Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00281172/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
- 2025/BZP 00314255/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00324807/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-14
- 2025/BZP 00328345/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zus.ezamawiajacy.pl/pn/zus/demand/208659/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ef84bbc-297a-4262-a9f5-c6cefb844a83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574123/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Hajnówce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.110.2025-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Inspektoratu ZUS w Hajnówce. Lokal Inspektoratu ZUS o powierzchni 572,00 m2 zlokalizowany jest na parterze w V kondygnacyjnym budynku mieszkalnym.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
a. wymiana wszystkich okien – 29 szt.,
b. powiększenie otworu okiennego w pom. „028” w celu uzyskania niezbędnego doświetlenia pomieszczenia,
c. powiększenie otworów drzwiowych, a także nowych w ścianach nośnych i działowych
d. wymiana drzwi zewnętrznych prowadzących do budynku- 2 szt.,
e. wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych, wraz z drzwiami prowadzącymi do pomieszczenia SOK- 33 szt.,
f. przebudowa w zakresie nowego podziału pomieszczeń:
- wyburzenia, wykonanie nowych ścian oraz zamurowania,
- wykonanie otworów technologicznych w ścianach nośnych, działowych i stropodachu dla przewodów wentylacji,
g. wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku w celu pokonania różnicy poziomów pomiędzy segmentami lokalu,
h. roboty wykończeniowe,
i. przebudowa wewnętrznej sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z wymianą całej armatury, przebudowa instalacji CO;
j. przebudowa instalacji elektrycznej, budowa systemów teletechnicznych,
k. wykonanie wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacji,
l. demontaż i powtórny montaż SKR do obsługi ruchu klientów SOK,
m. wymiana we wskazanych fragmentach istniejącego ocieplenia ścian ze styropianu na nowe zewnętrzne okładziny z wełny mineralnej w celu uzyskania odpowiedniej klasy odporności ogniowej. Wykończenie wełny tynkiem silikonowo-silikatowym w kolorze beżu (zbliżonym do istniejącego budynku),
n. sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń, tj. wykonywanie bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, zgodnie z wzorem Karty gwarancyjnej,
o. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
p. szkolenie z zakresu obsługi,
q. założenie kart urządzeń,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
39132000-6 - Systemy aktowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4848444,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5997112,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4848444,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DYNAMIK Mariusz Pawłowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MAX-ELEKTRYK Jerzy Skutnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 052007088
7.3.3) Ulica: Stanisławowo 17B
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-604
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty specjalistyczne w zakresie branży budowlanej.
Roboty instalacyjne w zakresie branży sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej.
Dostawa i montaż wymaganego wyposażenia np. stolarki, rolet.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4848444,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich w sezonie 2025/2026 na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach.
- EOP.332.36.25 Wykonanie dokumentacji przetargowej: remont nawierzchni drogi wewnętrznej z infrastrukturą podziemną, niezbędnymi rozbiórkami i budową stacji ładowania pojazdów przy ul. Pogodnej 22
- Modernizacja pomieszczeń i zagospodarowanie części terenu VII Liceum Ogólnokształcącego w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7
- Zimowe utrzymanie drogi (starodroża) DK Nr 8 na odcinku Zagórze - Suchowola oraz obwodnicy Sztabina w sezonie 2025/2026, na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sokółce.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2
- Naprawa samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Sokółka z podziałem na zadania: Zadanie I - naprawa samochodów, Zadanie II - naprawa sprzętu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Systemy aktowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





