Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374457/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00383743/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Gminy Słupno, jej jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: NORD PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871079932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubicka 16
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.dujsp@np.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nordpartner.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nordpartner/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnejGminy Słupno, jej jednostek organizacyjnych i instytucji kultury
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6aa875b-2e3a-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27.24.P.DUJSP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 401655,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. CZĘŚĆ I zamówienia – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;
B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;
C. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 297541,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne:A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów
mechanicznych;
B. ubezpieczenie autocasco;
C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów;
D. ubezpieczenie assistance.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 87771,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚCI III zamówienia - ubezpieczenia NNWA. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Słupno – wariant bezimienny;
B. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych Gminy Słupno – wariant imienny
C. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Sołtysów;
D. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podopiecznych Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 16341,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 05.07.2024 r. o godzinie 12:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
W wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta dla części I zamówienia.
W myśl art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87641,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103504,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87641,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ”TUW”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426,
7.3.3) Ulica: Królewiecka 28
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87641,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-28 do 2026-08-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego – CZĘŚĆ III zamówienia to: 15 563,60 zł a cena - składka za zamówienie podstawowe – CZĘŚĆ III najkorzystniejszej oferty wynosi: 24 684,00 zł to zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie zamówienia do poziomu oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu w związku z tym unieważnia postępowanie w Części III – ubezpieczenia NNW.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24684,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24684,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Nazwa Zamawiającego: Gmina Słupno
Adres: ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno
Numer telefonu: 24 267-95-60
Godziny pracy/ urzędowania: pon.: 8.00-17.00; wt. – czw. : 8.00-16.00; pt. : 8.00-15.00
REGON: 611015997
NIP: 774-32-13-464
PKD: 8411Z
Adres poczty elektronicznej (e-mail): ug@slupno.eu
Adres strony internetowej: https://slupno.eu
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Naprawa nawierzchni na terenie Toruńskiej Giełdy przy Towarowej w Toruniu - etap II
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn. "Przebudowa stref: produkcyjnej i VIP na Motoarenie" wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego.
- Usługa 2-krotnego przeprowadzenia testu psychometrycznego i wystawienia opinii referencyjnej, tj. na rozpoczęcie i zakończenie udziału w projekcie dla 60 osób w wieku powyżej 15 lat.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 27 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Oddziału ZUS w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33-39
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa organizacja trzech pięciodniowych wyjazdów studyjnych (Czechy, Dania i Litwa) dla 35 osób (uczniów szkoły średniej, nauczycieli i ekspertów branży rybackiej)."
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Ubezpieczenie dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" (zdrowotne, podróży, NNW/OC).
- ŚWIADCZENIE USŁUGI UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH DLA KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
- Kompleksowa organizacja Polsko-Japońskiego Forum Inwestycyjnego w Japonii
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.