Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00420366/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
- 2022/BZP 00432374/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja projektu grantowego „Cyfrowy Powiat”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROCIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854599
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 747 24 31
1.5.8.) Numer faksu: +48 62 747 33 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-jarocinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jarocinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja projektu grantowego „Cyfrowy Powiat”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e2552e8-511f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031983/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Realizacja projektu grantowego „Cyfrowy Powiat”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V - Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 - Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia ,dotyczący realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420366/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-OZPI.272.2.10.2022.JM3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161354,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Określone w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania o lepszych parametrach.
4. Ewentualne wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1 do SWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, produktów równoważnych nie gorszych (pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) od ewentualnie opisanych przez Zamawiającego za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne, jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty opisane za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku nr 1 do SWZ) przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 ustawy PZP, np. stosownych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz że dostawa spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zaakceptuje złożone przez Wykonawcę równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli będą potwierdzały, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy.
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
7. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia i realizacją zamówienia:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany, nie noszący znamion użytkowania oraz w pełni sprawny technicznie, z zastrzeżeniem pozycji nr 3 i 6 lit. a (Załącznika nr 1 do SWZ – Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia).
4) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres wskazany przez Zamawiającego, tj: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin wraz z niezbędną dokumentacją wskazaną w Załączniku nr 1 do SWZ oraz Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
5) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt, łącznie z opakowaniem, transportem, rozładunkiem oraz ubezpieczeniem do miejsca przeznaczenia wskazanego w pkt 8.4).
6) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na to, iż realizacja zamówienia jest możliwa przez jednego dostawcę oraz pozwoli na uzyskanie korzystniejszej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
30234600-4 - Pamięć flash
30213000-5 - Komputery osobiste
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 15.11.2022 roku do godz. 10:00 została złożona jedna oferta:- Oferta nr 1 – RADOSŁAW BANASZYŃSKI ”BIREX” FIRMA USŁUGOWO – HANDLOWA, ul. T. Kościuszki 16/1, 63-200 Jarocin
Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: RADOSŁAW BANASZYŃSKI ”BIREX” FIRMA USŁUGOWO – HANDLOWA, ul. T. Kościuszki 16/1, 63-200 Jarocin została odrzucona w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), który stanowi:
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”,
w związku z art. 7 pkt 29) ww. ustawy:
„Ilekroć w niniejszej ustawie jest mowa o warunkach zamówienia – należy przez to rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego”.
Pojęcie warunków zamówienia zostało zdefiniowane w art. 7 pkt 29) ustawy Pzp. Zgodnie z interpretacją Urzędu Zamówień Publicznych, warunki zamówienia są elementem definiującym pojęcie „dokumenty zamówienia”. Warunki zamówienia stanowią kluczowe informacje, wyznaczają bowiem nie tylko warunki udziału w postępowaniu i inne wymagania proceduralne oraz sam przebieg postępowania, lecz także przedmiot zamówienia, wymagania związane z jego realizacją oraz projektowane postanowienia umowy. Tak szeroko zdefiniowane warunki zamówienia korespondują z terminem „specyfikacja warunków zamówienia”, która jest dokumentem zamówienia obejmującym całość wymagań określonych przez Zamawiającego. A zatem pojęcie „warunków zamówienia” obejmuje także wymagania dotyczące procedury, sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia (realizacji zamówienia), wymagania związane z kwalifikacją do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, ale także istotne postanowienia przyszłej umowy o zamówienie publiczne.
Jak wynikało z Załącznika nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (Zmienionego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia) przedmiotem zamówienia była dostawa m.in. następującego sprzętu: Pozycja nr 8 - Laptop I – 4 szt., o parametrach minimalnych wskazanych w przedmiotowym załączniku.
Wykonawca: RADOSŁAW BANASZYŃSKI ”BIREX” FIRMA USŁUGOWO – HANDLOWA, ul. T. Kościuszki 16/1, 63-200 Jarocin w załączonym do oferty Formularzu cenowym (Załączniku nr 3a do SWZ) wskazał w pozycji 8 opis oferowanego sprzętu.
Z opisu zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu oraz dodatkowo z opisu dostępnego na stronie:
https://www.lenovo.com/pl/pl/laptops/lenovo/v-series/Lenovo-V17-G2-ITL/p/XXYTXVNI700
wynikało, iż laptop oferowany przez Wykonawcę nie był zgodny ze zmienionym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w pozycji 8, w odniesieniu do następującego parametru:
- wymagany produkt: zintegrowana w obudowie karta sieciowa Gigabit Ethernet RJ 45,
- oferowany produkt: brak wymaganej zintegrowanej w obudowie karty sieciowej Gigabit Ethernet RJ 45.
Zgodnie z art. 218 ust. 2 w związku z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, co oznacza, że oferowana przez wykonawców dostawa, usługa lub robota budowlana musi odpowiadać wymaganiom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku oferty złożonej przez Wykonawcę: RADOSŁAW BANASZYŃSKI ”BIREX” FIRMA USŁUGOWO – HANDLOWA, ul. T. Kościuszki 16/1, 63-200 Jarocin w niniejszym postępowaniu, laptop wskazany w ofercie w pozycji 8 Formularza cenowego (Załącznika nr 3a do SWZ) nie był zgodny ze zmienionym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup agregatów prądotwórczych, kontenerowej stacji uzdatniania wody oraz indywidualnego wyposażenia ochrony specjalnej dla Gminy Jarocin
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów.
- Dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji.
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach"
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy Jarocin
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





