Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku SP4 w Rawiczu – zamówienie na roboty podobne (etap 3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku SP4 w Rawiczu – zamówienie na roboty podobne (etap 3)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a5927d-ed08-4a3b-a7c1-6ada5565368d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018070/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Termomodernizacja budynku SP4 w Rawiczu – zamówienie na roboty podobne (etap 3)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamierza udzielić ww. zamówienia zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
1. Zamówienie jest udzielane w okresie 3 lat o udzielenia zamówienia podstawowego – umowa podstawowa nr BZPiF.2710.37.1.2022 zawarta w dniu 28.12.2022 r.
2. Zamówienie udzielane po przeprowadzonych negocjacjach dotychczasowemu Wykonawcy robót, tj. Marcin Janik Handel – Usługi –Budownictwo „JAN-MAR” Brzeżany 42, 56-200 Góra, któremu udzielono zam. podstawowego.
3. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych wskazanych w SWZ oraz w ogłoszeniu
o zamówieniu nr 2022/BZP 00373781/01 z dnia 2022-10-03 dla zamówienia podstawowego.
4. Wartość zamówień podobnych uwzględniona przy obliczaniu wart. zam. podstawowego dla części 1 (SP4) wynosi: 3 085 593,35 zł netto, a wartość niniejszego zamówienia podobnego wynosi łącznie (etapy 1 – 4): 1 294 025,37 zł netto, w tym aktualnie udzielanego: 244 045,76 zł netto.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-22d6fe95-680e-11ee-a60c-9ec5599dddc1, ocds-148610-1511c535-89eb-11ee-b55a-a22b2d7f700e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ON.2712.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 244045,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty podobne (etap 3) do umowy podstawowej nr BZPiF.2710.37.1.2022
z dnia 28.12.2022r. polegające na termomodernizacji budynku SP4 w Rawiczu w ramach zadania określonego
w uchwale budżetowej pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Rawicz” zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszego zaproszenia wraz z załącznikami.
Niniejsze zamówienie związane jest z inwestycją finansowaną z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałanie 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”. Nr projektu: RPWP.03.02.01-30-0046/21.
2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia, określony został za pomocą:
1) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia przez Wykonawcę ceny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o przekazane dokumenty i wizję lokalną),
stanowiących integralną część zaproszenia.
3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji
zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks
pracy:roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale I zaproszenia do negocjacji i projekcie umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. I zaproszenia do negocjacji oraz załącznikach do
zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262690-4 - Remont starych budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45432210-9 - Wykładanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H.U.B JANMAR JANIK MARCIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931878245
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane - 30%
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN JANIK HANDEL-USŁUGI-BUDOWNICTWO "JAN MAR"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN JANIK HANDEL-USŁUGI-BUDOWNICTWO "JAN MAR"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322835,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Budowa Hali Garażowej
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.