Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00387998/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
- 2025/BZP 00396114/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją inwestycji pod nazwą: Termomodernizacja budynku Centrum Aktywności Społecznej w Strzelcach Krajeńskich"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa3190da-130c-4acb-9030-8fae1cf663df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją inwestycji pod nazwą: Termomodernizacja budynku Centrum Aktywności Społecznej w Strzelcach Krajeńskich"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3190da-130c-4acb-9030-8fae1cf663df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049360/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją zadania pod nazwą:Termomodernizacja budynku CAS przy ulicy Zachodniej w Strzelcach Kr
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-2027 Priorytet 2 „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Lubuskiego” Działanie 2.1 „Efektywność energetyczna – dotacje”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65067,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest pełnienie roli Inżyniera Kontraktu dla zadania:
Termomodernizacja budynku Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Zachodniej 11 w Strzelcach Krajeńskich.
Usługi inżyniera powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich robót objętych umową z wykonawcami zadania oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych i finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska.
w trakcie budowy Inżynier Kontraktu powinien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz harmonogramami realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę wydatkowania środków finansowych oraz właściwą jakość robót.
2. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu związanej z:
• zarządzaniem i nadzorem nad realizacją zadania,
• kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy, której przedmiotem będą roboty budowlane.
Zamawiający jest w posiadaniu:
• dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro projektowe: Bejnar Projektowanie i Realizacja Inwestycji 04.01.2021r.:
- projektu budowlanego branże: konstrukcja, architektura, elektryka
• audytu energetycznego opracowanego przez biuro PIKSEL Krzysztof Kopiec 16.04.2024r.
• świadectwa charakterystyki energetycznej opracowanego przez biuro PIKSEL Krzysztof Kopiec 23.05.2024r.
• ekspertyzy przyrodniczej (ornitologiczna i chiropterologiczna) 04.2024r.
• decyzji RDOŚ nr WPN.6401.2024.JK z 11.06.2024r.
• decyzji LWKZ nr ZN-G.5152.3.2021 z dnia 24.02.2021r. oraz z dnia 10.10.2022r.
• decyzji Pozwolenia na budowę nr 73/2021 z 1.03.2021r.
Roboty budowlane - zakres:
• wzmocnienie konstrukcji dachu,
• docieplenie dachu,
• docieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem oraz skosów stropodachu płytami z wełny mineralnej o grubości 30 cm oraz o współczynniku λmax = 0,044 W/m*K,
• wymianę pokrycia dachowego wraz z montażem wyłazów dachowych,
• wykonanie okien połaciowych
• montaż płotków dachowych i śniegowych
• przemurowania i odtworzenie kominów
• obróbki blacharsko-dekarskie
• roboty budowlane odtworzeniowe w zakresie poddasza wraz z stolarką drzwiową,
• nowa instalacja odgromowa,
• montaż systemu odprowadzenia wód opadowych z blachy tytanowo- cynkowej
• wymiana pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną karpiówkę w kolorze ceglastym, układaną w koronkę,
• wzmocnienie konstrukcji murowej ścian zewnętrznych
• częściowa wymiana stolarki okiennej wymiana stolarki okiennej na nową o współczynniku przenikania ciepła U <= 0,90 W/m2*K.,
• termomodernizacja elewacji tylnej i bocznych od zewnątrz: wełna + tynk - docieplenie ścian zewnętrznych (od zewnątrz) płytami z wełny mineralnej o grubości 15 cm oraz o współczynniku λmax = 0,036 W/m*K,
• wykonanie detali architektonicznych elewacji tylnej i bocznych
• renowacja elewacji frontowej i odtworzenie detali architektonicznych w elewacji, co wymaga doprecyzowania rodzaju i układu detalu w oparciu o ustalenia podczas remontu w uzgodnieniu z organem ochrony zabytków,
• termomodernizacja elewacji frontowej od wewnątrz - docieplenie ścian zewnętrznych (od wewnątrz) płytami z pianki rezolowej o grubości 9 cm oraz o współczynniku λmax = 0,020 W/m*K,
• wprowadzenie kolorystyki w uzgodnieniu z organem ochrony zabytków oraz w uzgodnieniu z organem ochrony zabytków dopuszcza się pozostawienie cokołu kamiennego oczyszczonego i poddanego renowacji.
