eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Dostawa aparatury w ramach projektu RPDS. 01.02.01-02-0101/20 - "Opracowanie innowacyjnego hybrydowego uk³adu ch³odz±cego dla m³yna kulowego z zastosowaniem pulsacyjnych (...)" - 3 zadania

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-11-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury w ramach projektu RPDS. 01.02.01-02-0101/20 – „Opracowanie innowacyjnego hybrydowego uk³adu ch³odz±cego dla m³yna kulowego z zastosowaniem pulsacyjnych (...)” – 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POLITECHNIKA WROC£AWSKA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zakupów i Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanis³awa Wyspiañskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury w ramach projektu RPDS. 01.02.01-02-0101/20 – „Opracowanie innowacyjnego hybrydowego uk³adu ch³odz±cego dla m³yna kulowego z zastosowaniem pulsacyjnych (...)” – 3 zadania

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a83c5d04-6fe7-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00466024

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00001019/80/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.166 Systemy pomiarowe Laboratoryjny model rotacyjnej rurki ciep³a w uk³adzie obrotowym

1.2.212 Elementy do budowy prototypowego stanowiska m³yna kulowego

1.2.213 Stó³ wibroizolacyjny

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projekt RPDS. 01.02.01-02-0101/20 – „Opracowanie innowacyjnego hybrydowego uk³adu ch³odz±cego dla m³yna kulowego z zastosowaniem pulsacyjnych oraz klasycznych rurek ciep³a w uk³adzie rotacyjnym wraz ze zoptymalizowanym kszta³tem ³opatek mieszaj±cych".

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://przetargi.pwr.edu.pl/, https://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/szp-242-248-2022-2109.html, oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w uPzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj.:
1.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (informacja o postêpowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap, dokumenty
zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców).
1.2. ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularze do komunikacji, SK£ADANIE OFERT)
1.3. poczty elektronicznej ewa.kowalek@pwr.edu.pl (korespondencja oprócz Ofert).
1.4. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Og³oszenie o zamówieniu, informacje o postêpowaniu)
1.5. strony internetowej Zamawiaj±cego https://przetargi.pwr.edu.pl/,https://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/szp-242-248-2022-2109.html : (Og³oszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu,
opisane zosta³y w Instrukcji U¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostêpnym pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
miniPortalu, okre¶lone we wskazanej powy¿ej Instrukcji U¿ytkownika oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ
postanowieñ tej Instrukcji.
5. Za datê przekazania Oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP/w pozosta³ych przypadkach - mail.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniem dot. ¶rodków komunikacji elektronicznej.
7. Korespondencja elektroniczna (inna ni¿ Oferta Wykonawcy i za³±czniki do Oferty) dotycz±ca pytañ odno¶nie zapisów SWZ, sposobu z³o¿enia Oferty oraz realizacji zamówienia odbywa siê za pomoc± poczty elektronicznej ewa.kowalek@pwr.edu.pl, tak¿e mo¿liwo¶æ komunikowania siê elektronicznie za pomoc± dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie
mo¿e byæ szyfrowana.
8. Adres strony internetowej, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia
bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://przetargi.pwr.edu.pl/, https://przetargi.pwr.edu.pl/,https://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/szp-242-248-2022-2109.html , https://miniportal.uzp.gov.pl .
9. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami (bez ujawnienia ¼ród³a zapytania)
udostêpni na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom
stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia i dotycz± wszystkich Wykonawców bior±cych udzia³ w ww.
postêpowaniu. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ ofertê uwzglêdniaj±c± wszelkie zmiany i wyja¶nienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców.
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiaj±cy – Politechnika Wroc³awska - informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wroc³awska z siedzib± we Wroc³awiu (50-370) przy Wybrze¿u
Wyspiañskiego 27, a reprezentuj± go Rektor i Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju Uczelni; o celach i sposobach przetwarzania
danych osobowych podawanych w zwi±zku z realizacj± procedur udzielania zamówieñ publicznych Politechniki Wroc³awskiej
decyduje ona sama jako Administrator danych.
2. kontakt z przedstawicielami Administratora mo¿liwy jest przy pomocy formularza i danych umieszczonych na stronie
pwr.edu.pl/kontakt. Administrator wyznaczy³ osobê pe³ni±c± zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i mo¿na siê z nim
skontaktowaæ poprzez adres e-mail: IOD@pwr.edu.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wy³onienia wykonawcy w
przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozosta³ych celach okre¶lonych w
uPzp.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy, okres przechowywania wynika równie¿ z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach; postêpowania o zamówienie publiczne finansowane ze ¶rodków pochodz±cych z funduszy Unii Europejskiej (UE)
przechowywane bêd± równie¿ przez okres wynikaj±cy z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze ¶rodków
pochodz±cych z UE.
5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych z ustawy z dnia 6 wrze¶nia
2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
6. posiada Pani/Pan:
6.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
6.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
6.3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
6.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
7. nie przys³uguje Pani/Panu:
7.1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
7.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
7.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w
formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
9. Pani/Pana dane osobowe bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego (poza UE) /organizacji miêdzynarodowej na zasadach
okre¶lonych w uPzp. Mo¿e Pan/ Pani uzyskaæ kopiê danych osobowych przekazywanych do pañstwa trzeciego na zasadach
wynikaj±cych z uPzp.
10. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z uPzp, zwi±zanym z
udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-248/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury w ramach projektu RPDS. 01.02.01-02-0101/20 – „Opracowanie innowacyjnego hybrydowego uk³adu ch³odz±cego dla m³yna kulowego z zastosowaniem pulsacyjnych oraz klasycznych rurek ciep³a w uk³adzie rotacyjnym wraz ze zoptymalizowanym kszta³tem ³opatek mieszaj±cych” – 3 zadania:
Zadanie nr 1 – dostawa laboratoryjnego modelu rotacyjnego rurki ciep³a w uk³adzie obrotowym.
Krótki opis urz±dzenia: prototyp badawczy sk³adaj±ce siê z uk³adu napêdowego, ch³odz±cego, grzewczego oraz pomiarowego, które umo¿liwi uzyskanie prêdko¶ci obrotowej dr±¿onej tulei transmisyjnej (obrotowej rurki ciep³a) 3000 obr/min (prêdko¶æ nominalna) oraz 5000 obr/min (prêdko¶æ maksymalna).

