Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie i nadzór dla zadania: „Budowa wiaduktu łączącego obiekt
mostowy w ciągu DK77 z planowaną obwodnicą m. Sandomierz w ciągu
DW 723”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 43/45
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-950
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatkielce@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie i nadzór dla zadania: „Budowa wiaduktu łączącego obiektmostowy w ciągu DK77 z planowaną obwodnicą m. Sandomierz w ciągu
DW 723”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab8d1912-1c47-47e3-9c86-d9b20c8cd572
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225352/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Nadzór i zarządzanie dla zadania: „Budowa wiaduktu łączącego obiekt mostowy w ciągu DK77 z planowaną obwodnicą m. Sandomierz w ciągu DW 723”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie z wolnej ręki zgodnie z ustawą Pzp na podstawie art. 304 oraz art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodna z jego przedmiotem oraz całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: O.Ki.D-3.2413.25.2020.jr
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.Ki.D-3.2421.16.2024.aw
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 522630,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi z zakresu zarządzania i nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem oraz realizacją robót budowlanych przy budowie wiaduktu na węźle drogowym (prawobrzeżna strona Wisły), łączącego przyszłą obwodnicę w ciągu DW 723 z realizowanym obecnie przez GDDKiA odcinkiem DK 77.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROMOST CONSULTING Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PROMOST CONSULTING Sp. z o.o., ul. Jana Niemierskiego 4, 35-307 Rzeszów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180651947
7.3.3) Ulica: ul. Jana Niemierskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOST CONSULTING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOST CONSULTING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego z nadwoziem z wywrotką na potrzeby realizacji projektu pn.: "Odtworzenie sieci alei wierzbowo-lipowych oraz ochrona czynna owadów poprzez przywrócenie (...)
- Sukcesywne dostawy leku refundowanego w Programie Lekowym pn. Leczenie chorych z atopowym zapaleniem skóry, B.124, dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Usługa nadzoru autorskiego i świadczenie opieki serwisowej dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Amms/Infomedica dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup sceny wraz z osprzętem na potrzeby realizacji wydarzeń kulturalnych w Muzeum Wsi Kieleckiej
- Sukcesywne dostawy obłożeń do ablacji i krioablacji dla potrzeb Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Dokumentacja techniczna na modernizację, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po Hotelu oraz Restauracji Zamkowej na pomieszczenia biurowe i magazynowe
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Czarnowie"
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa wraz z przebudową budynku Szkoły Podstawowej nr 13"
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 981 w m. Wilczyska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.