• Instalacje elektryczne na poddaszu:
- zasilanie i rozdział energii
- instalacje oświetlenia ogólnego
- instalacje oświetlenia awaryjnego
- instalacje gniazd wtykowych 230V
- instalacja przeciwprzepięciowa
- ochrona od porażeń
• Odtworzenie stanu technicznego i wizualnego wszystkich istniejących pomieszczeń wewnętrznych po przeprowadzonych pracach budowlanych
• Remont, renowacja, wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz z balustradami
• Renowacja drzwi zewnętrznych
• Prace towarzyszące (m.in. pomiary, odkrywki, badania, opinie, projekt organizacji ruchu na czas budowy - zajęcie pasa drogowego, projekty technologiczne i montażowe, program prac konserwatorskich, likwidacja nieużywanych elementów na elewacji, demontaż i ponowny montaż elementów nadających się do ponownego użytku oraz noszących znamiona zabytku, demontaż i ponowny montaż opraw i iluminacji oświetleniowych zewnętrznych, istniejące kable na elewacji należy zachować podtynkowo, odtworzenie chodników, opasek, nasadzeń.)
W ramach zadania zgodnie z dokumentacją budowlaną należy wykonać:
• roboty wyburzeniowe i demontażowe
• roboty przygotowawcze
• roboty konstrukcyjne
• roboty remontowe
• roboty budowlane
• roboty instalacyjne
• roboty wykończeniowe
2. Warunki przyrodnicze:
• Przed przystąpieniem do prac budowlanych (zgodnie z decyzją RDOŚ) Wykonawca uzyska potwierdzenie braku zajęcia gniazd/ siedlisk przez ptaki. Potwierdzenie podlega sporządzeniem odpowiedniego oświadczenia przez nadzór przyrodniczy (ornitolog).
• Zgodnie z ekspertyzą przyrodniczą (ornitologiczną i chiropterologiczną) pod nadzorem ornitologa po zakończonych robotach Wykonawca zamontuje: 10 budek dla jerzyków, 2 budki dla nietoperzy (podtynkowe) oraz 1 budkę dla kopciuszka i 1 budkę dla wróbli
3. Warunki konserwatorskie:
Realizując powyższy zakres prac należy bezwzględnie przestrzegać wytycznych i uwag zawartych w decyzji LWKZ nr ZN-G.5152.3.2021 z dnia 24.02.2021r. oraz z dnia 10.10.2022r.:
• Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia postanowień, warunków i obowiązków określonych w Decyzji LWKZ nr ZN-G.5152.3.2021 z dnia 24.02.2021r. oraz z dnia 10.10.2022r. – w uzgodnieniu bieżącym z urzędem konserwatorskim:
m.in. prowadzenia prac; uzyskania niezbędnych opracowań, uzgodnień, zgłoszeń; prowadzenie rozpoznania i analizy historycznych materiałów ikonograficznych; wykonanie obowiązków dopełnienia prawnych czynności oraz warunków konserwatorskich opisanych w ww. Decyzji LWKZ.
• Podczas prowadzenia prac Wykonawca zapewni nadzór osoby o wykształceniu kierunkowym z zakresu konserwator dzieł sztuki (najlepiej kamień i detal architektoniczny) – kierownika robót konserwatorskich i restauratorskich
• Przed przystąpieniem do prac ziemnych należy uzyskać decyzje LWKZ na prowadzenie prac archeologicznych.
4. Warunki pozwolenia na budowę:
Decyzja nr 73/2021 Starosty Strzelecko-Drezdeneckiego z dnia 01.03.2021r. (pozwolenie na budowę), w szczególności:
Wykonawca z upoważnienia inwestora po zakończeniu inwestycji zawiadomi organ o zakończeniu budowy/ uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
5. Wymagania dot. realizacji robót budowlanych oraz materiałów budowlanych zgodnej z DNSH dla termomodernizacji obiektów
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje wszystkie inwestycje realizowane w ramach funduszy unijnych należy realizować zgodnie z zasadą DNSH (Do No Significant Harm) inaczej „nie czyń poważnych szkód". Wykonawca robót budowlanych opracuje samodzielnie raport końcowy, który opisywać będzie realizację inwestycji uwzględniającą zasadę DNSH. Raport musi zawierać uzasadnienie i dowody na realizację inwestycji zgodnie z zasadą DNSH.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65067,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65067,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65067,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9282029521
7.3.3) Ulica: ul. Lisia 51/69
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-093
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
jakie przetargi wygrała firma
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65067,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-31INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Żłobku Samorządowym w Strzelcach Krajeńskich w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego 80 kVA - 64 kW wersja mobilna na przyczepie wraz z próbnym podłączeniem, uruchomieniem i serwisem gwarancyjnym
- "Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Strzelcach Krajeńskich oraz terenu wokół szkoły w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i częściowo utwardzonej na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





