eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDostawa fabrycznie nowego podnośnika koszowego - III przetarg



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego podnośnika koszowego – III przetarg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977922651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 24 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@supekom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://supekom.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdc01bc5-ce41-4415-81bb-a320df44d9c7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


dostawa wody, odbiór ścieków, usługi komunalne, usługi pogrzebowe i cmentarne, zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego podnośnika koszowego – III przetarg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc01bc5-ce41-4415-81bb-a320df44d9c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.23.09.2025.DPK3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: dostawa do siedziby Zamawiającego oraz przeniesienie na rzecz Zamawiającego prawa własności fabrycznie nowego, kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykończeniowych podnośnika koszowego spełniającego następujące minimalne wymagania techniczne i jakościowe:
1) dane techniczne: a) fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, nieuszkodzony, sprawny technicznie, na podwoziu DMC do 3500 kg, b) silnik wysokoprężny min. Euro 6, c) kabina min. dwuosobowa, d) pojemność silnika do 2500 cm3, e) moc silnika min. 130 kM, f) skrzynia biegów manualna, g) elektrycznie sterowane szyby, h) klimatyzacja manualna, i) maty przejazdowe pod koła o długości pojazdu, j) minimalna wysokość robocza 22,50 m, k) minimalny zasięg boczny 11,5 m (80kg), l) minimalny udźwig kosza 200 kg, m) kosz aluminiowy rurkowy o minimalnych wymiarach 1,5 m x 0,7 m x 1 m (dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów w wysokości ±0,1 m), n) sterowanie z poziomu podwozia zdalne, o) sterowanie z poziomu kosza, p) obrót kolumny podnośnika minimum 350 stopni w lewo i minimum 350 stopni w prawo, q) obrót kosza 90 stopni w lewo i 90 stopni w prawo, r) automatyczne poziomowanie podnośnika, s) przednie podpory rozsuwane hydraulicznie do boku i opuszczane pionowo w dół, t) tylne podpory hydraulicznie opuszczane pionowo w dół, u) możliwość pracy urządzenia z podporami pozostającymi w obrysie pojazdu, v) start/stop silnika z kosza, w) podkłady pod podpory, x) 2 kaski, 2 pasy bezpieczeństwa, y) awaryjne sterowanie przy pomocy ręcznej pompy hydraulicznej, z) licznik motogodzin, aa) inklinometr, bb) wewnętrzne wyposażenie: dywaniki i pokrowce na siedzenia, radioodbiornik z głośnikami i anteną, cc) wysięgnik teleskopowy nie składany podwójnie, wysuwany przy pomocy cylindrów hydraulicznych dwustronnego działania, dd) automatyczny powrót do pozycji transportowej urządzenia, ee) skrzynka narzędziowa o wymiarach minimum 100 x 50 x 50 cm (dopuszcza się odchylenie od podanych wymiarów w wysokości ±20 cm), ff) belka błyskowa na dachu kabiny, gg) burty o wysokości min. 10 cm zamontowane wzdłuż podestu, hh) fartuchy przeciw błotne kół przednich, ii) lusterka wsteczne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego, lusterko wsteczne w kabinie, jj) wyposażenie standardowe pojazdu: koło zapasowe, podnośnik, komplet kluczy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, klucz do kół, kk) gwarancja na podnośnik i podwozie min. 24 miesiące bez limitu motogodzin i kilometrów (Zamawiający informuje, że maksymalna liczba przejechanych kilometrów w roku wyniesie ok. 6000 km, a motogodzin pracy podnośnika ok. 1000 mtg) – szczegóły w pkt. 3 rozdziału I SWZ,
2) opis pozostałych wymagań: a) dostawa kompletnego podnośnika koszowego wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami do siedziby Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego „SuPeKom” Sp. z o. o. przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów, b) homologacja UE i inne niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu na terenie RP (np. homologacja ciężarowa na pojazd z możliwością odliczenia podatku VAT, karta pojazdu, itp.), c) podnośnik musi spełniać wymagania i posiadać odpowiednie dokumenty niezbędne do jego rejestracji w jednostce UDT, d) komplet dokumentów i instrukcji w języku polskim w formie papierowej (np. instrukcja eksploatacji i konserwacji, instrukcja obsługi, książeczka przeglądów serwisowych, zalecenia odnośnie konserwacji i środków roboczych, książki gwarancyjne i zainstalowanego sprzętu, itp.), e) bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonego pojazdu.
2. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w zaoferowanej w ofercie podnośnika koszowego charakteryzując go poprzez wskazanie na konkretny wyrób (producenta, model, markę i pozostałe parametry) zgodnie z niniejszego rozdziału w zakresie umożliwiającym ocenę spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w niniejszej SWZ. Wyposażenie montowane dodatkowo nie może mieć wpływu na gwarancję fabryczną producenta podnośnika koszowego.
Uwaga: Brak wypełnienia którejkolwiek pozycji w tabeli: Dane zaoferowanego podnośnika lub nie wykazanie spełnienia któregokolwiek z parametrów technicznych spowoduje odrzucenie oferty.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dla zaproponowanego podnośnika koszowego wraz z wyposażeniem. Okres gwarancji ustala się na min. 24 miesięcy bez limitu motogodzin i kilometrów (Zamawiający informuje, że maksymalna liczba przejechanych kilometrów w roku wyniesie ok. 6000 km, a motogodzin pracy podnośnika ok. 1000 mtg). Okres gwarancji rozpocznie się z dniem podpisania protokołu odbioru podnośnika koszowego bez zastrzeżeń. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania ujawnionych i stwierdzonych wad dostarczonego podnośnika oraz wad urządzeń i materiałów. Transport podnośnika do serwisu lub dojazd serwisu przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi organizuje i pokrywa Wykonawca. Dodatkowo Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny podnośnika koszowego (podwozia) w Autoryzowanej Stacji Obsługi znajdującej się w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego usytuowanej przy ulicy Poznańskiej 18 w Sulechowie (Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że dla zaproponowanego przez niego podnośnika koszowego Autoryzowana Stacja Obsługi znajduje się w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego podając nazwę, adres i dane kontaktowe zaproponowanej stacji). Poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
6. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.
7. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
8. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
9. Powody nie dokonania podziału zamówienia na części:
a) ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia tworzy on nierozerwalną całość niepodzielną na części; brak podziału zamówienia na części nie narusza zasady konkurencyjności,
b) wartość zamówienia jest niższa od tzw. Progów unijnych, które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/E w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje Zamawiającego należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42415100-9 - Pojazdy z podnośnikami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcon Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212039736

7.3.3) Ulica: Baletowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.