Aparatura powinna zostaæ bezpiecznie dostarczona oraz zainstalowana w budynku D2 pok. 22B Politechniki Wroc³awskiej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 3a do SWZ (OPZ).
Szczegó³owy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Kod CPV: 38540000-2
Termin wykonania przedmiotu umowy dotyczy wszystkich zadañ: do 12 tygodni od podpisania umowy. Zamawiaj±cy preferuje skrócenie tego terminu w kryteriach oceny ofert.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i
wagami wyra¿onymi w procentach:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy - skrócenie (Td)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wstêpna analiza wytrzyma³o¶ciowa (Aw) Wykonawca zobowi±zuje siê przeprowadzenia obliczeñ wytrzyma³o¶ciowych wraz z dostarczeniem raportu do 4 tygodni po podpisaniu umowy (punkt 1 i 2 w OPZ)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury w ramach projektu RPDS. 01.02.01-02-0101/20 – „Opracowanie innowacyjnego hybrydowego uk³adu ch³odz±cego dla m³yna kulowego z zastosowaniem pulsacyjnych oraz klasycznych rurek ciep³a w uk³adzie rotacyjnym wraz ze zoptymalizowanym kszta³tem ³opatek mieszaj±cych” – 3 zadania:
Zadanie nr 2 – dostawa elementów do budowy modelu laboratoryjnego uk³adu ch³odzenia p³aszcza m³yna kulkowego.
Krótki opis urz±dzenia: prototyp badawczy sk³adaj±cy siê z trzech zestawów pulsacyjnych rurek ciep³a z oprzyrz±dowaniem steruj±cym oraz pomiarowym.
Aparatura powinna zostaæ bezpiecznie dostarczona oraz zainstalowana w budynku D2 pok. 22B Politechniki Wroc³awskiej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 3b do SWZ (OPZ).
Szczegó³owy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Kod CPV: 38540000-2
Termin wykonania przedmiotu umowy dotyczy wszystkich zadañ: do 12 tygodni od podpisania umowy. Zamawiaj±cy preferuje skrócenie tego terminu w kryteriach oceny ofert.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami wyra¿onymi w procentach:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy - skrócenie (Td)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury w ramach projektu RPDS. 01.02.01-02-0101/20 – „Opracowanie innowacyjnego hybrydowego uk³adu ch³odz±cego dla m³yna kulowego z zastosowaniem pulsacyjnych oraz klasycznych rurek ciep³a w uk³adzie rotacyjnym wraz ze zoptymalizowanym kszta³tem ³opatek mieszaj±cych” – 3 zadania:
Zadanie nr 3 – dostawa sto³u laboratoryjnego do obserwacji zjawisk przep³ywowych
Krótki opis urz±dzenia: Stó³ laboratoryjny do monta¿u elementów pomiarowych i obserwacyjnych z du¿± dok³adno¶ci± przy zapewnieniu du¿ej sztywno¶ci i wyt³umieniu drgañ mechanicznych.

