Og³oszenie z dnia 2022-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00477336/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
- 2023/BZP 00007996/01 - Wynik z dnia 2023-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ROZBUDOWA PARKU O¦WIETLENIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR MUZYCZNY ROMA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278072
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 628 70 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@teatrroma.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.teatrroma.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA PARKU O¦WIETLENIOWEGO I MULTIMEDIALNEGO TEATRU MUZYCZNEGO ROMA.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cba67550-6ca9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00465603
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030264/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Rozbudowa systemów multimedialnych .
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.teatrroma.pl/zamowienie/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
https://epuap.gov.pl/wps/portal
przetargi@teatrroma.pl
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@teatrroma.pl. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub oznaczeniem postêpowania. Dorêczenie pism (za wyj±tkiem oferty) pod inny adres (w tym skrzynkê ePuap) bêdzie nieskuteczne.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Skrzynka Teatru (przetargi@teatrroma.pl). Us³uga Google Workspace:
1) dane u¿ytkownika 2TB mail / pozosta³e us³ugi,
2) progresywne filtry antyspamowe Google,
3) dostêp do us³ug ssl,
4) imap / smtp ssl,
5) za³±czniki do 20MB.
£±cze symetryczne 300/300 Mb/s, Utm fortigate 40F.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z4.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa;
• w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, w nastêpuj±cy sposób : listownie na adres: ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod@teatrroma;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z pó¼n. zm.) oraz podmioty, z którymi administrator zawar³ umowy lub inne porozumienia w zakresie realizacji ¶wiadczeñ niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególno¶ci w zakresie us³ug technicznych i organizacyjnych oraz archiwizacji danych;
• Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres:
1) 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
2) d³u¿szy ni¿ 4 lata, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata; dane osobowe przechowywane s± przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) w przypadku postêpowañ realizowanych w ramach projektów wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej, przez okres wynikaj±cy z zawartych umów o dotacje,
4) po okresie, o którym mowa w punktach 1-3, s± przechowywane zgodnie z okresem przewidzianym w ustawie o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w rozporz±dzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materia³ów archiwalnych do archiwów pañstwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie wykluczenie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmujê dostawê, monta¿, uruchomienie fabrycznie nowych transparentnych ekranów multimedialnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê, monta¿, uruchomienie fabrycznie nowych transparentnych ekranów multimedialnych. Wykonawca powinien zamontowaæ nowe ekrany na poliwêglanie o grubo¶ci nie wiêkszej ni¿ 8mm, wysoko¶æ nie wiêksza ni¿ 7 metrów bie¿±cych, a szeroko¶æ nie wiêksz± ni¿ 2 metry bie¿±ce podane wymiary s± zobligowane no¶no¶ci± sztankietu. Wykonawca musi zamontowaæ tak przygotowany poliwêglan wraz z naklejonymi na niego ekranami na wskazanym przez Zamawiaj±cego sztankiecie, nastêpnie pod³±czyæ, uruchomiæ oraz skonfigurowaæ z pozosta³ymi systemami. Zamawiaj±cy wymaga ekranów o jak najwy¿szej procentowej przezroczysto¶ci. Ze wzglêdu na aktorsk± akcjê sceniczn± za ekranem (zgodnie z za³o¿eniem re¿yserskim, akcja musi byæ widoczne dla widza)
Zamawiaj±cy posiada obecnie i wymaga skonfigurowania z:
- systemem projektorów - 3 projektory Christie 4k30 oraz 2 laserowe,
- systemem ekranów LED,
- systemem media serwerów (media serwera Disguise „D3”),
- systemem ¶ledzenia obiektów na scenie BlackTrax.
Wykonawca powinien dostarczyæ ekran LED o powierzchni 11,9 m2 – elastyczny oraz przezroczysty
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32323300-6 - Urz±dzenia wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwiêksz± liczbê punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert tj. w tym przypadku oferta z najni¿sz± cen±.
3. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertę̂ w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
6. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.
8. W przypadku podania parametru podlegaj±cego ocenie niewskazanego w opisie, Zamawiaj±cy przyzna liczbê punktów dla warto¶ci ni¿szej (gorszej) ni¿ wskazane, np. wskazanie czasu usuniêcia usterki 5 godzin spowoduje przyznanie 5 punktów (jak dla warto¶ci 6 godzin).
Je¶li Wykonawca wska¿e warto¶ci poni¿ej minimalnych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta bêdzie podlegaæ odrzuceniu jako niezgodna z wymogami Zamawiaj±cego (art. 226 ust. 1 pkt. 5 – niezgodno¶æ z warunkami zamówienia).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia usterki
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmujê dostawê fabrycznie nowych urz±dzeñ:
1) 5 sztuk - ruchoma g³owa typu SPOT z ramkami profilowymi o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ m.in.:
- ¼ród³o LED wielobarwne z minimum 5 barwami sk³adowymi o maksymalnej mocy 850W,
- strumieñ ¶wietlny urz±dzenia – minimum 22.000 lm,
2) 5 sztuk - ruchoma g³owa typu SPOT z ramkami profilowymi o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ m.in.:
- ¼ród³o LED wielobarwne z minimum 5 barwami sk³adowymi,
- strumieñ ¶wietlny min 12.000 lm,
3) 14 sztuk – ruchoma g³owa typu WASH o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ m.in.:
- ¼ród³o ¶wiat³a - minimum 12 x 40W RGBW multichip LED,
- strumieñ ¶wietlny urz±dzenia – minimum 8.000 lm,
Wszystkie urz±dzenia powinny byæ dostarczone ze wszystkimi niezbêdnymi, koniecznymi do pracy akcesoriami wymaganymi do poprawnej pracy urz±dzenia (jako akcesoria nale¿y traktowaæ równie¿ kable, przewody zasilaj±ce, linki oraz haki do zawieszenia ¶rednica rury 60 mm). W dniu dostawy Wykonawca powinien przekazaæ Zamawiaj±cemu szczegó³owe instrukcje obs³ugi oraz dokumentacjê techniczn± w jêzyku polskim.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34991000-0 - Reflektory iluminacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i uzyska najwiêksz± liczbê punktów po zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert tj. w tym przypadku oferta z najni¿sz± cen±.
3. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertę̂ w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
6. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.
8. W przypadku podania parametru podlegaj±cego ocenie niewskazanego w opisie, Zamawiaj±cy przyzna liczbê punktów dla warto¶ci ni¿szej (gorszej) ni¿ wskazane, np. wskazanie czasu usuniêcia usterki 5 godzin spowoduje przyznanie 5 punktów (jak dla warto¶ci 6 godzin).
Je¶li Wykonawca wska¿e warto¶ci poni¿ej minimalnych okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta bêdzie podlegaæ odrzuceniu jako niezgodna z wymogami Zamawiaj±cego (art. 226 ust. 1 pkt. 5 – niezgodno¶æ z warunkami zamówienia).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia usterki
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawcówwspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu
sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3. Do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie zgodne z art. 117 ust. 4 PZP (dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia). Z o¶wiadczenia powinno wynikaæ, który wykonawca bêdzie realizowa³ konkretny zakres prac.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
I. Ze wzglêdu na ograniczenie pola (4000 znaków), szczegó³owe zmiany umowy wraz z trybem ich wprowadzania okre¶laj± projektowane postanowienia umowy (za³±cznik 1 do SWZ).II.
1. Zmiany do umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci aneksu i nie mog± naruszaæ przepisu art. 454 Ustawy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w przypadkach przewidzianych zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, w szczególno¶ci w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron,
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
b) zmiany spowodowane warunkami organizacyjnymi uniemo¿liwiaj±cymi realizacjê zamówienia w terminach ustalonych w umowie;
c) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji;
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt a) – c) termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci.
3) w przypadku okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami, przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nych od obu Stron, którego strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy i którego nie mo¿na by³o unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci (np. po¿ar, powód¼, inne klêski ¿ywio³owe, promieniowanie lub ska¿enie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania pogody, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej). Zmiana postanowieñ umowy wymaga zgodnej woli stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zachowaniem wymagañ okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
3.Zmiany dokonywane w Umowie niewymagaj±ce wprowadzenia ich w formie aneksu:
1) zmiana nazw, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
2) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy.
4.W przypadku, gdy w okresie obowi±zywania Umowy d³u¿szym ni¿ 6 miesiêcy nast±pi zmiana:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (DzU poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), a zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê – zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, okre¶lone w ust. 5 - 9 poni¿ej. /zadanie I/
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Skrzynka pocztowa do sk³adania ofert (ePUAP /TMROMA/SkrytkaESP) pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-31
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dotyczy zadania nr 1:1 Zgodnie z art. 131 ust. 2 Ustawy, Zamawiaj±cy wyznacza termin wizji lokalnej na dzieñ 2.12.2022 r. na godzinê 12:00.
2. Wizja lokalna jest obligatoryjna. Nieobecno¶æ na wizji lokalnej ogranicza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty.
Je¶li Wykonawca nie odbêdzie wizji lokalnej w wyznaczonym terminie to Zamawiaj±cy bêdzie zobligowany do odrzucenia takiej oferty – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 PZP.
3. Przedstawiciele Wykonawców powinni stawiæ siê punktualnie przed rozpoczêciem wizji lokalnej w wyznaczonym miejscu, tj. w portierni Teatru – wej¶cie od ul. ¦w. Barbary 12.
4. Z przeprowadzenia wizji lokalnej zostanie sporz±dzony protokó³ (podpisany przez uczestników wizji lokalnej). Zaleca siê, by ka¿da osoba mia³a ze sob± w³asny d³ugopis.
Dotyczy zadania nr 2:
Zamawiaj±cy nie przewiduje wizji lokalnej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostaw± fabrycznie nowych czê¶ci do urz±dzeñ drukuj±cych, na potrzeby Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem po³o¿onego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. ¦wiêtojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wi±zanek, wieñców okoliczno¶ciowych na potrzeby s³u¿bowe MSZ
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia, sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla O¶rodka Wychowania Przedszkolnego w Zamieniu
- Dostawa pomocy naukowych, sprzêtu dydaktycznego i komputerowego w celu realizacji projektu pn. Edukacja równych szans w Gminie Miejskiej W±growiec
- "Dostawa pomocy dydaktycznych do zajêæ dodatkowych i specjalistycznych w ramach projektu "Nauka i zabawa - wsparcie edukacyjne przedszkolaków z Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Kobyli"
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni samochodowej W21 do Zespo³u Szkó³ Zawodowych w Przeworsku
- "Wyposa¿enie przedszkola integracyjnego z siedzib± przy ul. Zygmunta Szczêsnego Feliñskiego 1, 64-500 Szamotu³y
wiêcej: Urz±dzenia multimedialne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.