Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00418682/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont połaci dachowej budynku pałacu w miejscowości Wójcin, gmina Jeziora Wielkie, województwo kujawsko-pomorskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4865991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont połaci dachowej budynku pałacu w miejscowości Wójcin, gmina Jeziora Wielkie, województwo kujawsko-pomorskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ea94a9-21bd-4e27-b62c-f97e8eb7c341
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053110/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Zabezpieczenie - remont dachu - Wójcin, gmina Jeziora Wielkie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.30.2025.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont połaci dachowej budynku pałacu w miejscowości Wójcin, gmina Jeziora Wielkie, dz. nr ewid. 306/1 (nr inwent. 50/1751)
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1. rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego z papy,
2. konstrukcję dachową przeznacza się do zachowania – wymianie podlegać będą elementy uszkodzone i skorodowane w wyniku przeciekania wody opadowej przez nieszczelność pokrycia; w trakcie prac przeprowadzić ponowną ocenę stanu technicznego przy udziale nadzoru autorskiego – w przypadku zaobserwowania uszkodzenia elementów konstrukcyjnych do 10% powierzchni przekroju poprzecznego – element należy oczyścić i zaimpregnować preparatami zaleconymi w dalszej części opracowania; w przypadku utraty do 20% przekroju poprzecznego elementy te należy wzmocnić poprzez nadbicie obustronne desek o gr. 32mm i łączenie przy użyciu śrub M16 kl. 8.8 na szeroką podkładkę w rozstawie nie mniejszym niż 50cm; min. Długość wzmocnienia – 2,00m; drewno klasy C30 wg. PN-EN-338. W przypadku utraty przekroju poprzecznego powyżej 20% należy element konstrukcyjny wymienić – program prac należy ustalić z autorem opracowania. Kąt nachylenia części głównej, pozostawionej do zachowania – nie ulega zmianie. Zmianie nie ulega również wysokość w kalenicy obiektu. W trakcie prac należy zlikwidować lukarny wtórne w elewacji ogrodowej (tylnej) i doprowadzić dach do pierwotnego kształtu,
3. wymianę pokrycia dachowego – pokrycie przeznaczono do całkowitej wymiany, nowe wykonać z papy termozgrzewalnej we dwóch warstwach na pełnym deskowaniu,
4. wykonanie obróbek blacharskich – jako tradycyjne z blachy, nowego pasa nadrynnowy oraz obróbki kominów,
5. rynny i rury spustowe - rynny należy wykonać jako półokrągłe o średnicy 150mm; rury spustowe – okrągłe o średnicy 120mm; orynnowanie wykonać z blachy stalowej niepowlekanej, ocynkowanej o gr. 0,55mm,
6. istniejący wyłaz dachowy – doszczelnić,
7. wykonanie naprawy kominów poprzez uzupełnienie braków wraz z tynkowaniem tynkiem cem.-wap.,
8. uszkodzenia konstrukcji murowej w wykuszu w elewacji tylnej należy uzupełnić cegłą ceramiczną pełną na zaprawie cementowo-wapiennej,
9. na połaci dachowej należy wykonać nową instalację odgromową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo-technicznej
a warunki i wymagania związane z jego realizacją są opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
Zamawiający zastrzega, że:
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną, aktualnie obowiązująca ustawą Prawo budowlane, ustawą Prawo ochrony środowiska, ustawą o ochronie przyrody oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, Polskimi Normami i sztuką budowlaną.
2. W terminie od dnia zawarcia umowy do dnia przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia o zagrożeniu lub braku zagrożenia dla gatunków chronionych i ich siedlisk - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. W przypadku stwierdzenia wystąpienia zagrożenia Wykonawca będzie musiał wykonać na swój koszt inwentaryzację przyrodniczą, wraz z uzyskaniem stosownych rozstrzygnięć administracyjnych oraz wykonaniem ewentualnych prac kompensacyjnych. Przekazanie placu budowy w tym przypadku nastąpi po zgłoszeniu przez Wykonawcę zakończenia prac kompensacyjnych określonych w przez właściwy organ administracji publicznej.
3. Warunkiem zawarcia umowy jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, uwzględniającego wymagania określone w projektowanych postanowieniach umowy i przedłożenie Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, opłaconej polisy.
Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na brak uzasadnienia technicznego i organizacyjnego. Zastosowanie podziału na części, zakłóciłoby ciąg technologiczny oraz konieczność bezpośredniego występowania po sobie kolejnych etapów robót, a w rezultacie utrudniłoby wyegzekwowanie od wykonawców zobowiązań gwarancyjnych. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261920-9 - Konserwacja dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbudowa budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy o windę dla osób niepełnosprawnych
- Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Bydgoszczy, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z podziałem na części - 4 zadania.
- Świadczenie usługi przewozu osób z niepełnosprawnością na terenie Bydgoszczy
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ KALENDARZY
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki medycznej dla pracowników MKUO ProNatura Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
- Sukcesywna dostawa środków piorących oraz środków do utrzymania czystości w obiektach ZDPSiOW w Bydgoszczy w 2026 roku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowy remont sześciu dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Przybrzeżnej 20A, Smolnej 9, Kolonia Rola 26 i 32, Gwiazda Morza 10 oraz Szarotki 7 w Gdańsku.
- Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu - Przedszkole Miejskie nr 24 oraz Przedszkole Miejskie 44
- Przebudowa i remont części Przedszkola Samorządowego w Komorowie
- Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ulicy Sulejowskiej 39 w Piotrkowie Trybunalskim
- DOKOŃCZENIE PRAC POKRYCIOWYCH ORAZ ELEWACYJNYCH W OBRĘBIE DACHU W RAMACH WYKONAWSTWA ZASTĘPCZEGO ZADANIA "MODERNIZACJA I ROZBUDOWA PISKIEGO DOMU KULTURY"
- Adaptacja budynku na dz. 66/4 obręb 2 m. Pieniężno na cele magazynowe obrony cywilnej
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.