Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00416803/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo oraz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sławnie w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Malechowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malechowo
1.5.2.) Miejscowość: Malechowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-142
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 31 84 213, 214, 092
1.5.8.) Numer faksu: 94 31 84 305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malechowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malechowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/malechowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo oraz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sławnie w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44ee2e17-c96c-4ef6-95dc-95d6d4b6ba88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070604/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do przedszkoli i szkół podstawowych Gminy Malechowo oraz uczniów niepełnosprawnych do wybranej szkoły w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00416803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGP.2710.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248780,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół autobusami wykonującymi przewozy osób, dopuszcza się przewozy na liniach regularnych w krajowym transporcie drogowym, tj. do:
1) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Malechowie, Malechowo 65B;
2) Szkoły Podstawowej w Niemicy, Niemica 31;
3) Szkoły Podstawowej w Lejkowie, Lejkowo 11;
4) Zespołu Szkół w Ostrowcu, Ostrowiec 61
oraz powrotu do miejscowości zamieszkania dzieci i uczniów po skończonych zajęciach od dnia 2 września 2024 r. przez okres 121 dni.
5) dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Malechowo do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sławnie od dnia 2 września 2024 r. przez okres 121 dni.
2. Liczba uczniów w okresie realizacji zamówienia to ok. 322 uczniów z podziałem na dowóz osobny na cztery obwody szkolne z uwzględnieniem dowozu uczniów z miejscowości Drzeńsko z obwodu szkolnego Lejkowo do ZS Ostrowiec, a także dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do SOSW Sławno (ok. 12 uczniów). Łącznie ok. 334 osoby.
3. Szczegóły dotyczące ilości uczniów z poszczególnych miejscowości, ilości kursów, ram czasowych przyjazdu i odjazdu uczniów znajdują się w tabelach. Elementy te są zmienne uzależnione od przepisów oświatowych i związanej z tym liczby godzin zajęć.
4. Przewóz odbywa się w dni nauki szkolnej zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego rozkładem jazdy przekazanym Wykonawcy po ustaleniu rozkładu zajęć w każdej szkole. W dniach rozpoczęcia i zakończenia zajęć szkolnych, w przypadku odpracowywania przez szkoły zajęć w soboty lub dni, w których odbywają się w szkole egzaminy klas VIII, itp. przewóz odbywać się będzie zgodnie z odrębnym ustalonym w porozumieniu pomiędzy Dyrektorem Szkoły z Wykonawcą rozkładem jazdy.
5. Imienną listę uczniów objętych ulgami i dowozem szkolnym uprawnionych do korzystania z dowozu na koszt Gminy Malechowo dostarczają dyrektorzy placówek oświatowych do Referatu Oświaty i Sportu, który za pomocą poczty elektronicznej przekazuje łączne dane Wykonawcy. Dla osób niepełnosprawnych listę dostarcza Referat Oświaty i Sportu Urzędu Gminy w Malechowie.
6. Dojazd i powrót dziecka do i ze szkoły na danej trasie nie powinien przekraczać jednorazowo ok. 35 minut, w optymalnych warunkach. Dla osób niepełnosprawnych maksymalnie 90 minut. Zamawiający wymaga, aby okres oczekiwania uczniów na odwóz po zakończonych zajęciach nie był dłuższy niż 2 godziny.
7. Wykonawca zabezpiecza organizację i utrzymanie w należytym stanie środków transportu w szczególności dostosowuje je do obowiązujących wymogów sanitarnych i obowiązujących wymogów dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych. Pojazdy muszą spełniać wymagania, które reguluje Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). Każdy pojazd wyposażony jest w telefon komórkowy, którego numer udostępniony jest dyrektorowi szkoły, dla której realizowana jest usługa i pracownikowi Urzędu Gminy odpowiedzialnemu za realizację dowozów. Wykaz telefonów zostanie dostarczony do dnia 2 września 2024 do Referatu Oświaty i Sportu Urzędu Gminy w Malechowie.
