Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00520832/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa oraz opracowanie pomocy dydaktycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa oraz opracowanie pomocy dydaktycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8f5cdc-6fdb-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.87 przeprowadzenie zajęć dydaktycznych oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu: Zarządzanie bezpieczeństwem zintegrowanego łańcucha dostaw
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
POWR.03.05.00-00-ZR06/18
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Oferta musi
być c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę
upoważnioną.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 89/ZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych
oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu: C1
Zarządzanie bezpieczeństwem zintegrowanego łańcucha dostaw w ilości 40 godzin (15 godzin wykładów i 25 godzin ćwiczeń)
na potrzeby projektu „Zintegrowany program wsparcia uczelni na rzecz rozwoju województwa pomorskiego” – edycja III w ramach specjalności Bezpieczeństwo w transporcie, spedycji i logistyce Zadanie 3, Podzadanie 13 oraz Zadanie 4, Podzadanie 19, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
– Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z zasadami promocji
i oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Niezbędne logotypy dostarczy Wykonawcy Zamawiający.
– Terminy i forma realizacji zamówienia.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od podpisania umowy z wykonawcą do 15.03.2023 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 15.03.2023 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy minimum 14 dni przed jego rozpoczęciem;
a) Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień zajęć to ok. 12 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum mail);
• Liczba Uczestników/czek: ok 15 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym,
w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych doty-czących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora
w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni. Wykonawca wykona zajęcia w trybie stacjonarnym lub zdalnym w wyznaczonej przez Zamawiającego sali dydaktycz-nej Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
• Skrypt należy opracować w języku polskim, zarówno w formie elektronicznej jak
i drukowanej, 1 skrypt = 2 arkusze x (min.) 20 stron formatu A4, wykonawca dostarczy go zamawiającemu w formie elektronicznej oraz drukowanej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe oso-by prowadzącej zajęcia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych
oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu: C3
Efektywność i jakość w łańcuchu dostaw w ilości 30 godzin (10 godzin wykładów i 20 godzin ćwiczeń).
na potrzeby projektu „Zintegrowany program wsparcia uczelni na rzecz rozwoju województwa pomorskiego” – edycja III w ramach specjalności Bezpieczeństwo w transporcie, spedycji i logistyce Zadanie 3, Podzadanie 13 oraz Zadanie 4, Podzadanie 19, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
– Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z zasadami promocji
i oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Niezbędne logotypy dostarczy Wykonawcy Zamawiający.
– Terminy i forma realizacji zamówienia.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od podpisania umowy z wykonawcą do 31.05.2023 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 31.05.2023 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy minimum 14 dni przed jego rozpoczęciem;
a) Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień zajęć to ok. 12 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum mail);
• Liczba Uczestników/czek: ok 15 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym,
w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych doty-czących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora
w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni. Wykonawca wykona zajęcia w trybie stacjonarnym lub zdalnym w wyznaczonej przez Zamawiającego sali dydaktycz-nej Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
• Skrypt należy opracować w języku polskim, zarówno w formie elektronicznej jak
i drukowanej, 1 skrypt = 2 arkusze x (min.) 20 stron formatu A4, wykonawca dostarczy go zamawiającemu w formie elektronicznej oraz drukowanej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe oso-by prowadzącej zajęcia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
– Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dydaktycznych
oraz opracowanie skryptu do zajęć z przedmiotu:
Ochrona i bezpieczeństwo informacji w łańcuchu dostaw w ilości 40 godzin (15 godzin wykładów i 25 godzin ćwiczeń).
na potrzeby projektu „Zintegrowany program wsparcia uczelni na rzecz rozwoju województwa pomorskiego” – edycja III w ramach specjalności Bezpieczeństwo w transporcie, spedycji i logistyce Zadanie 3, Podzadanie 13 oraz Zadanie 4, Podzadanie 19, realizowanego przez Akademię Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
– Materiały szkoleniowe muszą być oznakowane zgodnie z zasadami promocji
i oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Niezbędne logotypy dostarczy Wykonawcy Zamawiający.
– Terminy i forma realizacji zamówienia.
a. Termin realizacji zamówienia: zajęcia przewidziane są do realizacji w okresie od pod-pisania umowy z wykonawcą do 15.03.2023 r.
b. Ostateczny termin realizacji zajęć nie może przekroczyć terminu 15.03.2023 r.
c. Zamawiający wyznacza termin szkolenia i podaje go do wiadomości Wykonawcy minimum 14 dni przed jego rozpoczęciem;
a) Harmonogram może obejmować wszystkie dni tygodnia, w godzinach od 7.00 do 21.00. Zamawiający przyjmuje, że jeden dzień zajęć to ok. 12 godzin (1 godzina = 45 min. + przerwy).
d. Wymagany termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony, na wniosek Wykonawcy, minimum 7 dni przed jego realizacją, po pisemnej zgodzie Zamawiającego (minimum mail);
• Liczba Uczestników/czek: ok 15 Uczestników/Uczestniczek
• Zajęcia będą prowadzone w języku polskim w trybie stacjonarnym lub zdalnym,
w zależności od decyzji Zamawiającego, rekomendacji i ograniczeń państwowych doty-czących sytuacji epidemiologicznej oraz obowiązujących decyzji Rektora
w zakresie organizacji zajęć dydaktycznych na uczelni. Wykonawca wykona zajęcia w trybie stacjonarnym lub zdalnym w wyznaczonej przez Zamawiającego sali dydaktycz-nej Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
• Zajęcia kończą się zaliczeniem z oceną lub egzaminem.
• Skrypt należy opracować w języku polskim, zarówno w formie elektronicznej jak
i drukowanej, 1 skrypt = 2 arkusze x (min.) 20 stron formatu A4, wykonawca dostarczy go zamawiającemu w formie elektronicznej oraz drukowanej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80330000-6 - Usługi edukacji w zakresie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe oso-by prowadzącej zajęcia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Za spełnienie warunku zamawiający uzna:
• Wykaz usług, które Wykonawca nabył w obszarze tematyki związanej z bezpieczeństwa w transporcie, spedycji i logistyce, z podaniem nazw, dat i miejsc, w których nabyto do-świadczenie oraz załączonymi dowodami ich nabycia; (na podstawie wykazu usług za-łącznik nr 12).
Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz-załącznik nr 13), które zostaną skiero-wane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wy-konywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobą:
• Posiadającą wyższe wykształcenie – tytuł minimum magistra i być zatrudnioną w pełnym wymiarze czasu pracy na stanowisku związanym z obszarem bezpieczeństwa w transporcie, spedycji i logistyce ( załącznik nr 14).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia
w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 9);
Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).
Wykaz usług wraz z dowodami (załącznik nr 12).
Wykaz osób (załącznik nr 13).
Oświadczenie o osobach (załącznik nr 14).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie,
w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7 - jeżeli dotyczy).
Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy (załącznik nr 8 - jeżeli dotyczy);
g) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
h) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 (załącznik nr 10 - jeżeli dotyczy);
Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 11);
Oświadczenie o aktualności informacji (załącznik nr 15)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-06
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa modeli anatomicznych w podziale na pakiety
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Skrzynicach"
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.