Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346211/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00354180/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000183609
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: świętego Jana
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 215 51 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zs2pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zs2.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf95de05-da85-406f-be9b-654863f50c131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf95de05-da85-406f-be9b-654863f50c13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00141214/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Edukacja dla przemysłu 4.0” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346211
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/UE/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie – ul. św. Jana 27 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim.2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe.
3. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Część I - Doposażenie pracowni montażu układów automatyki oraz montażu elektroniki i instalacji w sprzęt dydaktyczny oraz oprogramowanie
4. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
31711000-3 - Artykuły elektroniczne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 111709,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie – ul. św. Jana 27 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim.2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe.
3. Przedmiotem zamówienia jest
b) Część II - Doposażenie pracowni montażu elektroniki i instalacji w sprzęt komputerowy
4. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 60424,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wyposażenia, urządzeń i sprzętu na potrzeby realizowanego przez Zamawiającego projektu pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0". Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała na koszt własny Wykonawcy i będzie obejmowała wniesienie, rozpakowanie, w razie potrzeby złożenie/zmontowanie/ uruchomienie/skonfigurowanie oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (pomieszczeniach) w jego siedzibie – ul. św. Jana 27 w Pabianicach różnego rodzaju urządzeń, wyposażenia ruchomego oraz sprzętu. Dostawą mają być objęte urządzenia, wyposażenie oraz sprzęt nie będące przedmiotem ekspozycji, nieużywane, pochodzące z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniejszej niż w 2024 roku). Do dostarczanego przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć wymagane instrukcje w języku polskim.2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe.
3. Przedmiotem zamówienia jest
c) Część III - Doposażenie pracowni 3D w drukarki 3D wraz z akcesoriami i materiałami eksploatacyjnymi
4. Zamawiający realizuje projekt pn.: „Edukacja dla przemysłu 4.0”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.08.00. Działanie FELD.08.08. Zakres interwencji - Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 32426,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136394,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136394,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Festo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001417021
7.3.3) Ulica: Mszczonowska 7
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136394,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), przed otwarciem ofert Zamawiający upublicznił informację o wysokości środków, jakie może przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę w wysokości 74 321,63 zł
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.08.2025 roku - w odniesieniu do tej części przedmiotu zamówienia - zostały złożone oferty przez:
- CNS KOMPUTERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (CNS Komputery), ul. Stanisława Moniuszki 33, 95-200 Pabianice z ceną 74 316,40 zł. Okres gwarancji 36 miesięcy. Suma punktów 80,00
- PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE "WIP" MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ, ul. Władysława Stanisława Reymonta 23, 44-200 Rybnik z ceną 79 950,00 zł. Okres gwarancji 48 miesięcy. Suma punktów 95,77.
Po przeprowadzeniu wstępnej oceny ofert w oparciu o kryteria dotyczące ceny oraz okresu gwarancji za najkorzystniejszą mogłaby zostać uznana oferta złożona przez PRZEDSIĘBIORSTWO WYTWÓRCZO-HANDLOWE "WIP" MAŁGORZATA SZCZEPANIK-GRZYWOCZ.
Wartość oferty, która mogłaby podlegać dalszej weryfikacji i ewentualnemu wyborowi jako najkorzystniejsza (79 950,00 zł), przewyższa wysokość środków, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia (74 321,63 zł).
Mając powyższe na uwadze, uwzględniając wartość potencjalnie najkorzystniejszej oferty (oferty, która uzyskała na etapie wstępnej oceny największą ilość punktów) oraz wysokość środków, jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający postanowił dokonać unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3) w/w ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74316,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19311 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37815 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19311 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383791980
7.3.3) Ulica: ul. Zaułek Drozdowy 2
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19311 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 7 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 25 +/- 5 (w tym 3 osoby kadry) na potrzeby realizacji projektu: "Aktywna Przemiana"
- Modernizacja infrastruktury dla rowerzystów i pieszych na terenie Miasta Pabianic - II części
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Utworzenie pracowni rezonansu w Pabianickim Centrum Medycznym Sp. z o.o.
- Zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia i urządzeń gastronomicznych niezbędnych do zapewnienia funkcjonowania kuchni zlokalizowanej w Dziale Żywienia Pabianickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o.
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością zamawiającego z terenów administrowanych przez zamawiającego - 2026 rok
- Zakup samochodów elektrycznych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczna Gmina Dąbrowa".
- Dostawa sprzętu oraz wdrożenie oprogramowania na potrzeby uruchomienia e-usług dla Gminy Janowiec w ramach projektu "Rozwój elektronicznych usług publicznych na terenie MOF Miasta Puławy"
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt elektroniczny
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





