Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300120/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa kontenerów na odpady wraz z wywozem utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da096b20-7ffe-4169-83df-3e97c305d73a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kontenerów na odpady wraz z wywozem utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da096b20-7ffe-4169-83df-3e97c305d73a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054852/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Usuwanie odpadów z terenów zewnętrznych w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.81.2025.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dostawie kontenerów na odpady wraz z wywozem i utylizacją zgodnie z ich klasyfikacją w BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami). Podstawienie i odbiór kontenerów, odbywać się będzie z miejsc wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenach administrowanych przez Gdańskie Nieruchomości oraz terenach w administracji Gminy Miasta Gdańska, które nie posiadają zarządcy.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie podstawienia kontenerów o pojemności od 3 m3 do 8 m3 do miejsc administrowanych i wskazanych przez Zamawiającego, ich odbiór i transport załadowanych odpadami kontenerów wraz z ich utylizacją.
2) Przewidziany rodzaj wywozu odpadów zgodnie z klasyfikacją odpadów w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, wraz z określeniem rodzaju i wielkości pojemnika do podstawienia:
17 01 01- Odpady betonowe oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów,
17 01 02- Gruz ceglany,
17 01 03- Odpady innych materiałów ceramicznych i wyposażenia
17 01 07- Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06,
17 01 82- Inne nie wymienione odpady,
17 02 01- Drewno,
17 02 02- Szkło,
17 02 03- Tworzywa sztuczne,
17 03 80 - Odpadowa papa,
17 06 04- Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 np. styropian,
17 09 04- Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu ( wełna, karton-gips, wiadra plastikowe po gładzi szpachlowo-gipsowej, worki po cemencie, złom, taśmy samoprzylepne, siatki elewacyjne) inne niż wymienione w 17 09 01 i 17 09 03,
16 01 03- Zużyte opony,
16 02 13- Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12,
16 02 14- Zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13,
16 02 16- Elementy usunięte ze zużytych urządzeń innych niż wymienione w 16 02 15,
15 01 01- Opakowania z papieru i tektury,
15 01 02- Opakowania z tworzyw sztucznych,
20 01 10- Odzież,
20 01 11- Tekstylia,
20 01 35- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki,
20 01 36- Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35,
20 02 01- Odpady ulegające biodegradacji/ trawa, krzaki, liście,
20 03 01- Nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne,
20 03 07- Odpady wielkogabarytowe.
3) Dopuszcza się odbiór, wywóz i utylizację niewielkich ilości odpadów (do 0,5 Mg danego odpadu łącznie i nie więcej niż 10 razy w okresie trwania niniejszej umowy) przyjmowanych przez zakład utylizacji odpadów, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę, o kodach odpadu według klasyfikacji BDO innych niż wyżej. wymienione.
4) Wykonawca będzie dostarczać do miejsca wskazanego przez Zmawiającego na swój koszt kontenery, zapewniające selektywne wstępne magazynowanie odpadów.
5) Wykonawca będzie odbierał kontenery własnym transportem z miejsc administrowanych wskazanych przez Zamawiającego,
6) Kontenery od momentu podstawienia mogą być wykorzystywane przez Zamawiającego maksymalnie do 5 dni do momentu odbioru przez Wykonawcę. Wydłużenie czasu korzystania z kontenerów przez Zamawiającego musi być uzgadniane z Wykonawcą. Zamawiający musi uzyskać zgodę na wydłużenie terminu korzystania z podstawionego kontenera.
7) Odbiór odpadów musi zostać potwierdzony w rejestrze Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w dniu przyjęcia ich do miejsca gospodarowania.
8) Odbiór odpadów z miejsca przekazania będzie ewidencjonowany i potwierdzany w systemie BDO Kartami Przekazania Odpadu zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (tj. Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.),
9)Karty Przekazania Odpadu będą wystawiane przez Zamawiającego w systemie BDO każdorazowo przy odbiorze odpadów.
10) Przyjęcie odpadu musi być niezwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego.
11) Rozliczenie przedmiotu zamówienia prowadzone będzie na podstawie Kart Przekazania Odpadu, obejmujących rzeczywista ilość danego rodzaju odpadu przekazanego Wykonawcy. Ilość przekazanego odpadu będzie ustalana każdorazowo, podczas czynności ważenia odpadów przez Wykonawcę przed przekazaniem odpadów do utylizacji.
12) Zamawiający wymaga aby sposób postępowania z odpadami był zgodny z wymogami Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj., Dz. U. 2025 r. poz. 647), Ustawy z dnia 14.12. 2012 r. o odpadach (tj., Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.).
13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał prze cały okres obowiązywania umowy aktualny wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego marszałka zgodnie z art. 49 ust. 1 Ustawy o odpadach oraz aktualne decyzje uprawniające do realizacji zmówienia w rozumieniu przepisów zawartych w ustawie z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj., Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.).
14) Transport musi być zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 7.10.2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (tj. Dz. U. 2016 poz. 1742), Ustawą z dnia 14.12. 2012 r. o odpadach (tj., Dz. U. 2023 r. poz. 1587 z późń. zm.), tzn. musi odbywać się samochodami posiadającymi szczelne kontenery, zabezpieczone przez wyciekiem, rozsypaniem się odpadów w czasie jazdy, samochody- kontenery muszą posiadać plandeki- zabezpieczenie ładunku.
15) Warunki realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139639,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139639,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139639,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Clean-Bud Sp.J. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220156750
7.3.3) Ulica: Halicka, 10
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-506
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139639,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- cena za Mg: 29 180,00 zł,
- cena za podstawienie kontenerów oraz odbiór i transport kontenerów: 950,00 zł,
- czas reakcji na zgłoszenie potrzeby podstawienia kontenera: 1 dzień,
- czas reakcji na zgłoszenie potrzeby odbioru załadowanego odpadami kontenera oraz ich transport i utylizacja: 1 dzień.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO
- Dostawa sprzętu do laboratorium dydaktycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa granulatora laboratoryjnego z reometrem
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Kotlin
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz z PSZOK położonych na terenie gminy Tereszpol w terminie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nurzec-Stacja w 2026 roku.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości będących własnością MGW w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych z lokalizacji Zamawiającego na terenie Zabrza - 2 zadania
- Świadczenie usług odbioru, wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych z Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Zakup, transport, montaż, demontaż i utylizację elementów małej architektury.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.