eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nied¼wiadaRozwój cyberbezpieczeñstwa w gminie Nied¼wiada



Og³oszenie z dnia 2025-10-09

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozwój cyberbezpieczeñstwa w gminie Nied¼wiada

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój cyberbezpieczeñstwa w gminie Nied¼wiada

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-69e8b425-16ef-4e43-918b-955a48ef653e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00465473

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie dofinansowane jest z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane us³ugi cyfrowe Dzia³anie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeñstwa. Konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorz±d”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69e8b425-16ef-4e43-918b-955a48ef653e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: poczta@niedzwiada.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia,
a mianowicie:
W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge
14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowa
Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji
danych SSL,
obs³ugi Java Script, oraz cookies;
1Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2;
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê
o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W celu wykonania obowi±zku na³o¿onego w drodze art. 13 i 14 RODO, w zwi±zku z art. 88 ustawy wdro¿eniowej, informujemy o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych:

Administrator danych
Odrêbnymi administratorami Pañstwa danych s±:
1. Minister Funduszy i Polityki Regionalnej (dalej jako MFiPR), w zakresie w jakim pe³ni funkcjê Instytucji Zarz±dzaj±cej (IZ) Funduszami Europejskimi na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (dalej jako FERC) z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa,
2. Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pe³ni funkcje Instytucji Po¶rednicz±cej (IP) FERC, z siedzib± przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa,
3. Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pe³ni funkcje Beneficjenta FERC, z siedzib± przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa.

Cel przetwarzania danych
Pañstwa dane osobowe bêdziemy przetwarzaæ w zwi±zku z realizacj± FERC, w szczególno¶ci w zwi±zku z naborem 2.2 FERC. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem mo¿liwo¶ci podjêcia stosownych dzia³añ.

Podstawa przetwarzania
Bêdziemy przetwarzaæ Pañstwa dane osobowe w zwi±zku z tym, ¿e:
1. Zobowi±zuje nas do tego prawo (art. 6 ust. 1 lit. c RODO):
1) art. 87 ustawy wdro¿eniowej,
2) art. 61 ustawy z 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadañ finansowanych ze ¶rodków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027 (Dz. U. z 2022 r. poz. 1079),
3) ustawa z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postêpowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z pó¼n. zm.),
4) art. 206 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, z pó¼n. zm.),
5) Porozumienie trójstronne w sprawie systemu realizacji programu „Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027” z 2.02.2023 r.,
6) rozporz±dzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 16 lutego 2023 r. w sprawie udzielania pomocy na rozwój infrastruktury szerokopasmowej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (Dz. U. z 2023 r. poz. 405), Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027” z 2.02.2023 r.,
2. Wykonujemy zadania w interesie publicznym lub sprawujemy powierzon± nam w³adzê publiczn± (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
3. Przygotowujemy i realizujemy umowy, których s± Pañstwo stron±, a przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne do ich zawarcia i wykonania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Rodzaje przetwarzanych danych
Mo¿emy przetwarzaæ nastêpuj±ce rodzaje Pañstwa danych:
1. dane identyfikacyjne, wskazane w art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy wdro¿eniowej, w tym: imiê, nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, numer faksu, PESEL, REGON, wykszta³cenie, identyfikatory internetowe,
2. dane zwi±zane z zakresem uczestnictwa osób fizycznych w projekcie, wskazane w art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy wdro¿eniowej, w tym w szczególno¶ci: wynagrodzenie, formê i okres zaanga¿owania w projekcie,
3. dane osób fizycznych widniej±ce na dokumentach potwierdzaj±cych kwalifikowalno¶æ wydatków, wskazane w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy wdro¿eniowej, m.in. numer rachunku bankowego, do¶wiadczenie zawodowe, numer uprawnieñ budowlanych, numer ksiêgi wieczystej,
4. dane dotycz±ce wizerunku i g³osu osób uczestnicz±cych w realizacji Programu lub bior±cych udzia³ w wydarzeniach z nim zwi±zanych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane pozyskujemy bezpo¶rednio od osób, których one dotycz±, albo od instytucji i podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê FERC w tym w szczególno¶ci od wnioskodawców, beneficjentów, partnerów.

