Og³oszenie z dnia 2022-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00463835/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-29
- 2022/BZP 00490185/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00495847/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
- 2023/BZP 00035962/01 - Wynik z dnia 2023-01-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa hydroforni Nied¼wiada Kolonia
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nied¼wiada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nied¼wiada-Kolonia 43
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nied¼wiada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa hydroforni Nied¼wiada Kolonia
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb6e07d4-6faf-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00463647
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00006734/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Rozbudowa hydroforni Nied¼wiada Kolonia
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
7. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy okre¶lonym w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia 2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art.18ust.2rozporz±dzenia 2016/679.
5.Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679,
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie
mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
8.W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci samego Wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu zamówienia.
9.W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz rozporz±dzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Nied¼wiada;
10.2. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres inspektor@cbi24.pl;
10.3. dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Rozbudowa hydroforni Nied¼wiada Kolonia”.
10.4. w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.osoba fizyczna posiada:
10.5.1 na podstawie art.15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
10.5.2 na podstawie art.16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
10.5.3 na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2rozporz±dzenia 2016/679;
10.5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
10.6. osobie fizycznej nie przys³uguje:
10.6.1. w zwi±zku zart.17 ust.3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
10.6.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 rozporz±dzenia 2016/679;
10.6.3. na podstawie art.21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust.1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w
postêpowaniu, w tym równie¿ obowi±zków wynikaj±cych z rozporz±dzenia 2016/679, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia 2016/679 nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 rozporz±dzenia 2016/679).
12. Wykonawca jest obowi±zany wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 rozporz±dzenia 2016/679 wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i
których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art.14 ust. 5 rozporz±dzenia 2016/679.
13. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z rozporz±dzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w
zwi±zku z ubieganiem siê Wykonawcy o udzielenie zamówienia w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada w postêpowaniu o¶wiadczenie o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporz±dzenia 2016/679. O¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca sk³ada w ofercie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.27.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa stacji uzdatniania wody kat. XXX, z wewnêtrznymi i zewnêtrznymi instalacjami, dwóch zbiorników wyrównawczych o poj. 150m3, rozbiórka istniej±cego budynku stacji uzdatniania wody. Obiekt wraz z instalacjami zlokalizowany bêdzie na terenie gminnej stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Nied¼wiada-Kolonia, gmina Nied¼wiada, na dzia³ce o numerze ewidencyjnym 310/2.
Szczegó³owy zakres robót budowlanych okre¶la dokumentacja budowlana - za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej
45232153-9 - Roboty budowlane w zakresie wie¿ wodnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 10% warto¶ci zamówienia podstawowego .
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich wag:
a) „Cena" (C) - 60 pkt;
b) „Okres gwarancji i rêkojmi " (G): 40 pkt;
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostan± przyznane punkty:
2.1. w kryterium „Cena" (C) wg poni¿szego wzoru:
cena najni¿sza
C = ---------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 60 %
cena oferty ocenianej
Punkty bêd± obliczane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
2.2. Sposób przyznania punktów w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”:
gwarancja i rêkojmia oferty ocenianej
G = ---------------------------------------------------------- x 100 pkt x znaczenie kryterium 40 %
najd³u¿sza zaoferowana gwarancja i rêkojmia powy¿ej 36 m-cy
Powy¿szy wzór nie bêdzie obowi±zywa³ w przypadku zaoferowania przez Wykonawcê okresu gwarancji i rêkojmi w wymiarze 36 miesiêcy liczonych od dnia bezusterkowego odbioru koñcowego przedmiotu umowy (termin minimalny). Zaoferowanie okresu gwarancji poni¿ej 36 m-cy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
Je¿eli Wykonawca w swojej ofercie, zaproponuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, do oceny ofert w kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi” zostanie mu policzony okres 60 miesiêcy jako maksymalny zgodny z ¿±daniem i mo¿liwo¶ciami Zamawiaj±cego.
Ca³kowita liczba punktów (K), jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona bêdzie wg wzoru: K = C+G
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1.Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonywa³ minimum dwie roboty budowlane* polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody w ramach jednego zadania o warto¶æ minimum ka¿dego z nich w wysoko¶ci 1 000 000,00 (s³ownie: jeden milion z³otych) z³ brutto - z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane wraz z dowodami okre¶laj±cymi, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje, protoko³y bezusterkowych odbiorów koñcowych prac).
*za wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie tak± robotê, która zosta³a zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiaj±cego/Odbiorcy) w ramach jednej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo
ukoñczona. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwo¶ci przedstawianych danych, które bêd± wyszczególnione w ofercie.
2.Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy potencja³u osobowego, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje:
1) minimum jedn± osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjnej i/lub in¿ynieryjnej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
2) minimum jedn± osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sieci i instalacji elektroenergetycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
3) minimum jedn± osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci sieci, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, cieplnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1 wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ;
2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu okre¶la za³±cznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych),2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Nr rachunku: 92 8707 0006 0013 7937 2000 0007z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy: RL.271.27.2022”
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
3. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do
oferty o¶wiadczenia, oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w sto-sunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o licz-bê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisem-nego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamó-wienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów in-frastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi lub ze-wnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu reali-zacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowla-nych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu rea-lizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w do-kumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ci-wymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wyko-nawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêk-szeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicz-nych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzy-staniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.miniportal.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
zmiana umowy:6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
7) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wy-konywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany powszechnie obo-wi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na ter-min realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania,
8) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wyko-nawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finan-sowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowa-nia inwestycji objêtej niniejsz± umow±,
9) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wy-konywania zamówienia mo¿e nast±piæ o ile bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po za-warciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od to-warów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów;
10) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wy-konywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci wykonania ro-bót nieujêtych w dokumentacji projektowej.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lone-go w § 3 ust. 1 umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzo-wego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzi-nowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wy-nagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdro-wotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) je¶li zmiany okre-¶lone w ust 1 pkt. 1 – 4 bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania umowy przez Wy-konawcê.
5) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Po-ziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uprawniaj±cy Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia ustala siê na 15 % w stosunku do poziomu cen tych samych materia³ów lub kosztów z dnia sk³adania ofert. Pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala siê na dzieñ za-istnienia przes³anki w postaci wzrostu wynagrodzenia ceny materia³ów lub kosz-tów zwi±zanych z realizacj± zamówienia o 15 %.
INNE PRZETARGI NIED¬WIADA
wiêcej: przetargi NIED¬WIADA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku biurowego w ramach zadania "Prace remontowo-budowlane wraz z przy³±czami, utwardzenie terenu oraz wyposa¿enie nowej siedziby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w W±growcu"
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy D³ugosiod³o
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Warszawa Po³udnie Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeñ Oddzia³u C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w £odzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja ¯³obka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczaj±ce przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.