Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00425698/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY „PUCHATEK” W NOWEM II ETAP – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Św. Rocha 5
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminanowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminanowe.pl/?lang=PL
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11746901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYKONANIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY „PUCHATEK” W NOWEM II ETAP – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4850676e-b798-477e-b444-7ee854f828d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001415/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 WYKONANIE W FORMULE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” ZADANIA INWESTYCYJNEGO: ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY „PUCHATEK” W NOWEM II ETAP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja realizowana jest w ramach Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKS.271.9.2025.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej (ZAPROJEKTUJ) i robót budowlanych
(WYBUDUJ), a także dostawę wyposażenia dla zadania polegającego na:
a) Wydzieleniu i dostosowaniu piwnicy, przeznaczonej na pomieszczenia kotłowni gazowej do obowiązujących przepisów
lub uzyskania odstępstwa w tym zakresie,
b) Adaptacji I piętra budynku dla potrzeb funkcjonowania drugiego oddziału żłobka z niezbędnymi pracami adaptacyjnymi na
parterze budynku,
c) Dostosowanie wybranych pomieszczeń na parterze w związku z:
• montażem podnośnika elektrycznego,
• pracami remontowo – budowlanymi w obrębie pomieszczeń szatni,
• pracami instalacyjnymi w obrębie powstałych pomieszczeń szatni,
• pracami remontowo – budowlanymi w obrębie pomieszczenia wózkowni (przestrzeń podschodowa),
• przebiciem nowych otworów drzwiowych (wejście o windy, przejście między rozdzielnią posiłków a salą dzieci młodszych),
• usunięciem kolizji projektowanych drzwi z istniejącą rozdzielnicą elektryczną,
• pracami instalacyjnymi w obrębie pomieszczenia wózkowni (przestrzeń podschodowa),
• wydzieleniu kondygnacji technicznej piwnicy drzwiami p-poż (chyba, że ekspertyza lub postanowienia KW PSP wskaże
inaczej).
d) Dostosowanie pomieszczeń na I piętrze w związku z:
• wydzieleniem i wykonaniem ścian ,podłóg, sufitów, posadzek, w nowym układzie funkcjonalnym- zgodnie z załączoną
koncepcją (ZAŁ. 02),
• rozbiórkę ślepego pułapu nad stropem parteru ( w obrębie istniejących toalet), zniwelowanie różnicy poziomów między salą
a dawną łazienką ( obszar wskazany na rzucie I piętra ZAŁ 02),
• wydzielenie klatek schodowych i obudowanie ich pożarowo (chyba, że ekspertyza lub postanowienie KW PSP wskaże
inaczej),
• zabezpieczenie stropów drewnianych (nad parterem i nad I piętrem) z uwagi na bezpieczeństwo użytkowania i
bezpieczeństwo p-poż,
• prace instalacyjne w obrębie projektowanych pomieszczeń.
e) Montaż i dostawę podnośnika elektrycznego w wydzielonym z istniejących sal dzieci szybie windowym,
f) Zaprojektowanie i montaż (w całym budynku, również w przestrzeni parteru), elementów identyfikacji wizualnej (takich jak
tablica tyflograficzna, czy opis sal w języku Braille’a z zastosowaniem wysokiego kontrastu dla słabowidzących, pola uwagi i
linie prowadzące, kontrastowe klamki, kontrastowe obramienia drzwi do windy, etc.), związanych z udostępnieniem dla osób
ze szczególnymi potrzebami,
g) Zakup, dostawę i montaż wyposażenia (wg załącznika nr 03 do PFU), dotyczy:
– poz.12 – projektor wyświetlający aplikacje i gry, sufitowy,
- poz. 46 – zabudowa w pomieszczeniu socjalnym,
- poz. 51 – szafa aktowa w Gabinecie Dyrektora,
- poz. 63 – pralka automatyczna w pomieszczeniu pomocniczym na piętrze,
- poz. 64 – suszarka automatyczna w pomieszczeniu pomocniczym na piętrze.
UWAGA! Wykonawca zamówienia w formule „ZAPROJEKTUJ+WYBUDUJ” winien zagwarantować proponowanych przez
siebie rozwiązaniach:
o bezpieczeństwo użytkowania,
o bezpieczeństwo konstrukcji, stateczność konstrukcji,
o bezpieczeństwo pożarowe,
o ochronę interesu osób trzecich,
o poszanowanie tkanki obiektu zabytkowego, (budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków),
o bezpieczeństwo i higienę eksploatacji (materiały bezpieczne, łatwe w utrzymaniu czystości, zaokrąglone narożniki);
o dostępność i komfort użytkowania (dostosowanie dla osób niepełnosprawnych, ergonomiczna szerokość korytarzy),
o funkcjonalność pomieszczeń,
o oświetlenie (naturalne i sztuczne), UWAGA! Na etapie projektu budowlanego Wykonawca winien dokonać analizy
nasłonecznienia i przesłaniania dla budynku żłobka a w przypadku wyniku analizy rozbieżnego z wymogami dla doświetlenia i przesłaniania pomieszczeń, opracować stosowną ekspertyzę w zakresie sanitarno – higienicznym i uzyskać odstępstwo w
tym zakresie we właściwej stacji WPSSE,
o uwzględnienie aspektów estetycznych i psychologicznych projektowanej przestrzeni (specyfika projektowania dla
młodszych użytkowników).
Przedmiotowa inwestycja mieści się w zakresie działki nr 528/7, obręb 0001 Nowe.
Budynek jest zasilany jest w media:
z sieci elektroenergetycznej w energię elektryczną, na warunkach gestora sieci,
odprowadzenie ścieków bytowych -do kanalizacji sanitarnej,
pobór wody dla budynku – istniejącym przyłączem wodociągowym,
wody opadowe - odprowadzane powierzchniowo na terenie działki,
istniejącym ogrzewanie piecem gazowy.
W budynku, w ramach prac remontowo- budowlanych na parterze wyprowadzono piony instalacyjne ponad poziom
posadzki kondygnacji +1. Z uwagi na poszanowanie dla wykonanych już prac remontowo budowlanych Wykonawca winien
mieć na uwadze, w miarę możliwości technicznej, wykorzystanie istniejących przejść / wyprowadzeń instalacyjnych.
Uwaga! W trakcie prac nad projektem budowlanym, Wykonawca sporządzi projektowaną charakterystykę energetyczną
budynku i dokona oszacowania polegającego na sprawdzeniu, czy istniejący piec gazowy o mocy 30 kW jest
wystarczającym źródłem ciepła także dla zasilenia kondygnacji +1.
Roboty związane z zagospodarowaniem terenu nie są objęte niniejszym zamówieniem.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Planie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), i Projektowanych
Postanowieniach Umowy, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45441000-0 - Roboty szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W związku z tym, że cena oferty niepodlegającej odrzuceniu, przewyższa o 671.841,58 zł kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 3 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Dostawa SPRZĘTU i WYPOSAŻENIA w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