8. Wykonawca musi posiadać odpowiedni tabor do przewozu osób w ilości zapewniającej dzieciom i młodzieży szkolnej przejazd zgodnie z opracowanym rozkładem jazdy. Tabor przeznaczony do dowozu winien posiadać miejsca siedzące dla każdego ucznia. Wykonawca powinien dysponować, co najmniej 5 autobusami (jeden rezerwowy) o ilości miejsc zapewniającej wykonanie jednorazowo dowozu uczniów oraz 2 pojazdami dla osób niepełnosprawnych (jeden rezerwowy). Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji zamówienia do używania pojazdów, które zostały wyprodukowane po roku 2004.
9. Wykonawca zapewni stałą opiekę nad dziećmi w czasie ich przewozu (opiekun poza kierowcą w każdym autobusie) zgodnie z art. 32 i 39 ustawy Prawo Oświatowe, z uwzględnieniem ewentualnej pomocy opiekuna dla dzieci z niepełnosprawnością. Kierowca i opiekun w każdym pojeździe musi posiadać przeszkolenie w zakresie przepisów BHP oraz szkolenie z udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
10. Kierowca i opiekun w pojeździe dla osób niepełnosprawnych musi posiadać przeszkolenie w zakresie przepisów BHP oraz ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy. Kierowca lub opiekun muszą posiadać telefon komórkowy, którego numer jest udostępniany rodzicom dzieci niepełnosprawnych dowożonych danym pojazdem. Powyższe zasady dotyczą również pozostałych pojazdów, jeżeli przewożą do szkół dzieci z niepełnosprawnością. Oświadczenie pisemne o spełnieniu tych wymagań Wykonawca przekaże Zamawiającemu do dnia 2 września 2024 r.
11. Transport osób niepełnosprawnych do SOSW w Sławnie odbywa się w miarę możliwość z miejsc najbliższych dla miejsca zamieszkania, preferowany jest transport zgodny z zasadą od drzwi do drzwi.
12. Liczba kursów dowożących – 1, liczba kursów odwożących dwa lub trzy. Na dzień sporządzenia SWZ nie jest możliwe określenie liczby kursów powrotnych. Dla dowozu do SOSW przewidywany jest jeden kurs dowożący i jeden odwożący. W przypadku zwiększenia się liczby osób niepełnosprawnych ponad zaplanowaną ilość, Wykonawca zobowiązuje się do takiej organizacji transportu by czas realizacji dowozu w jedną stronę nie przekraczał 70 minut.
13. W celu szacowania prosimy o podanie ceny/ceny uśrednionej za przejazd jednego ucznia bez uwzględnienie ewentualnej dopłaty na bilety miesięczne uzyskanej samodzielnie przez zleceniobiorcę.
14. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, na podstawie umowy o pracę, tj. kierowców, opiekunów.
15. W związku z powyższym Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić pisemne oświadczenie w zakresie określonym w ust. 15. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców pisemne oświadczenie podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
w zakresie określonym w ust. 15, należy przedłożyć wraz z kopią umowy
o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
16. O każdej zmianie personalnej osób wymienionych w ust. 15 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł powierzyć bezpośrednią realizację usługi osobom wymienionym w ust. 15 dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego.
17. Zmiany, o których mowa w ust. 17 wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych pisemnych oświadczeń o których stanowi ust. 16.
18. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym ust. 15. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia, jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267600,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267600,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267600,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARO TUR Mateusz Wąsowski Kamil Jaruga spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990679983
7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 30
7.3.4) Miejscowość: Polanów
7.3.5) Kod pocztowy: 76-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARO TUR MATEUSZ WĄSOWSKI KAMIL JARUGA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
MARO TUR MATEUSZ WĄSOWSKI KAMIL JARUGA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267600,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 121 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek szkolnych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Łagiewniki do specjalistycznych ośrodków szkolno-wychowawczych
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
- Usługa transportu sanitarnego
- "Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie."
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.