eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanowo › Dostawa węgla na potrzeby budynków gminnych i Zakładu Gospodarczego - powtórzony

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla na potrzeby budynków gminnych i Zakładu Gospodarczego - powtórzony

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 32

1.5.2.) Miejscowość: Radzanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-451

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzanowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.radzanowo.bipgmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa węgla na potrzeby budynków gminnych i Zakładu Gospodarczego - powtórzony

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-090644f3-3e43-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042378/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa węgla na potrzeby budynków gminnych i Zakładu Gospodarczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365623/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oraz rozładunek węgla dla budynków gminnych w ilościach:
1) węgiel kamienny luzem w ilości - 9 ton,
2) węgiel ekogorszek luzem - 24 tony,
3) węgiel ekogroszek workowany - 12 ton.
2. Węgiel będący przedmiotem zamówienia dostarczany i rozładowywany będzie na potrzeby budynków komunalnych i Zakładu Gospodarczego (tj. budynek komunalny w Rogozinie ul. Mazowiecka - ekogroszek luzem w ilości 12 ton, budynek komunalny w Rogozinie ul. Strażacka - ekogroszek workowany w ilości 12 ton, budynek CKiS w Radzanowie - ekogroszek luzem w ilości 12 ton, budynek świetlicy wiejskiej w Męczeninie - węgiel kamienny luzem w ilości 1 tona) oraz na potrzeby Zakładu Gospodarczego działającego przy Urzędzie Gminy - węgiel kamienny luzem w ilości 8 ton.
3. Rozliczenie za realizację przedmiotu umowy dokonywane będzie fakturami płatnymi oddzielnie za dostawy dokonane na potrzeby budynków komunalnych oraz na potrzeby Zakładu Gospodarczego.
4. Dostarczany węgiel musi spełniać następujące wymagania minimalne:
1) węgiel eko-groszek:
a) typ – 32.1
b) uziarnienie – 5-25 mm
c) wartość opałowa – min. 26 MJ/kg
d) zawartość popiołu - max 10%,
e) zawartość wilgoci – max 10%
f) zawartość siarki – do 1,7%
g) spiekalność – RI 9-13
2) węgiel kamienny luz:
a) typ – 32.1
b) uziarnienie – min 200 mm
c) wartość opałowa – min. 26 MJ/kg
d) zawartość popiołu - max 12%,
e) zawartość wilgoci – max 14%
f) zawartość siarki – do 1,7%
g) spiekalność – RI 16-40
5. Cena zaoferowana jednostkowa za tonę dostarczonego węgla musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Dostarczony węgiel musi posiadać atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające jakość dostarczonego materiału. Wykonawca dostarczy właściwy dokument potwierdzający jakość dostarczonego węgla (parametry nie mogą być gorsze niż określone w pkt. 7) wraz z każdą dostawą.
7. Węgiel niespełniający wymagań określonych w punkcie 7 i w pkt. 9, nie będzie przyjęty na magazyn przez Zamawiającego i niedokonana będzie płatność, natomiast na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek jego wywozu na własny koszt.
8. Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badania dostarczonego węgla w zakresie jego zgodności z załączonymi do dostawy dokumentami potwierdzającymi jego jakość. W razie wątpliwości co do parametrów węgla, Zamawiający zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobrania próbek dostarczonego węgla celem wykonania analiz laboratoryjnych.
9. W przypadku dostarczenia węgla nieodpowiadającego parametrom minimalnym, Wykonawca niezwłocznie dokona na własny koszt jego wymiany na węgiel spełniający wymagania minimalne.
10. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów badań dostarczonego węgla w przypadku, jeżeli wynik przeprowadzonego badania wykaże, że nie spełniają one określonych parametrów minimalnych.
11. Faktycznie dostarczona ilość węgla będącego przedmiotem zamówienia potwierdzana będzie przez wskazanego przedstawiciela Zamawiającego.
12. Dostawa węgla będącego przedmiotem zamówienia dokonana zostanie przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza jednorazową dostawę węgla będącego przedmiotem zamówienia.
13. Termin dostawy Wykonawca uzgodni z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza oferta złożona w postępowaniu przewyższa cenę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201953,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201953,70 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.