Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130505179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 125
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzkzuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zzkzuromin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36556f49-0146-427e-bc22-06d3be624b28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00250765/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup ładowarki kołowej teleskopowej wraz z dostawą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FEMA.02.05-IP.01-006Y/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem http://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
3. Ogólne zasady korzystania z platformy:
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie http://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl lub oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem popisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub podpisem zaufanym)
Lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
Lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu 6 godzin roboczych
4) Po założeniu konta, po zalogowaniu Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postepowaniu
5) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce Pytania i odpowiedzi. Za datę przekazania zawiadomienia oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców- Regulacje i procedury procesu zakupowego- https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
5. Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca, przed przystąpieniem do składania ofert w systemie, zapoznał się z instrukcją korzystania z systemu, która dostępna jest w sekcji „regulacje i procedury procesu zakupowego”
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „Zadaj pytanie”. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania, po wypełnieniu wymaganych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz „POTWIERDŹ”. Wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy „Pytanie wysłane”.
7. Za datę przekazania oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji, dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wysłania/wczytania do Platformy https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawca rozwiązania teleinformatycznego pod numerem telefonu +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00 e-mail oneplace@marketplanet.pl
9. Osobami do kontaktów z oferentami są:
Tomasz Kłysiak, Kierownik Zakładu Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalni, tel. 730 729 572.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych jest; Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp . z o.o. z siedzibą w Żurominie, przy
ul. Szpitalnej 125, 09-300 Żuromin (dalej również jako „ŻZK Sp. z o.o.”).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem danych jest; Żuromińskie Zakłady Komunalne Sp . z o.o. z siedzibą w Żurominie, przy
ul. Szpitalnej 125, 09-300 Żuromin (dalej również jako „ŻZK Sp. z o.o.”).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 46/ŻZK/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
4.2.6.) Główny kod CPV: 43262100-8 - Czerparki mechaniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
42418000-9 - Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzucone będą oceniane według następujących kryteriów i wag:
a. Cena- 90%
b. Okres gwarancji- 10%
Sposób obliczania:
a. Cena- 90 pkt. max
Cena brutto ocenianej oferty
cena brutto oferty najniższej
X 100 X 90%
b. Okres gwarancji- 10 pkt. max
• 24 miesiące- 0 pkt,
• 36 miesięcy- 5 pkt,
• Powyżej 36 miesięcy- 10 pkt.
Warunkiem przyznania punktów jest złożenie pisemnego oświadczenia lub projektu karty gwarancyjnej z wyszczególnionym okresem gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział V SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw dostarczonych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie wykonał należycie co najmniej:
- wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedną dostawę obejmującą swym zakresem min. jedną fabrycznie nową ładowarkę.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Rozdział VII SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Rozdział VIII SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zzkzuromin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
- Dostawa oleju napędowego i benzyny dla SPZZOZ w Żurominie
- Modernizacja dróg powiatowych
- Modernizacja (przebudowa) infrastruktury sportowo - rekreacyjnej przy Zespole Szkół Specjalnych w Żurominie"
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu żuromińskiego w sezonie zimowym 2025/2026"
- Budowa bezobsługowego parku linowego w Żurominie
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 (koparko - ładowarka; pakowarka)
- "Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" z podziałem na części
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem
- Zakup koparko-ładowarki
- Zakup koparki kołowej z osprzętem dodatkowym
więcej: Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.