Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427381/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00433316/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=364764491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70b609f8-5f3f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Naprawa zasilaczy UPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427381/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54/TP1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 226610 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70960 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu naprawy zasilaczy bezprzerwowych UPS, bez podziału na części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia OPZ zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji usługi określa załącznik nr 4 do SWZ- wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50740,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83443,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83443,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Power Supply
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781003225
7.3.3) Ulica: oś. Kazimierzowskie 8/37
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-840
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ GÓRSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA POWER SUPPLY
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ GÓRSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA POWER SUPPLY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83443,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI Z ŁASKA
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych pomiarów i badań instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w obiektach na terenie kompleksów administrowanych przez 6 WOG.
- Serwisowanie i naprawy systemu sygnalizacji pożaru w administrowanych obiektach
- Konserwacja instalacji p.poż., oddymiania i alarmu pożaru SAP
- Serwisowanie systemów alarmowych w obiektach O/ZUS Legnica oraz podległych jednostkach terenowych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.