eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ornontowice"Modernizacja dróg gminnych"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg gminnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ornontowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 26a

1.5.2.) Miejscowość: Ornontowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-178

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 33 06 211

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ornontowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ornontowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.ornontowice.pl/procurements/134/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg gminnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f7713b6-3001-483f-b967-ea961549236c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025248/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00375476

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWRZP.271.00008.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
w ramach zamówienia podstawowego:
a) Etap I: Ul. Nowa
- odcinek 275 mb,
- rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- warstwa dolna podbudowy,
- warstwa górna podbudowy,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- mechanicznie oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- regulacja wysokościowa urządzeń obcych zabudowanych w remontowanym odcinku drogi,
- pobocze warstwa górna podbudowy z frezu nawierzchnia z frezu,
- dostosowanie istniejących wjazdów.
b) Etap II: Ul. Akacjowa + parking
- odcinek 115 mb,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- ułożenie krawężników na ławie betonowej,
- mechanicznie oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych,
- regulacja wysokościowa urządzeń obcych zabudowanych w remontowanym odcinku drogi,
- dostosowanie istniejących wjazdów;
- pobocze utwardzone - humus z obsianiem,
- przebudowa progu spowalniającego wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym.
- oznakowanie poziome miejsc parkingowych.
c) Etap III: Chodnik ul. Akacjowa (do budynku nr 7)
- odcinek 50 mb,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- rozebranie obrzeży i ław z betonu,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- podbudowa z kruszywa naturalnego,
- podbudowa z kruszywa łamanego,
- nawierzchnia z kostki brukowej o gr. 8 cm,
- obrzeża betonowe,
- humusowanie skarp z obsianiem.
d) Etap IV: Ul. Pośrednia
- odcinek 200 mb,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- mechanicznie oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych,
- regulacja wysokościowa urządzeń obcych zabudowanych w remontowanym odcinku drogi,
- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie.
w ramach zamówienia opcjonalnego:
Warunkiem udzielenia zamówienia opcjonalnego jest posiadanie przez Zamawiającego środków finansowych. Wartość zamówienia opcjonalnego nie może przekroczyć łącznie 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający podejmie decyzję o skorzystaniu
z prawa opcji oraz jego zakresie przed zawarciem umowy z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie, i zlecenia tylko jej części w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego.
a) Etap V: Ul. Akacjowa (miejsca postojowe ul. Akacjowa)
- odcinek 50 mb,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie, pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- warstwa dolna podbudowy,
- warstwa górna podbudowy,
- warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno – bitumicznych,
- ułożenie krawężników na ławie betonowej,
- zamiana obrzeży zamykających chodnik na krawężniki,
- mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych,
- humusowanie skarp z obsianiem.
b) Etap VI: Ul. Polna
- odcinek 70 mb,
- frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- ułożenie krawężników na ławie betonowej,
- mechanicznie oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych,
- plantowanie/ ścinanie poboczy,
- pobocze utwardzone, nawierzchnia z frezu,
- dostosowanie istniejących wjazdów.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: Załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia, przedmiary, Opis techniczny przedmiaru,Ogólna Specyfikacja Techniczna (OST), Specyfikacje Techniczne (ST).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 597985,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720875,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597985,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Faktoria Polska Sp. z o.o. Sp .k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691607412

7.3.3) Ulica: Ks. Roboty 50

7.3.4) Miejscowość: Gierałtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-186

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597985,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.