Dostêp do danych osobowych
Dostêp do Pañstwa danych osobowych maj± pracownicy i wspó³pracownicy MFiPR oraz CPPC. Ponadto Pañstwa dane osobowe mog± byæ powierzane lub udostêpniane:
1. podmiotom, w tym ekspertom, o których mowa w art. 80 ustawy wdro¿eniowej, którym zlecili¶my wykonywanie zadañ w ramach realizacji FERC,
2. instytucji audytowej, o której mowa w art. 71 rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiaj±ce wspólne przepisy dotycz±ce Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, Funduszu Spójno¶ci, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a tak¿e przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeñstwa Wewnêtrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarz±dzania Granicami i Polityki Wizowej,
3. instytucjom Unii Europejskiej (UE) lub podmiotom, którym UE powierzy³a zadania dotycz±ce wdra¿ania FERC;
4. podmiotom, które wykonuj± dla nas us³ugi zwi±zane z obs³ug± i rozwojem systemów teleinformatycznych, a tak¿e zapewnieniem ³±czno¶ci, np. dostawcom rozwi±zañ IT i operatorom telekomunikacyjnym.

Okres przechowywania danych
Bêdziemy przechowywaæ Pañstwa dane osobowe zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, do momentu zakoñczenia realizacji przez IZ/IP/Beneficjenta wszelkich zadañ zwi±zanych z realizacj± i rozliczeniem FERC, z zastrze¿eniem przepisów, które mog± przewidywaæ d³u¿szy termin przeprowadzania kontroli, a ponadto przepisów dotycz±cych pomocy publicznej i pomocy de minimis oraz przepisów dotycz±cych podatku od towarów i us³ug.
Prawa osób, których dane dotycz±
Przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce prawa:
1. dostêpu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2. do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),
3. do usuniêcia swoich danych (art. 17 RODO) - je¶li dotyczy,
4. do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),
5. wniesienia sprzeciwu – wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - je¶li przetwarzanie odbywa siê w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, powierzonej administratorowi (tj. w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
6. wniesienia skargi do organu nadzorczego (art. 77 RODO), tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa reguluj±ce kwestiê ochrony danych osobowych.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Przekazywanie danych do pañstwa trzeciego
Nie zamierzamy przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej innej ni¿ Unia Europejska. W przypadku konieczno¶ci przekazania Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej zapewniamy, ¿e odbêdzie siê to z zachowaniem warunków okre¶lonych w art. 45 lub 46 RODO.

