Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00453730/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2023/BZP 00026900/01 - Wynik z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
dla Urzędu Miejskiego w Pabianicach w latach 2023 - 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.4.2.) Miejscowość: Pabianice
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465633
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00453730/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00020888/10/P
Po zmianie:
2022/BZP 00020888/11/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
4.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896, 1933) w okresie 24 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2023 r.
4.2.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
a) 64110000-0 – Usługi pocztowe,
b) 64112000-4 – Usługi pocztowe dotyczące listów,
c) 64113000-1 – Usługi pocztowe dotyczące paczek.
4.3.Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
1. Rodzaj przesyłek i zakres zamówienia zawarty został w formularzu ofertowym w formie tabeli.
2.Wykonawca we własnym zakresie zapewni ich przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie, a w razie niemożliwości doręczenia ich zwrot.
3.Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych w ogłoszeniu oraz w:
a)ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896, 1933),
b) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 474 ),
c)międzynarodowych przepisach pocztowych – wiążących Rzeczpospolitą Polską umowach międzynarodowych dotyczących świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminach Światowego Związku Pocztowego,
d)w regulaminach wykonawcy.
4.Usługi będą świadczone w dni robocze 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8. Przedmiotem takiego zamówienia może być przedłużenie trwania umowy, zwiększenie tego samego rodzaju usług, ujętych w wykazie, i opisie w zakresie identycznym jak objęte zamówieniem. Zakres zamówienia nie przekroczy wartości 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
8.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.4.Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części - przedmiot zamówienia zdefiniowany w tej formie jest dostępny dla MŚP.
Po zmianie:
4.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896, 1933) w okresie 24 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2023 r.
4.2.Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
a) 64110000-0 – Usługi pocztowe,
b) 64112000-4 – Usługi pocztowe dotyczące listów,
c) 64113000-1 – Usługi pocztowe dotyczące paczek.
d) 60160000-7 – Drogowy transport przesyłek pocztowych,
e) 60161000-4 – Usługi w zakresie transportu paczek,
f) 64121100-1 – Usługi dostarczania poczty,
g) 64121200-2 – Usługi dostarczania paczek.
4.3.Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
1. Rodzaj przesyłek i zakres zamówienia zawarty został w formularzu ofertowym w formie tabeli.
2.Wykonawca we własnym zakresie zapewni ich przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie, a w razie niemożliwości doręczenia ich zwrot.
3.Przedmiot zamówienia będzie realizowany na zasadach określonych w ogłoszeniu oraz w:
a)ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896, 1933),
b) rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 474 ),
c)międzynarodowych przepisach pocztowych – wiążących Rzeczpospolitą Polską umowach międzynarodowych dotyczących świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminach Światowego Związku Pocztowego,
d)w regulaminach wykonawcy.
4.Usługi będą świadczone w dni robocze 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8. Przedmiotem takiego zamówienia może być przedłużenie trwania umowy, zwiększenie tego samego rodzaju usług, ujętych w wykazie, i opisie w zakresie identycznym jak objęte zamówieniem. Zakres zamówienia nie przekroczy wartości 20% zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
8.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.4.Przedmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części - przedmiot zamówienia zdefiniowany w tej formie jest dostępny dla MŚP.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Usługi pocztowe dotyczące listów,Usługi pocztowe dotyczące paczek
Po zmianie:
Usługi pocztowe dotyczące listów,Usługi pocztowe dotyczące paczek,Drogowy transport przesyłek pocztowych,Usługi w zakresie transportu paczek,Usługi dostarczania poczty,Usługi dostarczania paczek
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-02 09:00
Po zmianie:
2022-12-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-02 12:00
Po zmianie:
2022-12-07 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-31
Po zmianie:
2023-01-05
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Sukcesywna dostawa kasetowych testów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla ZM "Obra""
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- Świadczenie usług pocztowych.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.