Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411840/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Klucze w sezonie 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1
1.5.2.) Miejscowość: Klucze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.8.) Numer faksu: 0326428052
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina-klucze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina-klucze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-klucze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Klucze w sezonie 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eb211b6-49bf-40fe-809f-1c72d1a71810
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036818/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Klucze sezon: 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 868633,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Część I – Rejon nr 1 – Klucze, Klucze-Osiedle, Klucze-Osada, Jaroszowiec, Bogucin Duży.Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 1 obejmuje: Drogi gminne około 21,4 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze ( wskazane przez Zamawiającego),teren osiedla mieszkaniowego w Kluczach, teren przed budynkiem Urzędu Gminy Klucze, parking przy ośrodku zdrowia w Kluczach, parking przy Centrum Usług Społecznych, parking przy bibliotece, parking przy przedszkolu Jaś i Małgosia w Kluczach, teren przy Pałacu Dietla i budynku „Starej Gminy”, ryneczek przy supermarkecie biedronki, parking i plac manewrowy przy budynkach działalności handlowej naprzeciwko szkoły podstawowej w Kluczach, parking przy Szkole Podstawowej w Kluczach, ciąg pieszy wzdłuż ulicy Rudnickiej, Olkuskiej w Kluczach, teren przy Domu Kultury w Jaroszowcu, teren przy basenie w Jaroszowcu, teren przy Szkole Podstawowej w Jaroszowcu, teren osiedla mieszkaniowego w Jaroszowcu.
Rejon 1 - szacunkowy tonaż to około 780 ton materiału do zwalczania śliskości, około 1215 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 317692,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Rejon nr 2 – Golczowice, Zalesie Golczowskie, Kolbark, Cieślin, Bydlin.Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 2 obejmuje: Drogi gminne około 17,5 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze ( wskazane przez Zamawiającego), teren przy świetlicy w Golczowicach, teren przy Domu Ludowym w Cieślinie, teren przy Środowiskowym Domu Samopomocy w Kolbarku, teren Klubu Sportowego w Bydlinie, parking przy Szkole Podstawowej w Bydlinie, Remiza OSP w Bydlinie.
Rejon 2 - szacunkowy tonaż to około 380 ton materiału do zwalczania śliskości, około 545 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 145876,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Część III – Rejon nr 3 – Kwaśniów Dolny, Kwaśniów Górny, Stoki Kwaśniowskie, Hucisko, Krzywopłoty, Góry Bydlińskie.Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 3 obejmuje: Drogi gminne około 9,1 km oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze ( wskazane przez Zamawiającego), parking przy Szkole Podstawowej w Kwaśniowie Dolnym, teren przy strażnicy w Kwaśniowie Dolnym, teren przy świetlicy w Kwaśniowie Górnym, teren przy świetlicy w Hucisku, teren przy Domu Wielofunkcyjnym w Krzywopłotach.
Rejon 3 - szacunkowy tonaż to około 420 ton materiału do zwalczania śliskości, około 675 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 174490,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV. Część IV – Rejon nr 4 – Chechło, Rodaki, Ryczówek, Godawica.Zimowe utrzymanie dróg w Rejonie nr 4 obejmuje: Drogi Gminne około 20 km, oraz drogi wewnętrzne będące w zarządzie Wójta Gminy Klucze (wskazane przez Zamawiającego), teren przy Szkole Podstawowej w Rodakach, teren przy Świetlicy w Rodakach, teren przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Chechle, parking przy domu ludowym i remizie OSP w Chechle, teren przy Szkole Podstawowej w Ryczówku, teren przy Świetlicy Wiejskiej oraz OSP w Ryczówku.
Rejon 4 - szacunkowy tonaż to około 520 ton materiału do zwalczania śliskości, około 940 roboczogodzin przewidzianych na usługi odśnieżania i posypywania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 230573,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346993,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358439,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346993,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Wójcik Renata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371088185
7.3.4) Miejscowość: Chechło
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346993,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113914,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113914,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Specjalistycznym Sprzętem Budowlanym Michta Bogusław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372014987
7.3.4) Miejscowość: Golczowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM BUDOWLANYM BOGUSŁAW MICHTA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI SPECJALISTYCZNYM SPRZĘTEM BUDOWLANYM BOGUSŁAW MICHTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113914,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149268,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149268,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa Wójcik Renata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371088185
7.3.4) Miejscowość: Chechło
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149268,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226965,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 203120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa Wójcik Renata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371088185
7.3.4) Miejscowość: Chechło
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA WÓJCIK RENATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30INNE PRZETARGI KLUCZE
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Klucze." Usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Schronienie dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), oraz schronienie z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Klucze
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w okresie od stycznia do marca 2025 roku
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości dla Sądu Rejonowego w Wadowicach, a także utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku Sądu (tereny zewnętrzne)
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





