Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Kraków: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 200465 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie składa się z czterech części: Część 1 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą:Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Część 2 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Część 3 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Część 4 obejmuje dostawę mebli biurowych w ramach uzupełnienia wyposażenia stanowisk pracy w UMWM. Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 2.Zastosowane w meblach materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym, w zakresie przestrzegania norm dotyczących ochrony środowiska. 3.Kategorie zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 36121000-5 meble biurowe, 36111420-2 krzesła biurowe, 36112200-1 fotele. 4.Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorach umów, odpowiednio dla każdej części zamówienia i stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. Część 1- załącznik nr4, Część 2-załącznik nr 5, Część 3 - załącznik nr 6, Część 4- załącznik nr 7 do SIWZ. 5.Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone meble, dla każdej części zamówienia, wynosi: 24 miesiące od daty odbioru dostawy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule, spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera pkt VII niniejszej specyfikacji. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 litera a), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4.Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego - załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań tj. opis mebli, określając: nazwę, producenta, typ/symbol) zgodnie z załącznikami nr: 8,9,10,11 do SIWZ. 5.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7.Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie-art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Osobiście lub za pośrednictwem kuriera w siedzibie UMWM w Krakowie ul. Racławicka 56, pokój nr 14(stary budynek); pocztą na adres UMWM, 30-017 Kraków, ul. Racławicka 56 z dopiskiem OR III/Logistyka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część 1 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 Część 2 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Część 3 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę mebli biurowych realizowaną w ramach zadania pod nazwą: Pomoc Techniczna - Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Szczegółowy opis ilości oraz parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr 9 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.14.20-2, 36.11.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- "Wsparcie infrastruktury na potrzeby utworzenia i działalności Centrum Usług Społecznych w Gminie Giżycko - wyposażenie, meble"
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Wyposażenie 4 pracowni zajęciowych UwB w stoliki i krzesła z regulacją wysokości na potrzeby projektu "UwB uczelnią dla wszystkich"
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