Kontakt z administratorem danych i Inspektorem Ochrony Danych
Je¶li maj± Pañstwo pytania dotycz±ce przetwarzania przez CPPC danych osobowych, prosimy kontaktowaæ z Inspektorami Ochrony Danych Osobowych (dalej jako IOD) w nastêpuj±cy sposób:
1. IOD MFiPR:
1) poczt± tradycyjn± kieruj±c korespondencjê na adres: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
2) elektronicznie na adres e-mail: IOD@mfipr.gov.pl,
2. IOD CPPC:
1) poczt± tradycyjn± kieruj±c korespondencjê na adres: ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa,
2) elektronicznie na adres e-mail: bezpieczenstwo@cppc.gov.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.9.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urz±dzeñ i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorz±d” w zakresie szczegó³owo opisanym w Za³±czniku nr 1 do SWZ w tym: zakup serwera 2 szt., zakup macierzy 1 szt., zakup UPS 2 szt., zakup prze³±cznika sieciowego 2 szt., rozbudowa oprogramowania antywirusowego o funkcje XDR, szyfrowania danych, zarz±dzanie podatno¶ciami 1 szt. wskazane w za³±czniku nr 1 do SWZ.
Wymagania ogólne w zakresie dostawy sprzêtu i oprogramowania:
1. Dostarczony sprzêt i oprogramowanie musz± byæ wolne od wad prawnych i fizycznych oraz nienosz±cy oznak u¿ytkowania.
2. Dostarczony sprzêt i oprogramowanie musz± byæ fabrycznie nowe (tzn. wyprodukowane nie wcze¶niej, ni¿ na 9 miesiêcy przed ich dostarczeniem), musz± pochodziæ z oficjalnego kana³u sprzeda¿y producenta na rynek polski, pochodziæ z seryjnej produkcji z uwzglêdnieniem opcji konfiguracyjnych przewidzianych przez producenta dla oferowanego modelu sprzêtu i oprogramowania.
3. Niedopuszczalne s± produkty prototypowe, nie dopuszcza siê urz±dzeñ d³ugotrwale magazynowanych oraz pochodz±cych z programów wyprzeda¿owych producenta. Urz±dzenia nie mog± znajdowaæ siê na li¶cie „end-of-sale”, „end-of-support”, „end-of-life” producenta lub innych listach prowadzonych przez producentów produktów ¶wiadcz±cych o tym, ¿e produkt zosta³ wycofany ze sprzeda¿y, wsparcie dla niego zosta³o zakoñczone lub producent zaprzestaje wydawania aktualizacji, poprawek bezpieczeñstwa czy te¿ napraw dla produktu.
4. Wymagana ilo¶æ i rozmieszczenie (na zewn±trz obudowy) jakichkolwiek portów nie mo¿e byæ osi±gniêta w wyniku stosowania konwerterów, przej¶ciówek, itp., niedopuszczalne jest zastosowanie jakichkolwiek zewnêtrznych przej¶ciówek czy konwerterów. Niedopuszczalna jest realizacja tylko czê¶ci funkcji b±d¼ wymaganych standardów zamiast innych okre¶lonych jako minimalne w niniejszym dokumencie. Wszystkie wymagania minimalne musz± zostaæ zapewnione przez dostarczane produkty bez konieczno¶ci zakupu ¿adnych dodatkowych elementów przez Zamawiaj±cego, chyba ¿e z niniejszego dokumentu wynika inaczej.
5. Wszystkie urz±dzenia bêd± zasilane bezpo¶rednio z sieci 230V.
6. Wykonawca zapewni dostawê do wskazanej przez Zamawiaj±cego lokalizacji.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za skonfigurowanie po³±czeñ fizycznych, logicznych, pod³±czenie i skonfigurowanie urz±dzeñ do dzia³ania, pozwalaj±ce na rozpoczêcie pracy oraz dostarczenie odpowiedniej ilo¶ci kabli zasilaj±cych, po³±czeniowych w celu przygotowania zamawianego sprzêtu do dzia³ania.
8. Wykonawca zobowi±zany jest do skonfigurowania zamawianego sprzêtu w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym.
9. Prace instalacyjne bêdzie mo¿na realizowaæ wy³±cznie w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym.
10. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia dokumentacji powykonawczej, zawieraj±cej w szczególno¶ci wszystkie dane dostêpu do urz±dzeñ i oprogramowania, które bêd± wykorzystywane podczas instalacji i konfiguracji sprzêtu i oprogramowania.
11. Dla dostaw sprzêtu informatycznego z oprogramowaniem Zamawiaj±cy wymaga fabrycznie nowego oprogramowania (nieu¿ywanego nigdy wcze¶niej), w wersji z certyfikatem autentyczno¶ci dla ka¿dej licencji, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje certyfikaty autentyczno¶ci. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia fabrycznie nowego oprogramowania (w tym systemu operacyjnego) nieu¿ywanego oraz nigdy wcze¶niej nieaktywowanego na innym urz±dzeniu oraz pochodz±cego z legalnego ¼ród³a sprzeda¿y. W przypadku oprogramowania naklejka hologramowa winna byæ zabezpieczona przed mo¿liwo¶ci± odczytania klucza za pomoc± zabezpieczeñ stosowanych przez producenta, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje takie zabezpieczenia. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ weryfikacji dostarczonego oprogramowania na etapie oceny ofert jak i na etapie dostawy pod k±tem legalno¶ci oprogramowania bezpo¶rednio u producenta oprogramowania. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania od Wykonawcy na etapie dostawy przedstawienia dokumentów dotycz±cych zakupu oprogramowania (faktury, rachunki) w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta oprogramowania.
12. Dla dostaw oprogramowania Zamawiaj±cy wymaga fabrycznie nowego oprogramowania (nieu¿ywanego nigdy wcze¶niej), w wersji z certyfikatem autentyczno¶ci dla ka¿dej licencji, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje certyfikaty autentyczno¶ci. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia fabrycznie nowego oprogramowania, nieu¿ywanego oraz nigdy wcze¶niej nieaktywowanego oraz pochodz±cego z legalnego ¼ród³a sprzeda¿y. W przypadku oprogramowania posiadaj±cego fizyczny no¶nik naklejka hologramowa winna byæ zabezpieczona przed mo¿liwo¶ci± odczytania klucza za pomoc± zabezpieczeñ stosowanych przez producenta, o ile producent oferowanego oprogramowania stosuje takie zabezpieczenia. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ weryfikacji dostarczonego oprogramowania na etapie oceny ofert jak i na etapie dostawy pod k±tem legalno¶ci oprogramowania bezpo¶rednio u producenta oprogramowania. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania od Wykonawcy na etapie dostawy przedstawienia dokumentów dotycz±cych zakupu oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta oprogramowania.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis parametrów technicznych i wymogów u¿ytkowych zosta³ opisany w Za³±czniku Nr 1 (Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

