eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82a623fc-48c4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Rękawice diagnostyczne i chirurgiczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Z uwagi na charakter niniejszego zamówienia (sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych i chirurgicznych), zamówienie może być częściowo realizowane w ramach projektów współfinansowanych ze środków Funduszy Europejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378721

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-132/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136337,04

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa (w zależności od bieżących potrzeb) rękawic diagnostycznych i chirurgicznych, w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik 4 do SWZ,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 3 Projektu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju i liczby w Formularzu asortymentowo – cenowym ( Załącznik nr 2 do SWZ), w granicach wynagrodzenia umownego, a także możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia, ustalonego na podstawie oferty Wykonawcy.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca oferujący produkty o innej liczbie sztuk w opakowaniu niż wykazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 Formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik 2 do SWZ), uprawniony jest do zaoferowania produktów o innej liczbie sztuk w opakowaniu (jednak nie więcej niż 200 szt., z wyłączeniem pozycji 4, o maksymalnej wielkości opakowania nie więcej niż 50 par), z zastrzeżeniem, że w takim przypadku zobowiązany jest zmiany liczby opakowań w kolumnie 7, w sposób proporcjonalny do oczekiwanej łącznej liczby produktów (nie mniejszej), przy czym liczba opakowań określona w kolumnie 7 musi być wyrażona liczbą całkowitą.
5. Dostawy odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia sporządzone przez Zamawiającego, do Sekcji Gospodarki Magazynowej w Dziale Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub na inny adres w Warszawie lub na terytorium RP.
6. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia, muszą pochodzić z bieżącej produkcji, musza być oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta, wolne od wad. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100747,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109887,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100747,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877

7.3.3) Ulica: Pod Borem 18

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100747,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.