eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiRozbudowa i integracja systemów inf. z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Radzyń Podlaski w ramach proj. "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rozbudowa i integracja systemów inf. z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Radzyń Podlaski w ramach proj. „BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzyn Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radzynpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=352

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i integracja systemów inf. z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Radzyń Podlaski w ramach proj. „BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f74b6323-2e83-44f5-bd4c-954c2e67b977

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002724/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Radzyń Podlaski dot.„BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODL.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt p.n. „BEZPIECZNY E-PORTAL MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO RADZYNIA PODLASKIEGO” dofinansowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.2 Cyfrowe Lubelskie w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskich Obszarów Funkcjonalnych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f74b6323-2e83-44f5-bd4c-954c2e67b977

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. , z wyłączeniem przypadku odstąpienia o którym mowa w pkt. 11.16.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. , z wyłączeniem przypadku odstąpienia o którym mowa w pkt. 11.16.
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
11.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Aleksandra Belniak e-mail: a.belniak@radzynpodlaski.pl
11.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.11.5.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 11.6.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
11.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
11.9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków oraz próbki Oprogramowania Aplikacyjnego, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: a.belniak@radzynpodlaski.pl (nie dotyczy składania ofert i próbki
oprogramowania)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 11.16. Zamawiający, działając na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy, odstępuje od użycia środków komunikacji elektronicznej w przedmiotowym postepowaniu w zakresie złożenia podmiotowego środka dowodowego o którym mowa w rozdz. 8 pkt. 8.3 ppkt 8.3.1 tiret drugi SWZ, w związku z wymaganiem złożenia próbki Oprogramowania Aplikacyjnego.

11.17 Próbkę należy dostarczyć Zamawiającemu na adres: Urząd Gminy Radzyń Podlaski,
ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, sekretariat, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 366 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, w terminie wyznaczonym w wezwaniu, o którym mowa w rozdz. 8 pkt.8.3 SWZ.

11.18 Szczegółowe wymagania dla próbki Oprogramowania Aplikacyjnego oraz zasady i zakres jej badania zawarto w Załączniku nr 3 do SWZ.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 2016 r., s. 1, ze zm.) – dalej zwanego „RODO”, informuję, że:

1) Administratorem Państwa danych jest Gmina Radzyń Podlaski reprezentowane przez Wójta Gminy Radzyń Podlaski (adres: ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, e-mail: ug@radzynpodlaski.pl, nr tel. 83 413 18 00
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu e-mail: iod.radzynpodlaski@iso-lex.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Radzyń Podlaski” w ramach realizacji projektu „BEZPIECZNY E-PORTAL MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO RADZYNIA PODLASKIEGO” w ramach Działania 2.2 Cyfrowe Lubelskie w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskich Obszarów Funkcjonalnych (typ projektu 1, 2, 3, 4), Priorytetu II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.4) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze) w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zwanej dalej PZP.
5) Państwa dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.6) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych nie podlegają Państwo decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 RODO.
7) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osoby, której dane dotyczą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
12) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
13) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
14) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
15) Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
16) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
17) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych m.in. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych lub doradztwa prawnego, jak również podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami Państwa danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy. Dane osobowe mogą zostać przekazane również podmiotom realizującym badania ewaluacyjne, kontrole i audyt lub pozostałym administratorom uczestniczącym we wdrożeniu Programu tj. Województwo Lubelskie z siedzibą przy ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin, reprezentowane przez Zarząd Województwa Lubelskiego, Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa, liderowi projektu: Miastu Radzyń Podlaski, Dane osobowe będą przetwarzane w Centralnym systemie teleinformatycznym CST2021 zgodnie z Wytycznymi w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I-ZP.271.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i integracja systemów informatycznych
z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem,
dla Gminy Radzyń Podlaski w ramach realizacji projektu pn. „BEZPIECZNY E-PORTAL MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO RADZYNIA PODLASKIEGO”. Projekt realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr FELU.02.02-IZ.00-0008/24-00, zawartej z Województwem Lubelskim, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego
2021-2027, Priorytet II Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu, Działanie 2.2 Cyfrowe Lubelskie w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskich Obszarów Funkcjonalnych (dalej zwany „Projektem").