31682520-1 - Awaryjne urz±dzenia wy³±czeniowe

31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (PC) 100

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
2. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
Pc= x 100 pkt
Cb gdzie,
Pc – ilo¶æ punktów za kryterium cena,
Cn – najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 100 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ w kryterium cena.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych) nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie: wykona³, co najmniej dwa zamówienia obejmuj±ce swoim zakresem dostawê sprzêtu i oprogramowania informatycznego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto w ka¿dym zamówieniu (w tym – w ka¿dym zamówieniu – dostarczy³ co najmniej jeden klaster sk³adaj±cy siê z min. dwóch serwerów i jednej macierzy dyskowej).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te
dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SWZ – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

dla zaoferowanego modelu serwera:
- raport z oprogramowania testuj±cego w te¶cie SPECrate2017_fp_base w standardzie organizacji Standard Performance Evaluation Corporation (www.spec.org) potwierdzaj±cy minimaln± liczbê punktów okre¶lon± w SOPZ dla procesora dedykowanego do pracy z zaoferowanym serwerem
- dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Certyfikat ISO 9001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent serwera opracowa³, wdro¿y³ i certyfikowa³ system zarz±dzania jako¶ci±; Certyfikat ISO 50001 lub ISO 14001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent serwera posiada system zarz±dzania energi±, zmniejszaj±cy zu¿ycie energii, wp³ywy na ¶rodowisko i zwiêkszaj±cy rentowno¶æ; Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany serwer spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE; Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta serwera lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
dla zaoferowanego modelu macierzy:
-dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Certyfikat ISO 9001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent macierzy opracowa³, wdro¿y³ i certyfikowa³ system zarz±dzania jako¶ci±; Certyfikat ISO 50001 lub ISO 14001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent macierzy posiada system zarz±dzania energi±, zmniejszaj±cy zu¿ycie energii, wp³ywy na ¶rodowisko i zwiêkszaj±cy rentowno¶æ; Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowana macierz spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE; Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta macierzy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
dla zaoferowanego modelu UPS:
dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e oferowany UPS spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta UPS lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
dla zaoferowanego modelu prze³±cznika sieciowego:
dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany prze³±cznik sieciowy spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta prze³±cznika sieciowego lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
– Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie dokumentów w jêzyku angielskim.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

