Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094598/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
 - 2023/BZP 00104300/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
 - 2023/BZP 00170549/01 - Wynik z dnia 2023-04-11
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Dostawa materiałów opatrunkowych    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MIEJSKI W RUDZIE ŚLĄSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241468653
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wincentego Lipa 2
1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-703
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: (32) 779 59 07
1.4.8.) Numer faksu: (32) 779 59 17
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalruda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip2.szpitalruda.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465575
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00387133
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        art. 455 ust. 2 ustawy                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        W związku z nadzwyczajnym zapotrzebowaniem na przedmiot Umowy i w konsekwencji wykorzystaniem wartości umowy w zakresie pakietu nr 7 określonej w § 4 ust. 1 oraz w związku z koniecznością zabezpieczenia funkcjonowania Szpitala zmieniła się wartość umowy.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Zmieniła się wartość umowy nr 1/SMRS/23/2, 3, 7 z dnia 22.03.2023 roku (w związku ze zmianą w zakresie pakietu nr 7 w § 4 ust. 1)
Wartość zmian w zakresie pakietu nr 7 wyniosła 9% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Szczegółowe informacje zamieszczone w informacjach dodatkowych.                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        21591,64                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        PLN                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2)                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        TAK                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        Informacje o zmianach umowy nr 2: 
Zmiana  wartości części nr 7 
z: 239 906,98 zł brutto na: 261 498,62 zł brutto (wartość zmiany 21 591,66 zł brutto)                
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych.
 - Świadczenie usług w zakresie dostawy sprężonego powietrza wraz z wizualizacją parametrów pracy sprężarek, dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK RUDA Ruch Halemba
 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
 - Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Ruda Śląska
 - Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
 - Prowadzenie specjalistycznego, naukowo-technicznego nadzoru nad budową sieci elektroenergetycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie SE Halemba w Rudzie Śląskiej w zakresie sieci elektroenergetycznych.
 
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętów medycznych do wykonywania przezskórnych interwencji wieńcowych wraz z dzierżawą systemu do aterektomii rotacyjnej
 - Dostawa wyposażenia dla Kierunku Pielęgniarstwo.
 - Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
 - DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ŚW. LEONA SP. Z O.O.
 - Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych.
 - 68.25 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu medycznego oraz części wymiennych eksploatacyjnych do aparatów dla potrzeb Stacji Dializ Szpitala Specjalistycznego im.E.Biernackiego w Mielcu
 
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





