ci pub i sektorze mieszkaniowym, Poddzia³ania 3.3.1

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00296315/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.MG

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 3450000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu „KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW EDUKACYJNYCH W GMINACH OBSZARU ZIEMI K£ODZKIEJ”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014 – 2020 r.
Projekt pn. „KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW EDUKACYJNYCH W GMINACH OBSZARU ZIEMI K£ODZKIEJ”

Nr projektu: : RPDS.12.02.00-02-0037/21
Nr naboru: RPDS.12.02.00-IZ.00-02-414/20
Nr rundy: Runda II

Dofinansowanie ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020 dla Osi Priorytetowej 3 Gospodarka niskoemisyjna, Dzia³ania 3.3 Efektywno¶æ energetyczna w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddzia³ania 3.3.1 Efektywno¶æ energetyczna w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy horyzontalne dla wnioskodawców/beneficjentów realizuj±cych przedsiêwziêcia na terenie Województwa Dolno¶l±skiego za wyj±tkiem obszarów ZIT WrOF, ZIT AJ, ZIT AW (Numer naboru RPDS.03.03.01-IZ.00-02-414/20 – II Runda).

Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuje projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (projekt techniczny Za³±cznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Za³±cznik nr 8 do SWZ; STWiOR Za³±cznik nr 9 do SWZ).

Zakres planowanych do wykonania robót obejmuje prace budowlane w ramach termomodernizacji budynku w szczególno¶ci takie jak: docieplenie po³aci dachowych, docieplenie fragmentu elewacji, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana o¶wietlenia, wymiana ¼ród³a ciep³a, monta¿ zaworów termostatycznych, monta¿ paneli fotowoltaicznych oraz monta¿ wewnêtrznych urz±dzeñ d¼wigowych – winda schodowa.

