Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00406660/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana źródła ciepła wraz z częściową termomodernizacją poddasza budynku leśniczówki Krobielewko – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzychód
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przedlesie 12
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 957482091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miedzychod@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzychod.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ef34be81-fea3-464e-bb1d-07e657b90b131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana źródła ciepła wraz z częściową termomodernizacją poddasza budynku leśniczówki Krobielewko – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef34be81-fea3-464e-bb1d-07e657b90b13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00142150/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zmiana źródła ciepła wraz z częściową termomodernizacją poddasza budynku leśniczówki Krobielewko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą źródła ciepła wraz z częściową termomodernizacją poddasza budynku leśniczówki Krobielewko - II postępowanie.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższych robót:
1) Poszerzenie dwóch otworów drzwiowych wraz z wstawieniem drzwi stalowych;
2) Demontaż istniejących urządzeń grzewczych (źródła ciepła wraz ze zbędnymi elementami);
3) Montaż nowych urządzeń grzewczych;
4) Wykonanie nowych gładzi i pomalowanie ścian z nowymi drzwiami stalowymi oraz wykonanie nowych gładzi i malowanie całego pomieszczenia kotłowi, a także sufitu poddasza w obrębie klatki schodowej;
5) Wykonanie schodów strychowych w celu zapewnienia dostępu do strychu nieużytkowego;
6) Demontaż i utylizacja starej wełny mineralnej oraz paroizolacji na strychu nieużytkowym;
7) Termomodernizacja istniejącego stropu pomiędzy poddaszem użytkowym, a nieużytkowym;
8) Termomodernizacja połaci dachowej (skosów) na strychu nieużytkowym;
9) Wykonanie podłogi drewnianej na legarach w celu możliwości poruszania się po strychu nieużytkowym;
10) Wymiana instalacji elektrycznej w garażu wraz z uporządkowaniem w zakresie estetyki. Instalację należy poprowadzić natynkowo w peszelach ochronnych (ilość gniazd i punktów świetlnych oraz włączników pozostaje bez zmian);
Wszelkie prace należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, którą stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna – załącznik nr 1 do SWZ, składająca się z:
1) Projektu technicznego – załącznik nr 1A do SWZ;
2) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 1B do SWZ;
3) Przedmiaru– załącznik nr 1C do SWZ.
Inne szczegółowe wymagania:
1) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym staraniem.
2) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji technicznej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Wszystkie zastosowane materiały muszą być oferowane w I gatunku.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i terenu robót budowlanych oraz utylizacją i wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót.
Zamawiający zastrzega, iż zdemontowane urządzenia grzewcze (źródła ciepła wraz ze zbędnymi elementami) stanowią własność Zamawiającego i nie podlegają utylizacji przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBMERSE Damian Pilarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773075920
7.3.3) Ulica: Obornicka 21A
7.3.4) Miejscowość: Rokietnica
7.3.5) Kod pocztowy: 62-090
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Międzychodzie w okresie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Piłka-Zamyślin, 64-400 Międzychód, na rok 2026.
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Budowa ogólnodostępnego placu sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Żyrardowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





