Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00374237/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00385176/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00392946/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-27
- 2025/BZP 00399161/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu na zdrowie pracowników...w tym: Część I-Część IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jliliental@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu na zdrowie pracowników...w tym: Część I-Część IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be2b82bd-8ac5-4c9d-9c75-87ccdc077e9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-BZ-0022/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu na zdrowie pracowników oraz badań psychologicznych dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń w tym:Część I: dla pracowników Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 961950,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu na zdrowie pracowników oraz badań psychologicznych dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń w tym:Część II: dla pracowników Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 64304,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu na zdrowie pracowników oraz badań psychologicznych dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń w tym:Część III: dla pracowników Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 34014,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych zadań służby medycyny pracy związanych z ograniczeniem szkodliwego wpływu na zdrowie pracowników oraz badań psychologicznych dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń w tym:Część IV: dla pracowników Biura Zarządu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 45752,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie Części I na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1062290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji pacjentów onkologicznych dla Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Dostawa zestawu sonarowego holowanego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu
- Dostawa Żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu w roku 2026
- Remont klatek schodowych w budynkach mieszkalnych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Administracja Zasobów Mieszkaniowych. Część I-IX
- Dostawa regałów na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bytomiu
- Dostawa sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy
- usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie na rzecz żołnierzy zawodowych oraz pracowników zatrudnionych w 45 WOG zaopatrzeniu w podziale na dwie części.
- Usługa badania rezonansem magnetycznym kręgosłupa, konsultacją lekarską, pakiet zabiegów rehabilitacyjnych w ramach projektu pn. "Zdrowy pracownik w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