Wszelkie nazwy w³asne produktów i materia³ów oraz normy jako¶ci przywo³ane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót s³u¿± okre¶leniu po¿±danego standardu wykonania i okre¶leniu w³a¶ciwo¶ci i wymogów technicznych za³o¿onych do dokumentacji technicznej dla danych rozwi±zañ. Dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne (w oparciu na produktach innych producentów) pod warunkiem spe³niania tych samych w³a¶ciwo¶ci technicznych zgodnie z odpowiednimi zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wykonanie i odbiór robót oraz u¿yte materia³y musz± spe³niaæ obowi±zuj±ce PN (EN-PN), odpowiednie normy krajów UE lub normy jako¶ci równowa¿ne.
UWAGI DODATKOWE DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca robót zobowi±zany jest do uzgodnienia rysunków wykonawczych stolarki zewnêtrznej przez Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2. Wykonywanie robót budowlanych bêdzie siê odbywa³o przy ograniczonym udostêpnieniu pomieszczeñ, na czynnym obiekcie. Pomieszczenia bêd± udostêpniane systematycznie na wniosek Wykonawcy kierowany do zarz±dcy obiektu (Dyrektora Szko³y). Prace bêd± siê odbywa³y w trakcie normalnego funkcjonowania Szko³y.
3. Wykonawca zabezpieczy (przed zniszczeniem, zakurzeniem) znajduj±ce siê meble i wyposa¿enie w klasach i innych pomieszczeniach na czas remontu, ( ³awki, sto³y, krzes³a, szafy itp.) Po wykonaniu remontu Wykonawca ustawi na w³a¶ciwe miejsce meble i wyposa¿enie remontowanych pomieszczeñ.
4. Zamawiaj±cy wy³±cza z zakresu robót do wykonania docieplenie sanitariatów (wspó³czesna przybudówka) w zakresie jednej ¶ciany tj. ¶ciany czo³owej. ¦ciana ta zosta³a wcze¶niej docieplona w zwi±zku z prowadzon± inn± inwestycj± w obrêbie ¶ciany czo³owej. Do wykonania pozostaje docieplenie dwóch ¶cian budynku sanitariatów w zakresie jak w dokumentacji projektowej. Kolor elewacji zgodnie z wzornikiem kolorów – Ral 9001. Przy docieplanych ¶cianach nale¿y dokonaæ wymiany nawierzchni na kostkê brukow± betonow± prostok±tn± o wymiarach 20 x 10 cm. grubo¶ci 8 cm. na podsypce piaskowej na szeroko¶ci 1m. na ca³ej d³ugo¶ci docieplanych ¶cian.
5. Po stronie Wykonawcy bêdzie dope³nienie wszelkich formalno¶ci zwi±zanych z wydaniem pierwszej decyzji zezwalaj±cej na eksploatacjê urz±dzeñ podlegaj±cych Urzêdowi Dozoru Technicznego (w zakresie przygotowania i z³o¿enia wniosku, op³atê na rzecz Urzêdu Dozoru Technicznego poniesie Zamawiaj±cy). Dotyczy urz±dzeñ bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia (np. piece gazowe centralnego ogrzewania, windy schodowe).
6. Wykonawca dokona rozruchu ca³ego obiektu (wszystkich zabudowanych urz±dzeñ), dostarczy instrukcje obs³ugi wraz z odpowiednim przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiaj±cego, poniesie wszystkie koszty ww. czynno¶ci. Szkolenie obejmowaæ bêdzie równie¿ osoby stale korzystaj±ce z budynku w ramach codziennych zajêæ z obs³ugi urz±dzeñ / systemów oraz w zakresie zasad wietrzenia, u¿ywania zaworów termostatycznych.
7. Wykonawca wykona dokumentacjê projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej w oparciu o zastosowane urz±dzenia, uzgodni ten projekt z rzeczoznawc± do spraw zabezpieczeñ po¿arowych oraz dokona odbioru / zg³oszenia wybudowanej instalacji przez Pañstwow± Stra¿ Po¿arn±.
8. Dostarczone i zamontowane urz±dzenia do ogrzewania (piece kondensacyjne) musz± charakteryzowaæ siê minimalnym poziomem efektywno¶ci energetycznej i normami emisji zanieczyszczeñ, które zosta³y okre¶lone w ¶rodkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 pa¼dziernika 2009 r. ustanawiaj±cej ogólne zasady ustalania wymogów dotycz±cych ekoprojektu dla produktów zwi±zanych z energi±.
9. Wykonawca dostarczy i uruchomi system zarz±dzania i monitoringu energi± ciepln± wraz z oprogramowaniem.
Zainstalowany system musi pozwalaæ na kontrolê i sterowanie zu¿ycia ciep³a. Celem systemu bêdzie utrzymanie optymalnych parametrów pracy instalacji przy zachowaniu komfortu cieplnego w czasie u¿ytkowania obiektu.
System zarz±dzania energi± oparty ma byæ o czujniki pogodowe i indywidualn± regulacjê (nastawy) dla ka¿dego grzejnika. Dopuszcza siê rozwi±zania zawieraj±ce ³±czno¶æ przewodow± lub bezprzewodow±.
System powinien posiadaæ nastêpuj±ce funkcje:
• kontrola otwartego okna
• indywidualny tryb pracy wydzielonej strefy
• pomiar temperatury wyniesiony poza g³owicê grzejnikow±
• wide³ki temperatur – tylko w zadanym zakresie uzgodnionym z u¿ytkownikiem obiektu.
Zastosowane rozwi±zanie ma za zadanie sta³± kontrolê aktualnych temperatur w pomieszczeniach oraz ich zmianê rêcznie lub poprzez wybór jednego z zadanych programów. Zarz±dzanie ca³ym systemem odbywaæ siê bêdzie przez panel administracyjny, na którym wy¶wietlane bêd± informacje o alarmach i zmianach w danych strefach. Powiadomienia o stanach alarmowych musz± byæ dostarczane w formie e-mail i SMS.
U¿ytkownik musi mieæ mo¿liwo¶æ podgl±du i wyszukiwania stref pogrupowanych wg atrybutów (np. temperatury aktualne, zadane i statusy), zmiany przypisanego sterowania dobowego (statusu). Dla ka¿dego z tych stanów, administrator mo¿e ustawiæ temperatury dla ka¿dej godziny w dobie/tygodniu. Projektowany system powinien posiadaæ oprogramowanie (aplikacjê) umo¿liwiaj±c± korzystanie na urz±dzeniach mobilnych lub komputerze stacjonarnym.
11.Wykonanie innych robót takich jak:
- usuniêcie i utylizacja pustych zbiorników wykonanych z tworzywa sztucznego wykorzystywanych w przesz³o¶ci na olej opa³owy, w ilo¶ci 10 szt. o wymiarach 1 x 1,5 x 2,5 [m] ka¿dy oraz wlewy oleju opa³owego zamontowane na elewacji. Powy¿sze zbiorniki znajduj± siê w pomieszczeniu s±siaduj±cym z kot³owni±.
12. Odtworzenie tynków i pow³ok malarskich – miejscowe tj. w miejscach, w których wykonywane by³y roboty (wymiana okien, drzwi, lamp, prowadzenie instalacji elektrycznej).
13.Obiekt winien byæ przekazany Zamawiaj±cemu w stanie nadaj±cym siê do u¿ytkowania, winien byæ wysprz±tany.
14.Wykonawca wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem robót na w³asny koszt dokona we wspó³pracy ze specjalist± ornitologiem i chiropterologiem przegl±du budynku szko³y pod k±tem wystêpowania miejsc gniazdowania i schronieñ (ptaków i nietoperzy). Dotyczy to elementów budynku, które planuje siê docieplaæ tj. ¶ciany zewnêtrzne, dach.
W przypadku potwierdzenia ich obecno¶ci prace nale¿y prowadziæ w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów.
Natomiast w przypadku, gdy w trakcie prowadzenia prac konieczne bêdzie zniszczenie miejsc gniazdowania lub siedlisk ptaków, a tak¿e miejsc rozrodu i zimowania nietoperzy, nale¿y uzyskaæ stosowne zezwolenie na czynno¶ci zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierz±t – zgodnie z zapisami art. 56 ust. 2 w zwi±zku z art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 55 ze zm.) oraz przewidzieæ w³asne dzia³ania kompensuj±ce, np. instalacjê budek lêgowych dla ptaków lub schronieñ dla nietoperzy.
W przypadku wyst±pienia koszt dzia³añ kompensuj±cych pokryje Zamawiaj±cy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 5941233,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 7749000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7180740 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólno-Budowlana Marcin Skoczeñ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871528613

7.3.3) Ulica: Kolejowa 20/3

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7180740 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-16

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakoñczenia robót; 16.08.2023r.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.