Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358382/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00367195/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00410196/01 - Wynik z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00421954/01 - Wynik z dnia 2025-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - 6 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 1031
1.5.8.) Numer faksu: 71 320 1031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gabriela.janeczek-kantecka@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,205672,6cb40b26e5a41ebe6c316ea9a0bf6d17.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - 6 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-694d017a-3882-48a1-921e-134149649eb2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210122/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Szkolenia - 6 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A0CZZ000.240.56.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53307,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: „Dokumentacja przebiegu studiów wyższych z uwzględnieniem specyfiki dokumentacji studentów zagranicznych, wymogi formalne i aspekty praktyczne”.2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia możliwości konsultowania omawianych zagadnień z trenerem również po zakończeniu szkolenia w formie online – w terminie do 7 dni od zakończenia
szkolenia. Strony uzgodnią dokładny termin dodatkowego dwugodzinnego spotkania konsultacyjnego z trenerem w formule pytań i odpowiedzi (Q&A). Spotkanie odbędzie się z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji zdalnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarte są w załączniku nr 1.1 do SWZ.
4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9390 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: „Programy studiów wyższych, wymagania formalnoprawne, ustalanie, zmiana i ewaluacja”2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia możliwości konsultowania omawianych zagadnień z trenerem również po zakończeniu szkolenia w formie online – w terminie do 7 dni od zakończenia
szkolenia. Strony uzgodnią dokładny termin dodatkowego dwugodzinnego spotkania konsultacyjnego z trenerem w formule pytań i odpowiedzi (Q&A). Spotkanie odbędzie się z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji zdalnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarte są w załączniku nr 1.2 do SWZ.
4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: „Czas pracy nauczyciela akademickiego, oraz zasady rozliczania pensum dydaktycznego w obliczu zmian”2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia możliwości konsultowania omawianych zagadnień z trenerem również po zakończeniu szkolenia w formie online – w terminie do 7 dni od zakończenia
szkolenia. Strony uzgodnią dokładny termin dodatkowego dwugodzinnego spotkania konsultacyjnego z trenerem w formule pytań i odpowiedzi (Q&A). Spotkanie odbędzie się z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji zdalnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarte są w załączniku nr 1.3 do SWZ.
4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5980 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: „Przyznawanie stypendiów i zapomóg oraz wydawanie decyzji w spawach stypendialnych”2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia możliwości konsultowania omawianych zagadnień z trenerem również po zakończeniu szkolenia w formie online – w terminie do 7 dni od zakończenia
szkolenia. Strony uzgodnią dokładny termin dodatkowego dwugodzinnego spotkania konsultacyjnego z trenerem w formule pytań i odpowiedzi (Q&A). Spotkanie odbędzie się z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji zdalnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarte są w załączniku nr 1.4 do SWZ.
4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8987,5 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: „Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych pracownika dziekanatu, sekretariatu i biura uczelni, w tym budowanie asertywnej postawy oraz techniki radzenia sobie ze stresem w pracy, efektywne zarządzanie czasem i pracą własną w biurze uczelni”2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia możliwości konsultowania omawianych zagadnień z trenerem również po zakończeniu szkolenia w formie online – w terminie do 7 dni od zakończenia
szkolenia. Strony uzgodnią dokładny termin dodatkowego dwugodzinnego spotkania konsultacyjnego z trenerem w formule pytań i odpowiedzi (Q&A). Spotkanie odbędzie się z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji zdalnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarte są w załączniku nr 1.5 do SWZ.
4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w zakresie: „Akademickie prawo pracy”2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia możliwości konsultowania omawianych zagadnień z trenerem również po zakończeniu szkolenia w formie online – w terminie do 7 dni od zakończenia
szkolenia. Strony uzgodnią dokładny termin dodatkowego dwugodzinnego spotkania konsultacyjnego z trenerem w formule pytań i odpowiedzi (Q&A). Spotkanie odbędzie się z wykorzystaniem narzędzi do komunikacji zdalnej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarte są w załączniku nr 1.6 do SWZ.
4. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia został określony w SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Matukin-Szumlińska Pracownia Szkoleniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542845275
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aleksandra Matukin-Szumlińska Pracownia Szkoleniowa
jakie przetargi wygrała firma
Aleksandra Matukin-Szumlińska Pracownia Szkoleniowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMS Pracownia Szkoleniowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754 284 52 75
7.3.4) Miejscowość: Balice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Aleksandra Matukin-Szumlińska Pracownia Szkoleniowa
jakie przetargi wygrała firma
Aleksandra Matukin-Szumlińska Pracownia Szkoleniowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1997 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1997 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielkopolska Szkoła Skutecznej Nauki WSSN Małgorzata Skoryna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631275402
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1997 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8935 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8935 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMA Centrum Rozwoju i Kształcenia Kadr Spółka Cywilna Agata Schilf, Izabela Błasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571073089
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8935 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