Aparatura powinna zostaæ bezpiecznie dostarczona oraz zainstalowana w budynku D2 pok. 22B Politechniki Wroc³awskiej.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 3c do SWZ (OPZ).
Szczegó³owy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje siê we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Kod CPV: 38540000-2
Termin wykonania przedmiotu umowy dotyczy wszystkich zadañ: do 12 tygodni od podpisania umowy. Zamawiaj±cy preferuje skrócenie tego terminu w kryteriach oceny ofert.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i wagami wyra¿onymi w procentach:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy - skrócenie (Td)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

przedmiotowe ¶rodki dowodowe: opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna – pozwalaj±ca stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi w Za³±czniku nr 3 (a-c) do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Za³±cznik nr 3 (a-c)do SWZ OPZ - dotyczy zadania na któr± sk³adana jest oferta.

Za przedmiotowy ¶rodek dowodowy Zamawiaj±cy uznaje wskazane przez Wykonawcê w Za³±czniku 3 (a-c) do SWZ OPZ – oferowane parametry (kolumna 3 Tabeli).
Dotyczy Zadania nr 3 Wymóg wskazania „Producenta/Modelu” oferowanego sprzêtu nie stanowi przedmiotowego ¶rodka dowodowego i nie podlega uzupe³nieniu/z³o¿eniu zgodnie z art. 107 ust.2 uPzp.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

