eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Remont łazienek i toalet w budynku Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, gm. Biłgoraj



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek i toalet w budynku Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, gm. Biłgoraj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIŁGORAJU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385170710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Włosiankarska 5

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 534 80 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcuw-bilgorajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwbilgoraj.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-224781aa-4e22-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienek i toalet w budynku Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, gm. Biłgoraj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-224781aa-4e22-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020388/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont łazienek i toalet w budynku Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce, gm. Biłgoraj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Roboty budowlane mają za zadanie zmodernizować łazienki i toalety oraz dostosować ich wyposażenie do bezpiecznego korzystania przez niepełnosprawnych mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce.
2. Remont łazienek i toalet dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce. Remont będzie przeprowadzony w czasie funkcjonowania Domu Pomocy Społecznej. W celu ograniczenia utrudnień dla mieszkańców naszego domu, jak również i pracującego personelu, remont łazienek i toalet jest podzielony na dwa etapy.

Etap I: Remont łazienek i toalet dla mieszkańców zlokalizowanych na piętrze i parterze - skrzydło A budynku głównego:

a) Zakres I etapu - prace związane z demontażem wg przedmiaru robót, m.in.:
Wykucie bruzdy pod odpływy liniowe, wykonanie nadproży, zerwanie posadzki cementowej, usuniecie gruzu, armatura i urządzenia sanitarne, płytki ceramiczne na ścianach i podłodze, ścianki działowe, drzwi wewnętrzne, ościeżnice stalowe, ustępy, wanny, brodziki, przeciekające lub nieszczelne rury żeliwne kanalizacyjne odprowadzające ścieki, oświetlenie (do ponownego montażu), lustra.
b) Zakres prac w I etapie - prace związane z montażem wg przedmiaru robót, m.in.:
Położenie rurociągów kanalizacyjnych z PCV, obsadzenie w podłogach odpływów liniowych, montaż umywalek, spłuczek typu „kompakt”, pisuaru pojedynczego wraz z instalacją elektryczną, montaż baterii umywalkowych i prysznicowych, wykonanie posadzek cementowych i tynków wewnętrznych, izolacja przeciwwodna powłokowa, ułożenie płytek na posadzkach i ścianach, montaż sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym, montaż kabin natryskowych (szyba ze szkła hartowanego), osadzenie ościeżnic regulowanych, montaż skrzydeł drzwiowych, malowanie, modernizacja oświetlenia w łazienkach, osadzenie kratek wentylacyjnych.

Etap II: Remont łazienek i toalet dla mieszkańców zlokalizowanych na piętrze i parterze – skrzydło B budynku głównego:

1. Zakres II etapu - prace związane z demontażem wg przedmiaru robót, m.in.:
Wykucie bruzdy pod odpływy liniowe, wykonanie nadproży, zerwanie posadzki cementowej, usuniecie gruzu, armatura i urządzenia sanitarne, płytki ceramiczne na ścianach i podłodze, ścianki działowe, drzwi wewnętrzne, ościeżnice stalowe, ustępy, wanny, brodziki, przeciekające lub nieszczelne rury żeliwne kanalizacyjne odprowadzające ścieki, oświetlenie (do ponownego montażu), lustra.
2. Zakres prac remontowych w II etapie - prace związane z montażem wg przedmiaru robót, m.in.:
Położenie rurociągów kanalizacyjnych z PCV, obsadzenie w podłogach odpływów liniowych, montaż umywalek, spłuczek typu „kompakt”, pisuaru pojedynczego wraz z instalacją elektryczną, montaż baterii umywalkowych i prysznicowych, wykonanie posadzek cementowych i tynków wewnętrznych, izolacja przeciwwodna powłokowa, ułożenie płytek na posadzkach i ścianach, montaż sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym, osadzenie ościeżnic regulowanych, montaż skrzydeł drzwiowych, malowanie, modernizacja oświetlenia w łazienkach, osadzenie kratek wentylacyjnych.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ — przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny całości zamówienia. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie wymogi określone w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy.
4. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia Jednostka organizacyjna zaleca, by Wykonawca przed przygotowaniem i złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej remontowanych pomieszczeń i otoczenia budynku na własny koszt w celu oszacowania wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.
5. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, ze użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub inne mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
6. Oznacza to, ze parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania, co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/Iub w załącznikach do SWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności" przy doborze materiałów równoważnych na etapie wykonawstwa.
7. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodne z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej.
8. Wszystkie materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowią: przedmiar i szczegółowe specyfikacje techniczne.
9. Roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Jednostki organizacyjnej, opisanym w dokumentacji postępowania, szczegółowych specyfikacjach technicznych, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) stosowania ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.),
b) stosowania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. nr 120, poz. 1126),
c) stosowania innych przepisów mających na celu zachowanie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia i życia przy wykonywaniu robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym w szczególności rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy – (Dz.U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami),
d) zapewnienia w czasie budowy na terenie budowy w granicach przekazanych przez Jednostki organizacyjnej należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów BHP,
e) zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót podlegających zakryciu. O ile Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć te roboty lub wykonać odpowiednie odkucia lub otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt. Jednostka organizacyjna odbiera roboty, o których mowa wyżej w terminie do 3 dni od daty powiadomienia,
f) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego oraz udostępnienia im niezbędnych, wymaganych dokumentów,
g) w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego bez żądania dodatkowego wynagrodzenia.
h) okazania na każde żądanie Jednostki organizacyjnej (inspektora nadzoru) certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w stosunku do wskazanych materiałów czy urządzeń.
10. Kolorystyka materiałów w uzgodnieniu z Jednostką organizacyjną.
11. Zamawiający zastrzega, że roboty remontowe będą odbywać się przy stałym funkcjonowaniu Domu Pomocy Społecznej, oferującym całodobową opiekę. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia obszaru prac remontowych oraz innych pomieszczeń udostępnionych przez Zamawiającego do potrzeb organizacji pracy, przed osobami postronnymi. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do zabezpieczenia użytkowanych pomieszczeń, instalacji i urządzeń nie będących przedmiotem umowy, a powstałe ewentualne uszkodzenia elementów nie objętych zamówieniem, zobowiązuje się naprawić na własny koszt.
12. Przedmiot zamówienia obejmuje także usunięcie materiałów zbędnych, porozbiórkowych oraz bieżących odpadów remontowo — budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się przekazać powstałe odpady podmiotowi uprawnionemu do utylizacji tego typu zanieczyszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta Wykonawcy P.S.W.G. Ewelina Góra przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605).

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.