eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, macierzy, kserokopiarki i niszczarek".



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, macierzy, kserokopiarki i niszczarek”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LIMANOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183337800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.limanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, macierzy, kserokopiarki i niszczarek”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-526f3bf8-34f4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052693/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sprzęt komputerowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343424

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 1: „Dostawa sprzętu komputerowego
z oprogramowaniem, drukarek, skanerów oraz pamięci przenośnej USB”.
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oraz gotowego do pracy zgodnie z przeznaczeniem sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, skanerów oraz pamięci przenośnej USB.
3) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Komputer stacjonarny A – 17 szt.,
b) Monitor LCD do stacji roboczej – 19 szt.,
c) Drukarka monochromatyczna A4 – 7 szt.,
d) Skaner płaski z podajnikiem A4 – 2 szt.,
e) Pamięć przenośna USB – 12 szt.,
f) Drukarka kodów kreskowych – 2 szt.
4) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz ubezpieczenie przedmiotu dostawy.
5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
6) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 1. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232110-8 - Drukarki laserowe

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 93260,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 2: „Dostawa macierzy oraz dysków”.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych oraz gotowych do pracy zgodnie z przeznaczeniem macierzy dyskowej oraz dysków twardych do serwera.
3) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Macierz dyskowa – 1 szt.,
b) Dyski twarde do serwera – 8 szt.
4) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz ubezpieczenie przedmiotu dostawy.
5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
6) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 2. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30234100-9 - Dysk magnetyczny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

4.5.5.) Wartość części: 146666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie częściowe nr 3: „Dostawa kopiarki cyfrowej oraz niszczarek”.
2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, kompletnych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych oraz gotowych do pracy zgodnie z przeznaczeniem kopiarki cyfrowej kolorowej oraz niszczarek do niszczenia dokumentów i nośników magnetycznych.
3) Zamówienie obejmuje dostawę:
a) Kopiarka cyfrowa kolorowa – 1 szt.,
b) Niszczarka do niszczenia dokumentów i nośników magnetycznych – 3 szt.
4) Oferowane i dostarczone urządzenia muszą spełniać wszystkie wymagania techniczne i parametry określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Zamówienie obejmie również: transport, rozładunek, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz ubezpieczenie przedmiotu dostawy.
5) Warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
6) Dostawy muszą obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7) Oferowany w ramach zadania przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją minimum 36 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 21.2. ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty pkt 2 ppkt 3. Okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia opisanego w zadaniu częściowym nr 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

30191400-8 - Niszczarki

4.5.5.) Wartość części: 25406,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113485,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113485,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113485,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Power Komputery Tomasz Łapa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260299316

7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 53a

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113485,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137774,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137774,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137774,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STORIO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 362835796

7.3.3) Ulica: ul. Reformacka 25

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137774,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUX COPY Urszula Łukasik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 491980819

7.3.3) Ulica: ul. Nawojowska 95

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.