przedmiotowe ¶rodki dowodowe: opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna – pozwalaj±ca stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi w Za³±czniku nr 3 (a-c) do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Za³±cznik nr 3 (a-c)do SWZ OPZ - dotyczy zadania na któr± sk³adana jest oferta.
Za przedmiotowy ¶rodek dowodowy Zamawiaj±cy uznaje wskazane przez Wykonawcê w Za³±czniku 3 (a-c) do SWZ OPZ – oferowane parametry (kolumna 3 Tabeli).
Dotyczy Zadania nr 3 Wymóg wskazania „Producenta/Modelu” oferowanego sprzêtu nie stanowi przedmiotowego ¶rodka dowodowego i nie podlega uzupe³nieniu/z³o¿eniu zgodnie z art. 107 ust.2 uPzp.
Zgodnie z art. 107 ust. 2 uPzp, w przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie – dotyczy za³±cznika nr 3 do SWZ – OPZ.
Zasady tej nie stosuje siê, je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert, tj. uzupe³nieniu/z³o¿eniu na podstawie art. 107 ust. 3 uPzp nie podlega wskazanie przez Wykonawcê informacji ocenianych w kryteriach oceny ofert (informacje dotycz±ce terminu wykonania zamówienia/analizy wytrzyma³o¶ciowej) lub pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Oferta musi sk³adaæ siê z:
1. formularza ofertowego Wykonawcy – Za³±cznik Nr 1 do SWZ;
2. o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ
3. wykazania zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (je¿eli dotyczy);
4. dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty:
- celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru*;
- odpowiednie pe³nomocnictwa/ dokumenty zgodnie z rozdz. X pkt 10 SWZ (je¿eli dotyczy).
*Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
12.5. przedmiotowych ¶rodków dowodowych: opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalaj±cego stwierdziæ zgodno¶æ z wymaganiami Zamawiaj±cego przedstawionymi w Za³±czniku nr 3 (a-c) do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Za³±cznik nr 3 (a-c)do SWZ OPZ - dotyczy zadania na któr± sk³adana jest oferta.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o których mowa w
Rozdziale VII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany niniejszej umowy mog± byæ dokonywane w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany umowy mo¿liwe s±
m.in. w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach i w ni¿ej wskazanym zakresie:
a) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy mo¿e nast±piæ z powodu:
I. opó¼nieñ, które powsta³y z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, maj±cych bezpo¶redni
wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostawy. W takim przypadku zmiana terminu wykonania Umowy
nastêpuje o okres trwania powy¿szych opó¼nieñ;
II. przestojów i opó¼nieñ powsta³ych z przyczyn obiektywnych nie le¿±cych po stronie Wykonawcy;
III. dzia³ania Si³y Wy¿szej okre¶lonej w § 9 Umowy, maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ
wykonania dostawy. W takim przypadku przed³u¿enie terminu wykonania Umowy nastêpuje o czas odpowiadaj±cy okresowi
wyst±pienia Si³y Wy¿szej z uwzglêdnieniem postanowieñ § 9 ust.4 zdanie ostatnie;
IV. je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt±
staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany
ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej
umowy.
b) zmiana nazwy, siedziby stron umowy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê i Zamawiaj±cego numerów rachunków
bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
c) zmiana Umowy mo¿e dotyczyæ zmiany stawki podatku VAT, w razie dokonania takiej zmiany w obowi±zuj±cych
przepisach podatkowych;
d) zmiana Umowy mo¿e byæ dokonana w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy;
e) udzielenia przez Zamawiaj±cego Wykonawcy niniejszej umowy zamówienia uzupe³niaj±cego.
2. Zmiana osób wskazanych w § 7 ust. 3 i 4 nie stanowi zmiany Umowy wymagaj±cej zawarcia aneksu, wymaga jedynie
pisemnego powiadomienia drugiej Strony. Zmiana taka jest skuteczna od momentu otrzymania informacji przez drug±
Stronê.
3. Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
b) uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy.
4. W przypadku wycofania z oferty producenta Sprzêtu o parametrach okre¶lonych w ofercie Wykonawcy, b±d¼ zast±pienia
oferowanych elementów nowszymi, Wykonawca zobowi±zuje siê do powiadomienia o tym fakcie Zamawiaj±cego.
Powiadomienie to powinno nast±piæ z wyprzedzeniem umo¿liwiaj±cym zmianê Umowy w trybie niewywo³uj±cym opó¼nienia
w planowanych przez Zamawiaj±cego dostawach Sprzêtu i Us³ug, nie pó¼niej jednak ni¿ na 2 tygodnie przed planowan±
zmian±. Powy¿sza zmiana nie mo¿e w ¿aden sposób wp³yn±æ na zmianê wynagrodzenia okre¶lonego w ust. 1 niniejszego
paragrafu i zmiana powy¿sza wymaga sporz±dzenia aneksu do
niniejszej umowy.
5. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 uPzp, we wskazanym we Wzorze Umowy (okoliczno¶ci wskazane powy¿ej) oraz przewiduje
nastêpuj±ce aneksy:
• aneks cenowy dopuszczaj±cy obni¿enie ceny za dany przedmiot zamówienia. Zamawiaj±cy na pisemny wniosek
Wykonawcy, w uzasadnionych przypadkach, dopuszcza obni¿enie ceny ofertowej spowodowanej np. korzystnymi zmianami
kursu waluty.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-07 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczno¶ci wskazanych:
1. w art. 108 ust. 1 uPzp
2. w art. 109 ust. 1 pkt 2 (a,b,c),3 uPzp
3. w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji
na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U.2022 poz.835)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.