eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Kraków: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 200465 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie składa się z czterech części: Część 1 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą:Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Część 2 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Część 3 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Część 4 obejmuje dostawę mebli biurowych w ramach uzupełnienia wyposażenia stanowisk pracy w UMWM. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 2.Zastosowane w meblach materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym, w zakresie przestrzegania norm dotyczących ochrony środowiska. 3.Kategorie zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 36121000-5 meble biurowe, 36111420-2 krzesła biurowe, 36112200-1 fotele. 4.Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia i stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. Część 1- załącznik nr4, Część 2-załącznik nr 5, Część 3 - załącznik nr 6, Część 4- załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone meble, dla każdej części zamówienia, wynosi: 24 miesiące od daty odbioru dostawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule, spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera pkt VII niniejszej specyfikacji. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 litera a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4.Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań tj. opis mebli, określając: nazwę, producenta, typ/symbol) zgodnie z załącznikami nr: 8,9,10,11 do SIWZ. 5.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie-art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Osobiście lub za pośrednictwem kuriera w siedzibie UMWM w Krakowie ul. Racławicka 56, pokój nr 14(stary budynek); pocztą na adres UMWM, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56 z dopiskiem OR III/Logistyka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 1 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 Część 2 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Część 3 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 9 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.