eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › Budowa budynku administracyjno- biurowego na potrzeby Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i Starostwa Powiatowego w Turku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku administracyjno- biurowego
na potrzeby Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i Starostwa Powiatowego w Turku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TURECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.turek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6af316f3-42f5-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku administracyjno- biurowego
na potrzeby Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i Starostwa Powiatowego w Turku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6af316f3-42f5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005773/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku administracyjno- biurowego na potrzeby Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej i Starostwa Powiatowego w Turku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389218/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10168235,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa budynku administracyjno- biurowego na potrzeby Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej i Starostwa Powiatowego w Turku
Zamówienie obejmuje następujący zakres robót:
1) Architektura i konstrukcja
1.1 roboty przygotowawcze i ziemne
1.2 stan zerowy – fundamenty, ściany fundamentowe, izolacje
1.3 ściany murowane nadziemia
1.4 konstrukcje żelbetowe
1.5 konstrukcje stalowe
1.6 pokrycie dachowe
1.7 ścianki działowe
1.8 tynki o okładziny wewnętrzne, malowania
1.9 podłoża i posadzki
1.10 stolarka okienna i drzwiowa
1.11 elementy ślusarskie
1.12 elewacja, roboty zewnętrzne
1.13 winda
1.14 elementy wyposażenia
2) Instalacje sanitarne
2.1 Instalacje sanitarne wewnętrzne
2.1.2 instalacja wody użytkowej
2.1.2 instalacja kanalizacji sanitarnej
2.1.3 instalacja co.o
2.1.4 instalacja ciepła technologicznego
2.1.5 węzeł cieplny
2.1.6 wentylacja mechaniczna
2.1.7 instalacja chłodzenia
2.1.8 kanalizacja deszczowa podciśnieniowa wewnętrzna
2.2 instalacje sanitarne zewnętrzne
2.2.1 przyłącze wodociągowe
2.2.2 kanalizacja sanitarna
2.2.3 kanalizacja deszczowa
2.2.4 zewnętrzna sieć cieplna
2.2.5 zewnętrzna sieć cieplna parowa kanałowa
3) Instalacje elektryczne i teletechniczne
3.1 instalacja oświetleniowa
3.2 instalacja siłowa
3.3 montaż instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych
3.4 montaż instalacji telewizji przemysłowej
3.5 montaż instalacji SAP
3.6 montaż instalacji okablowania strukturalnego
3.7 montaż sygnalizacji włamania
3.8 montaż instalacji sterowania klapami oddymiającymi
3.9 montaż instalacji elektrycznej i AKPiA węzła cieplnego
3.10 montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego
3.11montaż instalacji RTV
3.12 montaż instalacji teletechnicznej
4) Roboty drogowe
4.1 roboty przygotowawcze
4.2 podbudowy
4.3 nawierzchnie
4.4 organizacja ruchu
4.5 elementy ulic
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) niniejsza Specyfikacja Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”), w tym opis przedmiotu zamówienia, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
b) przedmiar robót - załącznik nr 10 do SWZ
1) architektura i konstrukcja
2) instalacje sanitarne
3) instalacje elektryczne i teletechniczne
4) roboty drogowe
c) projekty techniczne - załącznik nr 12 do SWZ
1) projekt techniczny - architektura
2) projekt techniczny – konstrukcje
3) projekt techniczny – sanitarny instalacje wew. + sieci zew.
4) projekt techniczny – instalacje elektryczne
5) projekt techniczny - drogowy
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 13 do SWZ,
e) kosztorysy ofertowe złożone przez Wykonawcę - załącznik nr 11 do SWZ,
f) uzgodnienia, opinie, zezwolenia, decyzje - załącznik nr 14 do SWZ
1) zezwolenie na lokalizację zjazdów publicznych
2) zezwolenie na lokalizację przyłączy w pasie drogowym
3) warunki przebudowy kanału ciepłowniczego
4) warunki podłączenia do nowego węzła
5) uzgodnienie układu komunikacyjnego
6) protokół z narady koordynacyjnej
7) warunki techniczne wykonania przyłączy do budynku
8) zmiana warunków technicznych wykonania przyłączy
9) uzgodnienie projektu przyłączy do budynku
10) warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej
11) zezwolenie na wycinkę drzew na działce
12) opinia geotechniczna
13) ostateczne pozwolenie na budowę
g) projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) - załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45314310-7 - Układanie kabli

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 31.10.2022 roku do godz. 9.00.
W wyznaczonym terminie zostały złożone następujące oferty.

1. LEOPARD - BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Księcia Józefa 3, 62-604 Gozdów, cena 18.063.337,26 PLN.

2. PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE PREBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bema 184, 63-400 Ostrów Wielkopolski, cena 17.246.891,74 PLN.

3. Lider: MISZ-BUD Sp. z o.o., Ruszków Pierwszy, 62-604 Kościelec, pozostali Wykonawcy: P.P.H.U. "MISZBUD" Jarosław Miszczak, Przybyłów 4, 62-600 Koło, cena 15.514.372,62 PLN.

4. Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS", ul. Stanisława Konarskiego 26, 62-600 Koło, cena 13.517.312,75 PLN.

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 9.200.000,00 zł brutto.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (komentarz do Prawa Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych).


W postępowaniu cena ofert wykonawców tj.:
1) LEOPARD - BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Księcia Józefa 3, 62-604 Gozdów, przewyższa o 96,34 % kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE PREBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Bema 184, 63-400 Ostrów Wielkopolski przewyższa o 87,47% kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) Lider: MISZ-BUD Sp. z o.o., Ruszków Pierwszy, 62-604 Kościelec, pozostali Wykonawcy: P.P.H.U. "MISZBUD" Jarosław Miszczak, Przybyłów 4, 62-600 Koło przewyższa o 68,63% kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
4) Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS", ul. Stanisława Konarskiego 26, 62-600 Koło przewyższa o 46,93% kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13517312,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18063337,26 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.