Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00326091/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00335590/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
- 2025/BZP 00338472/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa, rozwój oraz utrzymanie programu komputerowego w postaci aplikacji internetowej dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.anuszkiewicz@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=812070231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi i dostawy informatyczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, rozwój oraz utrzymanie programu komputerowego w postaci aplikacji internetowej dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c0417bc-123c-4090-a50d-c7695e686749
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464985
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087446/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Budowa, rozwój oraz utrzymanie programu komputerowego w postaci aplikacji internetowej dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–2027 ( FEDS 2021-2027): FEDS.11.01-IZ.00-0003/24-00, FEDS.06.01-IZ.00-0009/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326091
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.3. Przedmiot umowy został podzielony na zamówienie podstawowe i realizowane w ramach prawa opcji.
3.3.1. Zamówienie podstawowe obejmuje:
1) budowę i wdrożenie programu komputerowego w postaci aplikacji internetowej, która użytkowana będzie przez Biuro Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego Urzędu Miejskiego Wrocławia, Systemem nazwanego „Spersonalizowany System Zarządzania Projektami (SSZP) dla Biura ZIT WrOF”. Usługę budowy i wdrożenia systemu podzielono na trzy etapy:
a) Wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej,
b) budowę i wdrożenie strony www z modułem CMS,
c) budowę i wdrożenia SSZP.
2) przygotowanie przez Wykonawcę i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji dla strony WWW, modułu CMS oraz systemu SSZP,
3) przeprowadzenie importu zawartości dotychczasowej strony zitwrof.pl do archiwum wraz z podzakładkami i umieszczenia ich w odpowiednich strukturach wskazanych przez Zamawiającego na nowopowstałym Systemie,
4) zorganizowanie i przeprowadzenia Szkolenia z obsługi Systemu wraz ze sporządzeniem instrukcji obsługi - usługę Szkoleniowa Wykonawca będzie świadczył w siedzibie Zamawiającego, który udostępni salę, sprzęt i dostęp do internetu. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkoleń w formule zdalnej.
5) Świadczenie Usług Utrzymania przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru usług budowy i wdrożenia SSZP.
3.3.2. Zamówienie w ramach prawa opcji obejmuje:
1) Świadczenie Usług Utrzymania. Przedłużenie świadczenia przez Wykonawcę Usług Utrzymania o kolejne maksymalnie 12 miesiące (uruchamiane w opcjach kwartalnych na zasadach określonych w § 4 umowy), po zakończeniu realizacji Usług Utrzymania w ramach zamówienia podstawowego, nie dłużej jednak niż do dnia 31.12.2027
2) świadczenie Usług Rozwoju w wymiarze nie przekraczającym 500 Roboczogodzin.
3) świadczenie Usługi Asysty w wymiarze nie przekraczającym 200 Roboczogodzin.
3.3.3. W zakresie zamówienia objętego prawem opcji Zamawiający ma wyłącznie prawo, a nie obowiązek zlecenia usług. Wykonawcy w tym zakresie nie przysługuje roszczenie o zlecenie wykonania usług. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione jest od faktycznych potrzeb zamawiającego i jego możliwości finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, znajdują się w projekcie umowy (wraz z jej załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677730 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412665 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: nFinity.pl sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992651436
7.3.3) Ulica: ul. Wandy 7/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412665 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dost. sprzętu medycz. dla proj Modernizacja pomieszczeń, rozwój infrastruktury oraz zakup wyposaż. w/z opieki psychiatrycznej dla dzieci i młodzieży w ramach II poziomu ref. w WSS im. J. Gromkowskiego
- Usługa sterylizacji/kastracji kotów wolno żyjących
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Prace projektowe dla zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa w ciągu drogi wojewódzkiej nr 340 w miejscowości Droszów"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
- Zakup licencji Jaspersoft - Reporting Edition, lub rozwiązania równoważnego, wraz ze wsparciem na okres 1 roku
- Wsparcie techniczne dla obsługi systemu zbierania danych DACSYSTEM Enviro w okresie od 01.12.2025 r. do 30.11.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





