Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00449303/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
- 2022/BZP 00510800/01 - Wynik z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU SOCJALNO-BIUROWEGO I PRZEBUDOWA NA BUDYNEK USŁUGOWY Z FUNKCJĄ EDUKACJI MUZEALNEJ – ROBOTY REMONTOWE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne w Ełku
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281427628
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wąski Tor 1
1.4.2.) Miejscowość: Ełk
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 877320283
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.elk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.elk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Muzeum
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464819
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00449303/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia
1. Wyburzenie części ścian działowych i budowa nowych ścian działowych – z gazobetonu 6 i 12 cm lub z cegły dziurawki. Tynkowanie ścianek nowych i szpachlowanie ścian istniejących z malowaniem farbami emulsyjnymi. W pomieszczeniach sanitarnych glazura do wys. 2,0 m.
2. Rozbiórka starych posadzek betonowych (poza istniejącą kotłownią) i wybranie gruzu i ziemi do pożądanej głębokości.
3. Wykonanie nowych posadzek - gres/terakota, beton 6 cm, styropian 15 cm, folia bud. (papa asf.) chudy beton 10-12 cm (187m2).
4. Przemurowanie części otworów okiennych i drzwiowych (według rysunku rzutu parteru) i wykonanie nowych pod nowymi nadprożami. W projektowanej sali wystawienniczej: przemurowanie wrót garażowych do projektowanych wymiarów pod nowym nadprożem z ceowników stal., odtworzenie otworu drzwiowego z witryną w ścianie przeciwległej (tych samych wymiarów) – również z montażem nowego nadproża z ceowników stal.
5. Montaż stolarki okiennej PCV (dwukomorowe), Drzwi aluminiowe i witryny przeszklone dwukomorowe. Współczynnik przenikania ciepła dla okien i drzwi U(max) - 1,1 W/(m2· K), okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowalne, szyby drzwi zewnętrznych i witryny pomieszczenia sali wystawienniczej w klasie P4, szyby okleić folią UV, okucia drzwi zewnętrznych nowych w klasie drzwi antywłamaniowych.
6. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i wykonanie nowych 2 przejść w ścianach – z nowymi nadprożami.
7. Sufity podwieszane – płyta GKF gr. 1,25 cm na ruszcie stalowym z dociepleniem sufitów - wełną mineralną w matach rozprężalnych – gr. 15 i 25 cm – według rysunków przekrojów.
8. Rozbiórka istniejącego komina z cegły pełnej, wymurowanie komina spalinowego i went. z pustaków systemowych, ponad dachem licowany cegłą klinkierową elewacyjną gr. 12cm.
9. Prace instalacyjne sanitarne:
- wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku z istniejących przyłączy, ciepła woda użytkowa z przepływowych podgrzewaczy wody,
- wymiana instalacji grzewczej grzejnikowej,
- klimatyzacja pomieszczeń – projektuje się wentylację klimatyzacyjną 3 pomieszczeń – 2 sal edukacyjno-wystawienniczych i sali wystawienniczej z ekspozycją muzealną,
10. Prace instalacyjne elektryczne – projektuje się wymianę istniejącej instancji w budynku i montaż:
- tablic rozdzielczych,
- instalacji WLZ,
- instalacji oświetleniowej,
- instalacji gniazd wtyczkowych 230 V,
- instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego),
- instalacji ochrony od porażeń elektrycznych,
- instalacji odgromowej.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia
Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia ujęta jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA! Przedmiotem zamówienia są wyłącznie prace ujęte w przedmiarach robót (prace budowalne, instalacje elektryczne i sanitarne). Niniejsze zamówienie nie obejmuje pozostałych zawartych w projekcie prac.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. W cenie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania określone w w/w dokumentacji oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia jedynie w przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a koniecznych do wykonania w celu prawidłowej realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych.
3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo Budowlane”.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia
1. Wyburzenie części ścian działowych i budowa nowych ścian działowych – z gazobetonu 6 i 12 cm lub z cegły dziurawki. Tynkowanie ścianek nowych tynkiem cem.-wap. i szpachlowanie ścian istniejących z malowaniem farbami emulsyjnymi. W pomieszczeniach sanitarnych glazura do wys. 2,0 m.
2. Rozbiórka starych posadzek betonowych (poza istniejącą kotłownią) i wybranie gruzu i ziemi do pożądanej głębokości.
3. Wykonanie nowych posadzek - gres/terakota, beton 6 cm, styropian 15 cm, izolacja pozioma - folia bud. (papa asf.) chudy beton 10-12 cm (187m2).
4. Przemurowanie części otworów okiennych i drzwiowych (według rysunku rzutu parteru) i wykonanie nowych pod nowymi nadprożami z belek stalowych dwuteowych – bez 2 witryn w sali wystawienniczej.
5. Montaż stolarki okiennej PCV (dwukomorowe – trzyszybowe, kolor biały). Współczynnik przenikania ciepła dla okien i drzwi zewnętrznych U(max) - 1,1 W/(m2· K), okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowalne, szyby drzwi zewnętrznych w klasie P4, szyby okleić folią UV, okucia drzwi zewnętrznych nowych w klasie drzwi antywłamaniowych, kolor drzwi szary.
6. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i wykonanie nowych 2 przejść w ścianach – z nowymi nadprożami.
7. Sufity podwieszane – płyta GKF gr. 1,25 cm na ruszcie stalowym z dociepleniem sufitów - wełną mineralną w matach rozprężalnych – gr. 15 i 25 cm – według rysunków przekrojów.
8. Rozbiórka istniejącego komina z cegły pełnej, wymurowanie komina spalinowego i went. z pustaków systemowych, ponad dachem licowany cegłą klinkierową elewacyjną gr. 12cm.
9. Prace instalacyjne sanitarne:
- wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku z istniejących przyłączy, ciepła woda użytkowa z przepływowych podgrzewaczy wody,
- wymiana instalacji grzewczej grzejnikowej,
- klimatyzacja pomieszczeń – projektuje się wentylację klimatyzacyjną 3 pomieszczeń – 2 sal edukacyjno-wystawienniczych i sali wystawienniczej z ekspozycją muzealną,
10. Prace instalacyjne elektryczne – projektuje się wymianę istniejącej instancji w budynku i montaż:
- tablic rozdzielczych,
- instalacji WLZ,
- instalacji oświetleniowej,
- instalacji gniazd wtyczkowych 230 V,
- instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego),
- instalacji ochrony od porażeń elektrycznych,
- instalacji odgromowej.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda) na czas realizacji robót budowlanych,
b) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
2. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia
Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia ujęta jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
UWAGA! Przedmiotem zamówienia są wyłącznie prace ujęte w przedmiarach robót (prace budowalne, instalacje elektryczne i sanitarne). Niniejsze zamówienie nie obejmuje pozostałych zawartych w projekcie prac.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. W cenie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania określone w w/w dokumentacji oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagrodzenia jedynie w przypadku wystąpienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a koniecznych do wykonania w celu prawidłowej realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych.
3. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późniejszymi zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo Budowlane”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-06 09:00
Po zmianie:
2022-12-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-06 10:00
Po zmianie:
2022-12-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-04
Po zmianie:
2023-01-05
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
- Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1917N na odcinku Rożyńsk - dr. kraj. nr 16
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.