4.2Zamówienie obejmuje:
1) Zakup usług rozbudowy i integracji oprogramowania systemów dziedzinowych
2) Zakup usług rozbudowy i integracji systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją
3) Zakup usług opracowania i wdrożenia e-usług z zakresu podatków i opłat lokalnych
4) Zakup serwera z systemem operacyjnym
5) Zakup zestawu komputerowego z oprogramowaniem
6) Zakup licencji oprogramowania do szyfrowania danych

4.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia( SOPZ) znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Zasady realizacji, odbioru i weryfikacji prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 2 do SWZ- Projektowane postanowienia umowne
4.2.2 Niniejsze zamówienie stanowi jedno z serii zamówień realizowanych w ramach projektu „BEZPIECZNY E-PORTAL MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO RADZYNIA PODLASKIEGO”. E-Portal Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Radzynia Podlaskiego (dalej: E-Portal) to wspólny dla gmin MOF system dostępny on-line, stanowiący główną, zintegrowaną platformę świadczenia e-usług przez gminy MOF. Na E-Portalu, który będzie przedmiotem odrębnego zamówienia publicznego, realizowanego w dalszej kolejności, zostaną udostępnione niektóre elementy będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w szczególności formularze elektroniczne i karty usług.
4.2.6Z zastrzeżeniem postanowień ust.4.2.7 , Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na okres 60 miesięcy na cały przedmiot zamówienia. Okres gwarancji jakości liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego ostatecznego bez zastrzeżeń.
4.2.7Ponadto, Zamawiający wymaga gwarancji jakości producenta sprzętu informatycznego (urządzeń) w odniesieniu do poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
1) zakupu serwera z systemem operacyjnym;
2) zakupu zestawu komputerowego z oprogramowaniem.
Wymagania dotyczące gwarancji jakości producenta określone zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

48820000-2 - Serwery

30213000-5 - Komputery osobiste

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
-w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonuje) należycie co najmniej dwa zamówienia, w ramach których wykonawca dostarczył i wdrożył system informatyczny składający się z:
a) systemów dziedzinowych, obejmujących co najmniej moduły podatkowy
i księgowy,
oraz
b) systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
oraz
c) modułu udostępnionego w sieci Internet prezentującego stan zobowiązań interesanta/klienta pobierającego dane z ww. systemów dziedzinowych zintegrowanego z systemem płatności elektronicznych,
d) wraz z uruchomieniem e-usług publicznych co najmniej z zakresu podatków
i opłat lokalnych,
a każde zamówienie było o wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto (wartość liczona dla ww. systemów i usług informatycznych);
-posiada zdolności techniczne w zakresie wiedzy i umiejętności (know-how), umożliwiających dostarczenie produktów na odpowiednim poziomie jakości, co potwierdzi poprzez złożenie – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy - próbki Oprogramowania Aplikacyjnego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 3 do SWZ - Wymagania dla próbki Oprogramowania Aplikacyjnego oraz zasady i zakres jej badania;
-dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
a) co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, osobę która kierowała wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) obejmujących dostawę i wdrożenie systemu informatycznego składającego się z:
• systemów dziedzinowych, obejmujących co najmniej moduły podatkowy
i księgowy, oraz
• systemu elektronicznego obiegu dokumentów, oraz
• modułu udostępnionego w sieci Internet prezentującego stan zobowiązań interesanta/klienta pobierającego dane z ww. systemów dziedzinowych zintegrowanego z systemem płatności elektronicznych,
• wraz z uruchomieniem e-usług publicznych co najmniej z zakresu podatków
i opłat lokalnych,
pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania projektu);
b) co najmniej dwiema osobami na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń systemów informatycznych posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych, tj. każda z ww. osób w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących modernizację lub wdrożenie zintegrowanego systemu dziedzinowego obsługującego co najmniej obszar podatków lokalnych oraz księgowości
i finansów;
c) co najmniej jedną osobą na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń systemów informatycznych posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert osoba ta wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie- zął. nr 4 do swz

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane i z załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – okres, o którym mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert; wzór wykazu dostaw/usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;

