eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa kontenerów na odpady wraz z wywozem utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa kontenerów na odpady wraz z wywozem utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da096b20-7ffe-4169-83df-3e97c305d73a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kontenerów na odpady wraz z wywozem utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da096b20-7ffe-4169-83df-3e97c305d73a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054852/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Usuwanie odpadów z terenów zewnętrznych w 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.81.2025.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dostawie kontenerów na odpady wraz z wywozem i utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). Podstawienie i odbiór kontenerów, odbywać się będzie z miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenach administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości oraz terenach w administracji Gminy Miasta Gdańska, które nie posiadają zarządcy.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie podstawienia kontenerów o pojemności od 3 m3 do 8 m3 do miejsc administrowanych i wskazanych przez Zamawiającego, ich odbiór i transport załadowanych odpadami kontenerów wraz z ich utylizacją.
2) Przewidziany rodzaj wywozu odpadów zgodnie z klasyfikacją odpadów w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, wraz z określeniem rodzaju i wielkości pojemnika do podstawienia:
 17 01 01- Odpady betonowe oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
 17 01 02- Gruz ceglany,
 17 01 03- Odpady innych materiałów ceramicznych i wyposażenia
 17 01 07- Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,
 17 01 82- Inne nie wymienione odpady,
 17 02 01- Drewno,
 17 02 02- Szkło,
 17 02 03- Tworzywa sztuczne,
 17 03 80 - Odpadowa papa,
 17 06 04- Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 np. styropian,
 17 09 04- Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu ( wełna, karton-gips, wiadra plastikowe po gładzi szpachlowo-gipsowej, worki po cemencie, złom, taśmy samoprzylepne, siatki elewacyjne) inne niż wymienione w 17 09 01 i 17 09 03,
 16 01 03- Zużyte opony,
 16 02 13- Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12,
 16 02 14- Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13,
 16 02 16- Elementy usunięte ze zużytych urządzeń innych niż wymienione w 16 02 15,
 15 01 01- Opakowania z papieru i tektury,
 15 01 02- Opakowania z tworzyw sztucznych,
 20 01 10- Odzież,
 20 01 11- Tekstylia,
 20 01 35- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki,
 20 01 36- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35,
 20 02 01- Odpady ulegające biodegradacji/ trawa, krzaki, liście,
 20 03 01- Nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne,
 20 03 07- Odpady wielkogabarytowe.
3) Dopuszcza się odbiór, wywóz i utylizację niewielkich ilości odpadów (do 0,5 Mg danego odpadu łącznie i nie więcej niż 10 razy w okresie trwania niniejszej umowy) przyjmowanych przez zakład utylizacji odpadów, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę, o kodach odpadu według klasyfikacji BDO innych niż wyżej. wymienione.
4) Wykonawca będzie dostarczać do miejsca wskazanego przez Zmawiającego na swój koszt kontenery, zapewniające selektywne wstępne magazynowanie odpadów.
5) Wykonawca będzie odbierał kontenery własnym transportem z miejsc administrowanych wskazanych przez Zamawiającego,
6) Kontenery od momentu podstawienia mogą być wykorzystywane przez Zamawiającego maksymalnie do 5 dni do momentu odbioru przez Wykonawcę. Wydłużenie czasu korzystania z kontenerów przez Zamawiającego musi być uzgadniane z Wykonawcą. Zamawiający musi uzyskać zgodę na wydłużenie terminu korzystania z podstawionego kontenera.
7) Odbiór odpadów musi zostać potwierdzony w rejestrze Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w dniu przyjęcia ich do miejsca gospodarowania.
8) Odbiór odpadów z miejsca przekazania będzie ewidencjonowany i potwierdzany w systemie BDO Kartami Przekazania Odpadu zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tj. Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.),
9)Karty Przekazania Odpadu będą wystawiane przez Zamawiającego w systemie BDO każdorazowo przy odbiorze odpadów.
10) Przyjęcie odpadu musi być niezwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego.
11) Rozliczenie przedmiotu zamówienia prowadzone będzie na podstawie Kart Przekazania Odpadu, obejmujących rzeczywista ilość danego rodzaju odpadu przekazanego Wykonawcy. Ilość przekazanego odpadu będzie ustalana każdorazowo, podczas czynności ważenia odpadów przez Wykonawcę przed przekazaniem odpadów do utylizacji.
12) Zamawiający wymaga aby sposób postępowania z odpadami był zgodny z wymogami Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj., Dz. U. 2025 r. poz. 647), Ustawy z dnia 14.12. 2012 r. o odpadach (tj., Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.).
13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał prze cały okres obowiązywania umowy aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego marszałka zgodnie z art. 49 ust. 1 Ustawy o odpadach oraz aktualne decyzje uprawniające do realizacji zmówienia w rozumieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj., Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.).
14) Transport musi być zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7.10.2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (tj. Dz. U. 2016 poz. 1742), Ustawą z dnia 14.12. 2012 r. o odpadach (tj., Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.), tzn. musi odbywać się samochodami posiadającymi szczelne kontenery, zabezpieczone przez wyciekiem, rozsypaniem się odpadów w czasie jazdy, samochody- kontenery muszą posiadać plandeki- zabezpieczenie ładunku.
15) Warunki realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139639,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139639,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139639,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220156750

7.3.3) Ulica: Halicka, 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-506

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139639,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Szczegóły oferty:
- cena za Mg: 29 180,00 zł,
- cena za podstawienie kontenerów oraz odbiór i transport kontenerów: 950,00 zł,
- czas reakcji na zgłoszenie potrzeby podstawienia kontenera: 1 dzień,
- czas reakcji na zgłoszenie potrzeby odbioru załadowanego odpadami kontenera oraz ich transport i utylizacja: 1 dzień.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.