Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00386584/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont 3 piętra budynku ZS Nr 1 w Lubnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Nr1 im. prof. Bolesława Krupińskiego w Lubinie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZS1lubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 9
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zs1.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zs1.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-lubin/demand/155432/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont 3 piętra budynku ZS Nr 1 w Lubnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deaba640-344a-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00301381/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont 3 piętra budynku ZS Nr 1 w Lubnie - V etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS1.231.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu części III piętra w budynku nr 9 przy ul. Kościuszki w Lubinie - ETAP V.
2 Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na:
2.1 Wymianie istniejących półokrągłych okien 45/70, na okna dwuszybowe z PCV – 8 szt.
2.2 Wyburzeniu ścianki i renowacji posadzki.
2.3 Usunięciu istniejącej lamperii (w przestrzeni ciągów komunikacyjnych) wraz z wyrównaniem ścian gładzią cementowo-wapienną.
2.4 Wymianie istniejącej stolarki drzwiowej wraz z wykonaniem rozkuć oraz montażu nadproży – w miejscach pokazanych na rysunku (5 szt. drzwi oznaczenie D2 i D4).
2.5 Demontażu istniejących parapetów lastriko wraz z montażem nowych parapetów z granitu strzegomskiego (narożniki parapetów wyoblone w promieniu 3 cm) i sfazowane krawędzie górne – 6 sztuk 150 cm x 40 cm.
2.6 Zastosowaniu systemu zabezpieczenia ścian przed wszelkiego rodzaju uszkodzeniami
w formie pasów winylowych teksturowanych i barwionych w pełnej masie mocowanych
z użyciem kleju lub taśmy piankowej.
2.7 Wymianie istniejących grzejników żeliwnych na nowe.
2.8 Wykonaniu robót w zakresie przewodów instalacji elektrycznych.
2.9 Dostawie i doprowadzeniu kabla z rozdzielni głównej tj. z piwnicy do rozdzielni RP-12.
2.10 Dostawie i instalacji rozdzielni elektrycznej RP-12 z podłączeniem z poziomu piwnicy.
2.11 Dostawie i instalacji zewnętrznego sprzętu oświetleniowego.
2.12 Dostawie i instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
2.13 Montażu cokołów granitowych sfazowanych w korytarzach 10 cm x 1,5 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497475,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497475,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497475,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAGBUD Sebastian Naglak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 696-155-50-73
7.3.3) Ulica: Makowa 6
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497475,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Zespole Szkół nr 2 w Lubinie ul. Szpakowa 1"
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w m. Zimna Woda - dz. 53; 40; 28/2 gm. Lubin - etap 1.
- "Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem pni i korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubińskiego".
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.