-próbki zaoferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego, przygotowaną zgodnie
z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 3 do SWZ,
-wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące środki dowodowe:
1) wydruk testu PassMark - CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie internetowej w zakresie wydajności modelu procesora wielordzeniowego wykorzystywanego w oferowanym serwerze - aktualne w okresie nie dłuższym niż 30 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza wydruk testu w języku angielskim;
2) wydruk testu PassMark - CPU Mark, według wyników opublikowanych na stronie internetowej w zakresie wydajności modelu procesora wielordzeniowego wykorzystywanego w oferowanym zestawie komputerowym - aktualne w okresie nie dłuższym niż 30 dni przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza wydruk testu w języku angielskim;
3) wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego stanowiący potwierdzenie kompatybilności oferowanego serwera z oferowanym systemem operacyjnym. Zamawiający dopuszcza wydruk testu w języku angielskim;
4) wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego stanowiący potwierdzenie kompatybilności oferowanego zestawu komputerowego z oferowanym systemem operacyjnym. Zamawiający dopuszcza wydruk testu w języku angielskim;
5) deklaracje zgodności z dyrektywą RoHS dla oferowanego serwera;
6) deklaracje zgodności z dyrektywą RoHS dla oferowanego zestawu komputerowego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2.Zamawiający zaakceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż wydruk ze strony producenta systemu operacyjnego, deklaracja zgodności z dyrektywą RoHS, o których mowa w pkt. 1 ppkt 3), 4), 5) i 6), w szczególności dokumentację techniczną producenta.
3.Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy przewiduje, że w sytuacji, w której wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4.Postanowień pkt.3 nie stosuje się, jeżeli oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium.
12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie zł: osiem tysięcy złotych 00/100),
12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
nr konta: BS Radzyń Podlaski nr 21 8046 0002 2001 0000 0101 0050 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: I-ZP.271.11.2025 pn. Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Radzyń Podlaski w ramach projektu „BEZPIECZNY E-PORTAL MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO RADZYNIA PODLASKIEGO”
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.10.2025 r. do godz. 9:00
12.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
12.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
12.6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.7. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa wrozdz.8 pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 pkt. 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 8 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdz. 8 pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
 w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
 w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10.3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
10.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych
w rozdz. 7 SWZ.
10.5W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek dotyczący zdolności technicznej w zakresie doświadczenia określony
w rozdz. 6 pkt 6.1.4 tiret pierwszy) SWZ - musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, z uwzględnieniem rozdz. 6 pkt.6.2 SWZ;
2) warunek dotyczący zdolności techniczne w zakresie wiedzy i umiejętności określony
w rozdz. 6 pkt. 6.1.4 tiret drugi) SWZ - powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, albo Wykonawcy łącznie;
3) warunek dotyczący zdolności technicznej w zakresie zasobów ludzkich, określony
w rozdz. 6 pkt.6.1.4 tiret trzeci) SWZ - powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców, albo Wykonawcy łącznie.
10.6 W odniesieniu do warunków określonych w pkt.10.5, wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10.7 Jeżeli oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda, by przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawcy złożyli Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. Umowa ta musi odpowiadać wymaganiom określonym
w SWZ oraz potwierdzać solidarną odpowiedzialność wykonawców za niewykonanie
lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz postanowień Umowy z wykonawcą (Załącznik nr 2 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy.
2. Zmiany postanowień Umowy zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1) w przypadku przerwy w pracach spowodowanej działaniem siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia,
2) w zakresie zmiany formy zabezpieczenia Umowy,
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego,
4) potrzeby dokonania zmian w Załączniku nr 4 do Umowy, w sytuacji kiedy w toku realizacji Umowy okaże się, że postanowienia tego załącznika wymagają zmiany,
5) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy (z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą powodować zmiany terminu zakończenia realizacji Umowy ani
też wysokości wynagrodzenia, a zamiennie dostarczane urządzenia
lub Oprogramowanie muszą spełniać wymagania minimalne określone w SOPZ):
a) zmiana oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub Oprogramowania Wspomagającego w sytuacji, gdy producent (osoba trzecia) nie będzie mógł dostarczyć oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub oprogramowania
w terminie wyznaczonym w Umowie,
b) zmiana oferowanych przez Wykonawcę wersji lub modelu urządzeń
lub Oprogramowania w sytuacji wprowadzenia na rynek przez Wykonawcę
lub osobę trzecią nowszej wersji lub modelu (urządzenia lub oprogramowania),
c) zmiana oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub Oprogramowania Wspomagającego w sytuacji zakończenia ich wytwarzania po terminie składania ofert,
d) zmiana oferowanych przez Wykonawcę urządzeń w sytuacji wprowadzenia przez producenta zmodernizowanych urządzeń odpowiadających zaoferowanym,
e) zmiana oferowanych przez Wykonawcę urządzeń lub Oprogramowania Wspomagającego w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad tychże urządzeń lub oprogramowania albo wprowadzenia embarga na przywóz sprzętu, urządzeń lub oprogramowania,
6) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,
7) przerwania prac przez właściwe organy administracji będące wykonaniem prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy
i w takim przypadku Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji Umowy o czas tej przerwy,
8) gdy wystąpią inne udokumentowane przyczyny niezależne od Wykonawcy, mające wpływ na realizację Umowy - Zamawiający dopuszcza wydłużenie, terminu realizacji Umowy o czas usunięcia tychże udokumentowanych przyczyn,
9) w przypadku przestojów i opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu Umowy,
z zastrzeżeniem, że okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż okres trwania udokumentowanych przestojów i opóźnień,
10) gdy konieczne okaże się wykonanie prac dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie prac będących przedmiotem zamówienia, czego nie można było stwierdzić w dniu zawarcia Umowy - w takim przypadku Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji Umowy o czas wykonania takich prac,
11) zmiana terminu wykonania lub odbioru przedmiotu Umowy lub jego części - w sytuacji podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o ile będzie miała wpływ na termin wykonania Umowy.
12) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub prawa lokalnego, wydania decyzji, zarządzeń lub zaleceń przez organy administracji publicznej, dopuszcza się zmianę sposobu realizacji przedmiotu Umowy, zakresu lub terminu wykonania Umowy, adekwatną do wprowadzonych zmian. c.d w zal. nr 2 do SWz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegają:1)Wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) Wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;3)Wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz.217,2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego cd. w rozdz. 7. swz

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.