dla zaoferowanego modelu serwera:
- raport z oprogramowania testuj±cego w te¶cie SPECrate2017_fp_base w standardzie organizacji Standard Performance Evaluation Corporation (www.spec.org) potwierdzaj±cy minimaln± liczbê punktów okre¶lon± w SOPZ dla procesora dedykowanego do pracy z zaoferowanym serwerem
- dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Certyfikat ISO 9001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent serwera opracowa³, wdro¿y³ i certyfikowa³ system zarz±dzania jako¶ci±; Certyfikat ISO 50001 lub ISO 14001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent serwera posiada system zarz±dzania energi±, zmniejszaj±cy zu¿ycie energii, wp³ywy na ¶rodowisko i zwiêkszaj±cy rentowno¶æ; Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany serwer spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE; Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta serwera lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
dla zaoferowanego modelu macierzy:
-dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Certyfikat ISO 9001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent macierzy opracowa³, wdro¿y³ i certyfikowa³ system zarz±dzania jako¶ci±; Certyfikat ISO 50001 lub ISO 14001 lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e producent macierzy posiada system zarz±dzania energi±, zmniejszaj±cy zu¿ycie energii, wp³ywy na ¶rodowisko i zwiêkszaj±cy rentowno¶æ; Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowana macierz spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE; Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci o¶wiadczenia producenta macierzy lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
dla zaoferowanego modelu UPS:
dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ¿e oferowany UPS spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta UPS lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
dla zaoferowanego modelu prze³±cznika sieciowego:
dokumenty potwierdzaj±ce jako¶æ produktu i sposobu jego wykonania:
Deklaracja zgodno¶ci CE lub inny równowa¿ny dokument po¶wiadczaj±cy, ze oferowany prze³±cznik sieciowy spe³nia wszystkie zasadnicze wymagania zawarte w poszczególnych dyrektywach nowego podej¶cia przewiduj±cych oznakowanie CE. Potwierdzenie spe³nienia kryteriów ¶rodowiskowych, w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci deklaracji RoHS dla produktu lub o¶wiadczenia producenta prze³±cznika sieciowego lub innego dokumentu potwierdzaj±cego spe³nienie kryteriów ¶rodowiskowych w tym zgodno¶ci z dyrektyw± RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych
– Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie dokumentów w jêzyku angielskim.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach);
UWAGA: Wykonawca ma obowi±zek wskazaæ w Formularzu Ofertowym dane identyfikacyjne oferowanego przedmiotu zamówienia, w szczegó³owo¶ci okre¶lonej przez tre¶æ formularza. W przypadku, gdy Wykonawca nie wska¿e wymaganych danych identyfikacyjnych Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrze¿eniem art. 223 ustawy Pzp
2) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 4.7 SWZ.
3) O¶wiadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 SWZ (je¿eli dotyczy)
5) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 9.7 SWZ (je¿eli dotyczy);
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 pkt c SWZ (je¿eli dotyczy);
7) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
8) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wg wymogów Za³±cznika Nr 4 do SWZ.
b) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.2.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp za³±cznik N 6 do SWZ
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci (technicznych, gospodarczych i tym podobnych), których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy (z zastrze¿eniem, ¿e zmiany te nie mog± powodowaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, ani obni¿enia parametrów technicznych i jako¶ciowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia) na przyk³ad:
1) konieczno¶æ dostarczenia innego, ni¿ okre¶lonego w Umowie urz±dzenia lub oprogramowania, niepowoduj±ca zwiêkszenia ceny, spowodowana zakoñczeniem produkcji okre¶lonego w Umowie urz±dzenia/oprogramowania lub wycofania go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadaj±cego parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcê w ofercie;
2) pojawienie siê na rynku urz±dzenia producenta sprzêtu nowszej generacji lub nowej wersji oprogramowania, o lepszych parametrach i/lub pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów eksploatacji pod warunkiem, ¿e te zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia ceny;
3) w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego urz±dzenia Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu Umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w SOPZ dla produktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad;
4) zmiana oferowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ lub oprogramowania w sytuacji, gdy producent lub jego przedstawiciel na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej (osoba trzecia) nie bêdzie móg³ dostarczyæ oferowanych przez Wykonawcê urz±dzeñ lub oprogramowania w terminie wyznaczonym w Umowie.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian:
1) w przypadku przerwy w wykonywaniu Umowy spowodowanej dzia³aniem si³y wy¿szej, jako zdarzenia zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i niemo¿liwego do zapobie¿enia,
2) w zakresie zmiany formy zabezpieczenia Umowy,
3) zmiana (obni¿enie) wysoko¶ci wynagrodzenia, przy czym w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, ³±czna warto¶æ zmiany nie mo¿e przekroczyæ 10% warto¶ci pierwotnej wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w § 7 ust. 1 Umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególno¶ci:
1) o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, w szczególno¶ci ze wzglêdu na zaistnienie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 pkt 1),
2) ze wzglêdu na okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, np. opó¼nienie w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opó¼nienie lub zatrzymanie transportu wynikaj±ce, np. z powodu warunków atmosferycznych.
4. Inicjatorem zmian mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca poprzez pisemne wyst±pienie w okresie obowi±zywania Umowy zawieraj±ce opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
5. Po rozpatrzeniu wniosku o zmianê Zamawiaj±cy decyduje o udzieleniu zgody na wprowadzenie zmiany do Umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w ci±gu 7 dni roboczych. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo niewydania zgody na zmianê Umowy.
6. Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug – wynagrodzenie przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug.
7. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-21

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczeniu z postêpowania na podstawie pkt 7.6 SWZ podlegaj± Wykonawcy:
1) wymienieni w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014
r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018
r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014
r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisany na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
Wykluczenie, o którym mowa w pkt 7.6 SWZ nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci.
W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przes³anek wskazanych w
pkt 7.7 SWZ, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy.
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu, na podstawie pkt 7.6 SWZ które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegaj± karze pieniê¿nej. Karê pieniê¿n±, nak³ada Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000,00 z³.
Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w rozdziale 8 SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.