Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00330885/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych dla potrzeb MSCHPiR w Jaroszowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfd9527d-abb1-41bd-8cb1-55da274ed03c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych dla potrzeb MSCHPiR w Jaroszowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfd9527d-abb1-41bd-8cb1-55da274ed03c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052702/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/09/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 27246,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24330,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych w za-kresie 2 Zadań dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr1a do niniejszej SWZ, stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 2:1) ZADANIE nr 1 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
2) ZADANIE nr 2 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
Kody CPV: Główny kod: 33140000-3 Materiały medyczne
Dodatkowe kody:
Zadanie nr 1 - 18424300-0 Rękawice Jednorazowe
Zadanie nr 2 - 18424300-0 Rękawice Jednorazowe
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak powyżej. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Za-mawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszystkie wskazane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Dział Farmacji, mieszczący się w siedzibie Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
8. Zamawiający dopuszcza zgodnie z postanowieniami art. 99 ust. 5 PZP możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana w pkt. 9 definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych
w SWZ.
9. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk. Wykonawca, który się powoła na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar będący przedmiotem umowy do Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
11. Wykonawca w trybie pilnym, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
12. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
ZADANIE nr 1 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
ZADANIE nr 2 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 1470,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawiczek jednorazowych w za-kresie 2 Zadań dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, zgodnie z asortymentem szczegółowo opisanym w Załączniku nr1a do niniejszej SWZ, stanowiącym jednocześnie „Formularz asortymentowy – szczegółowa oferta cenowa” dla Zadań od nr 1 do nr 2:1) ZADANIE nr 1 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
2) ZADANIE nr 2 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
Kody CPV: Główny kod: 33140000-3 Materiały medyczne
Dodatkowe kody:
Zadanie nr 1 - 18424300-0 Rękawice Jednorazowe
Zadanie nr 2 - 18424300-0 Rękawice Jednorazowe
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert na całość zamówienia lub w częściach – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak powyżej. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę wielkości opakowań innych niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ. W przypadku oferowania opakowania handlowego danego Towaru innego niż wskazane w Załączniku nr 1A do SWZ Za-mawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę (do pełnego opakowania).
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wszystkie wskazane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu na terenie UE.
4. Termin ważności dostarczonych Zamawiającemu produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu.
5. Miejsce dostawy: Dział Farmacji, mieszczący się w siedzibie Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na warunkach określonych przez Zamawiającego we wzorze umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
8. Zamawiający dopuszcza zgodnie z postanowieniami art. 99 ust. 5 PZP możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana w pkt. 9 definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych
w SWZ.
9. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne i techniczne (wielkość opakowania i jego rodzaj, konsystencja i skład surowcowy produktu itp.) nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi, karty charakterystyk. Wykonawca, który się powoła na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar będący przedmiotem umowy do Działu Farmacji w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
11. Wykonawca w trybie pilnym, zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w jak najkrótszym czasie nie dłuższym niż w ciągu 48 godzin od daty złożenia zamówienia.
12. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:
ZADANIE nr 1 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
ZADANIE nr 2 - Rękawice diagnostyczne jednorazowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 22860,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1056,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1851,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1056,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384767215
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 38/52
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1056,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-01 do 2026-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21027,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21027,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21027,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-14 do 2026-08-13PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na zadaniu pn. Zwiększenie zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Skrzyszów
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Akcesoria i sprzęt jednorazowego użytku do laparoskopii
- Dostawa materiałów medycznych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa zestawów do wertebroplastyki
- Dostawa wyrobów medycznych oraz akcesoriów do sterylizacji
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





